Volgens mij heb je punt 3 van mijn eisenlijst gemist.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:55 schreef Megumi het volgende:
Ik denk dat je op zoek bent naar de Piranha. Of je die per post kan versturen weet ik niet.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:58 schreef Megumi het volgende:
Gevaarlijk uitzien valt wel mee vindt ik.
Waarom?quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
UNDERCOVER. Let op: dit is heel belangrijk
Raar antwoord. Ik vind dit een heel vreemd topic eerlijk gezegd..quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit kan ik jou niet vertellen helaas en ik verzoek je dan ook dit topic te verlaten.
Jammer dat je mijn topic weer probeert te torpederen. Heel jammer.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar antwoord. Ik vind dit een heel vreemd topic eerlijk gezegd..
Maar goed dat mogen de F&F-mods uitzoeken nav m'n TR.
Bedanktquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:07 schreef SillyWalks het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Siamese_kempvis
Dit kan ik bevestigen noch ontkennen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:46 schreef summer2bird het volgende:
Jij wilt dus iemands aquarium ten gronde richten.
Die is agressief en vreet aan staarten maar meer ook niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:07 schreef SillyWalks het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Siamese_kempvis
Volgens mij verkopen ze ze ook gewoon bij de dierenwinkels die vissen verkopen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.aquariumvissenwinkel.nl/siamese-kempvis-man
Ze bezorgen gewoon.
Helemaal top dit.
Wijdverspreid, niet groot, agressief als wat en heeft tanden. Of meer een papegaaienbek. Maar hij verwoest in ieder geval andere vissen. Zou mijn eerste keus zijn. Is eigenlijk een brakwatervis dus voelt zich niet prettig in zoet water maar goed, dat is nu eenmaal het martelaarschapquote:If you bought one of these fish because it was labeled as a semi-aggressive freshwater fish you arent the first to be duped. In reality, puffers are highly aggressive fish that need to live in brackish water, usually by themselves.
quote:Oscar: These guys are big, aggressive and will eat up any smaller fish they can. In very big tanks oscars can have tankmates, under certain conditions. Other large cichlids are a good choice, and other oscars. But even in the best of circumstances your oscar may not tolerate anything else in its tank. Very often, oscars are best kept in single-specimen tanks.
Geweldigquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon een badass goudvis
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Nu nog een mooie naam verzinnenquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Dit moet m worden![]()
Even een adresje zoeken die ook vissen opstuurt.
Ik als Bulgaar ben het hier mee eensquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik noem hem Bulletje.
Naar:
[ afbeelding ]
Jij weet niet wat het woord 'undercover' betekent he?quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:18 schreef Doublepain het volgende:
Ik zou een haai opsturen, het liefst een witte haai en een zakje met bloed die opengaat als je de bak opendoet.
Haaien zijn lief tot ze bloed ruiken, geen Finding Nemo kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij weet niet wat het woord 'undercover' betekent he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |