abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 februari 2014 @ 10:43:07 #101
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_136884414
9 van de 10 keer zijn anonieme bellers marketing lui of recruiters. Ik word dan vaak ook 's avonds gebeld.. Neem dan ook niet op. Als het belangrijk is spreken ze mijn voicemail maar in. Vaak als het nmarketing of recruiter is spreken ze dit ook niet eens in.
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_136884443
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:42 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Nogmaals, alsof jij bij een willekeurig nummer in je scherm wel weet wie het is.
Ik ga er inderdaad vanuit van niet, maar als iemand blijkbaar wel mijn nummer weet en wil bellen wil ik ook het zijne/hare kunnen zien. Op gelijke voet en zo. Waarom verbergen? Jij en TS doen alsof ik een probleem dien op te lossen, maar het is toch echt de anonieme beller die een probleem moet oplossen als ze zo graag willen dat iedereen opneemt.
pi_136884450
Neem bijna nooit op als er anoniem gebeld wordt, 99 vd 100 keer is het toch pure bagger en een of ander goed doel of ander bureau.

Mochten ze echt iets te melden hebben kunnen ze een voicemail inspreken (die ik dan wel luister meteen als het uitkomt, want blijkbaar was er dan echt iets te melden) of een berichtje sturen en kan ik altijd nog terug bellen.

Heb gewoon niet altijd zin in telefoon, dat ik er 1 heb verplicht me niet ook meteen op te nemen.
  woensdag 19 februari 2014 @ 10:45:54 #104
419639 jupisama
Als je maar wilt!
pi_136884485
Ik ben 3 maanden geleden veel geld verloren door een anonieme beller. Mijn telefoon rekening was zeer hoog, omdat iemand met een anoniem nummer mij belde vanuit een vreemd land via een vreemde constructie. twee keer opgenomen, maar dat geld werd dus wel mooi opgeteld bij mijn telefoon rekening.

Sindsdien neem ik uit voorzorg geen telefoontjes aan die 1. anoniem zijn en 2. uit het buitenland komen.
Dus, het is niet zo dat ik angstig ben of weet ik veel wat. Ik heb geen zin om weer belazerd te worden en 10 euro extra moet betalen omdat ik 2 seconden aan de lijn heb gehangen die niets zegt.
pi_136884557
Als iemand mij anoniem belt dan zeg ik mijn naam lekker ook niet :6
pi_136884613
Mijn huistelefoon staat op anoniem omdat je tegenwoordig bij de thuiszorg zelf je clienten moet afberichten en ik niet wil dat ze mijn telefoon nummer hebben.
pi_136884710
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:29 schreef Morton_Koopa het volgende:

[..]

plaatjesboek heeft het woord boek, dus is het een boek.

Dus.
Walvis heeft het woord vis, dus is het een vis? })
People assume too much.
pi_136884953
Ik durf dat ook niet eigenlijk. Geen idee waarom.
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
  woensdag 19 februari 2014 @ 11:10:32 #109
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_136885172
quote:
12s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:38 schreef Kaas- het volgende:
Ik neem nooit op als iemand mij anoniem belt, flikker lekker op met je anonieme telefoontjes. Vind het respectloos om dat niet te tonen en het wekt weinig vertrouwen (waarom moet je dat verbergen?). Spreek mijn voicemail maar in en ik kijk of ik je terugbel (ervan uitgaand dat ze hun nummer in de voicemail wél willen geven :') ), of houd die informatie in de eerste plaats niet achter. Als iemand met een bivakmuts op me op straat aanspreekt omdat hij een gesprek wil voeren loop ik ook door.

Mensen die dat irritant vinden moeten ophouden zelf anoniem te bellen en hun probleem is opgelost. Voor anderen is er namelijk geen enkel probleem.
Hoe deed je dat 15 jaar geleden toen nummermelder nog geen gemeengoed was en de huistelefoon zomaar begon te rinkelen op zondagmiddag 15:03 uur?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_136885213
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Hoe deed je dat 15 jaar geleden toen nummermelder nog geen gemeengoed was en de huistelefoon zomaar begon te rinkelen op zondagmiddag 15:03 uur?
Vijftien jaar geleden speelde ik op zondagmiddag om 15:03 uur waarschijnlijk in de zandbak of testte ik mijn nieuwe skeelers.
  woensdag 19 februari 2014 @ 11:13:37 #111
157922 fathank
pi_136885250
quote:
10s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:12 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Vijftien jaar geleden speelde ik op zondagmiddag om 15:03 uur waarschijnlijk in de zandbak of testte ik mijn nieuwe skeelers.
Waarschijnlijk in je eentje want erg sociaal begaafd kom je niet over.
pi_136885297
quote:
10s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Waarschijnlijk in je eentje want erg sociaal begaafd kom je niet over.
Ja. Ik had een zandbak op m'n zolderkamer, speciaal zodat ik daar altijd lekker alleen in het donker kon spelen.

:') .
  woensdag 19 februari 2014 @ 11:16:11 #113
417081 SimplyAlex
I agree to disagree
pi_136885327
quote:
99s.gif Op woensdag 19 februari 2014 09:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Anoniem bellen :')
Dit dus. Als je anoniem belt, dan zie ik ook geen reden om me te haasten om op te nemen.

Daarbij zijn het altijd van die autisten (vermoedelijk is TS er 1 van) die dan vervolgens ook geen bericht achter laten op de voicemail!
  woensdag 19 februari 2014 @ 11:17:00 #114
157922 fathank
pi_136885355
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:15 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ja. Ik had een zandbak op m'n zolderkamer, speciaal zodat ik daar altijd lekker alleen in het donker kon spelen.

:') .
  woensdag 19 februari 2014 @ 11:19:18 #115
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_136885411
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 09:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb een tijd gehad dat ik elke dag anoniem gebeld werd en als ik opnam dan werd er opgehangen. :{
+ een beetje gehijg?
pi_136885454
Ik heb geen fijne ervaring met een anonieme beller, dus heb ik besloten om nooit meer een anoniem belletje op te nemen. Als er echt wat is spreken ze de voicemail in. Familie en vrienden bellen altijd zichtbaar, dus zij kunnen het niet zijn.
pi_136885493
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:16 schreef SimplyAlex het volgende:

[..]

Dit dus. Als je anoniem belt, dan zie ik ook geen reden om me te haasten om op te nemen.

Daarbij zijn het altijd van die autisten (vermoedelijk is TS er 1 van) die dan vervolgens ook geen bericht achter laten op de voicemail!
Mensen die anoniem bellen zijn je geld schuldig of weten dat jij niet staat te springen om af te spreken met ze. :')

M.a.w. ze hebben je nodig dus het zijn zwakke mensen.
  woensdag 19 februari 2014 @ 11:25:34 #118
417081 SimplyAlex
I agree to disagree
pi_136885566
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:22 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Mensen die anoniem bellen zijn je geld schuldig of weten dat jij niet staat te springen om af te spreken met ze. :')

M.a.w. ze hebben je nodig dus het zijn zwakke mensen.
Samengevat: TS is zwak en heeft onze hulp nodig 8-)
pi_136885616
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:16 schreef SimplyAlex het volgende:

[..]

In de OP staat dat ik zelf niet anoniem bel, en een voicemail achterlaten is 9 van de 10 keer zinloos, want niemand luistert die af. Als ik iemand niet te pakken krijg, dan sms ik wel.
People assume too much.
pi_136885648
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:25 schreef SimplyAlex het volgende:

[..]

Samengevat: TS is zwak en heeft onze hulp nodig 8-)
Samengevat: SimplyAlex is een beetje simpel, want heeft de OP niet gelezen 8-)
People assume too much.
  woensdag 19 februari 2014 @ 11:30:08 #121
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136885706
Zonder nummeraanduiding bellen vind ik zeer onbeleefd.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_136885827
STRAKS LAAT IEMAND MIJN TELEFOON OP AFSTAND ONTPLOFFEN TS IK NEEM OOK NOOIT OP. :(

Snap het gezeur ook niet. Als het iets is waar je geen zin in hebt zeg je toch gewoon *tuduuu de geene die u probeert te bellen is niet bereikbaar* met je beste vrouwmensch stem en dan hang je op.
Soms
  woensdag 19 februari 2014 @ 11:37:55 #123
417081 SimplyAlex
I agree to disagree
pi_136885932
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:28 schreef very het volgende:

[..]

Samengevat: SimplyAlex is een beetje simpel, want heeft de OP niet gelezen 8-)
Samengevat ben jij simpel, aangezien jij het autistische gedrag van anoniem bellen verdedigd en dus hoogstwaarschijnlijk een marketeer bent. Rot op, TS, ik wil niks van je kopen.
pi_136886026
De ervaring heeft me geleerd dat anonieme bellers nou juist de personen/instanties zijn die ik niet wil spreken. Ik neem ze tegenwoordig dan ook niet meer op. Heel soms maak ik nog het foutje dit wel te doen en wordt bovenstaande weer bevestigd.
Als het echt belangrijk is sturen ze me maar een SMS of email.
pi_136886065
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:37 schreef SimplyAlex het volgende:

[..]

Samengevat ben jij simpel, aangezien jij het autistische gedrag van anoniem bellen verdedigd en dus hoogstwaarschijnlijk een marketeer bent. Rot op, TS, ik wil niks van je kopen.
Ik verdedig anoniem bellen helemaal niet :{w
People assume too much.
pi_136886090
Irritanter is dat deze nummers niet teruggebeld kunnen worden. Ik wil weten wie er gebeld heeft.
  woensdag 19 februari 2014 @ 11:48:40 #127
417081 SimplyAlex
I agree to disagree
pi_136886249
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:42 schreef very het volgende:

[..]

Ik verdedig anoniem bellen helemaal niet :{w
Jawel .....
pi_136887012
Ik neem anoniem ook zelden op, omdat het vrijwel altijd een callcenter is. En als het een belangrijke overheidsinstantie is, dan sturen ze maar lekker een brief. Verder doe ik bijna alle communicatie via mail of whatsapp. Daar is overigens niks autistisch aan, ik spreek graag mensen, maar niet door de telefoon.

Bepaalde 020 nummers neem ik ook niet op, ik herken er al een aantal van recruit bureaus die mij steeds proberen een baan aan te bieden.
٩๏̯͡๏)۶
pi_136887064
Anonieme neem ik nooit op. Wil je me spreken? Zorg maar dat je zichtbaar belt, stuur een appje, stuur een postduif of een telegram maar ik haat het om anoniem gebeld te worden
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_136887182
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:48 schreef SimplyAlex het volgende:

[..]

Jawel .....
Niet :{w
People assume too much.
pi_136887328
Ik begrijp dat ook nooit, dat panische niet durven opnemen als er privé op je schermpje staat :') In het ergste geval is het crap, dan hang je op en ga je verder met wat je aan het doen bent. Het kan ook wat belangrijks zijn (familie ongeluk, je bank die belt omdat je pas geblokkeerd is, etc).

Ik heb een tijdje op een ABNAMRO kantoor gewerkt. Als ik klanten moest bellen, voor welke reden dan ook, belde je ook altijd anoniem uitgaand, zo is dat systeem nou eenmaal ingesteld. Ik heb het wel eens gehad dat mensen boos naar de bank kwamen omdat ze niet 'volgens afspraak werden teruggebeld' Dan zijn ze wel teruggebeld, maar zelf te autistisch om de telefoon op te nemen omdat er staat "nummer onbekend/privé" Tsja.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_136887347
De popo belt ook anoniem :s
  † In Memoriam † woensdag 19 februari 2014 @ 12:33:15 #133
231686 budvar
budvar
pi_136887409
Als ze hun telefoon dan maar op stil hebben staan heb ik er geen last van. Heb de telefoon van een maatje wel eens opgenomen nadat hij niet durfde opnemen en ook niet het geluid wou uitzetten, gare telemartketeer natuurlijk :')
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_136887688
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 12:30 schreef kalinhos het volgende:
Ik begrijp dat ook nooit, dat panische niet durven opnemen als er privé op je schermpje staat
Het heeft niets met niet durven opnemen te maken, op een gegeven moment ben je het simpelweg zat om meerdere keren de telefoon voor lul op te nemen. Dat bank gedoe is een ander verhaal, maar het gros van de telefoontjes is allemaal verkoop gezwam. Daar trek ik geen seconde tijd meer voor uit.

Opbokken, klaar.
pi_136887756
Anonieme telefoontjes neem ik alleen op als het mij uitkomt. Is dat niet zo, dan heb je gewoon pech en bel je maar weer, spreek je de voicemail in ofzo.

Bij dat inspreken van de voicemail vergeet men echter nog wel eens om hun telefoonnummer achter te laten. |:(
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_136887834
Sorry TS..
pi_136887854
Is deze discussie nog steeds gaande?
pi_136887925
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 12:42 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Het heeft niets met niet durven opnemen te maken, op een gegeven moment ben je het simpelweg zat om meerdere keren de telefoon voor lul op te nemen. Dat bank gedoe is een ander verhaal, maar het gros van de telefoontjes is allemaal verkoop gezwam. Daar trek ik geen seconde tijd meer voor uit.

Opbokken, klaar.
Je weet dat er zoiets bestaat als het bel-me-niet register? Er is ook nog een ander register dat nog beter schijnt te werken, maar daar kan ik de naam niet van herinneren.

Maar goed, schrijf je daar gerust in dan :) 9 van de 10 keer dat ik anoniem gebeld wordt, is het helemaal geen telemarketeer, maar bijvoorbeeld een ziekenhuis of zoiets.
People assume too much.
pi_136887946
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 12:48 schreef TARDIS. het volgende:
Is deze discussie nog steeds gaande?
Zoals je ziet :)
People assume too much.
pi_136887962
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 12:51 schreef very het volgende:

[..]

Je weet dat er zoiets bestaat als het bel-me-niet register? Er is ook nog een ander register dat nog beter schijnt te werken, maar daar kan ik de naam niet van herinneren.

Maar goed, schrijf je daar gerust in dan :) 9 van de 10 keer dat ik anoniem gebeld wordt, is het helemaal geen telemarketeer, maar bijvoorbeeld een ziekenhuis of zoiets.
Dat helpt na verloop van tijd ook niet meer, dus kan je wéér opnieuw beginnen.
pi_136888019
quote:

[..]

Zoals je ziet :)
Ben je al van gedachte veranderd?
pi_136888020
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 09:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Neurotypicals die de telefoon opnemen. :')
pi_136888499
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 09:39 schreef very het volgende:
Waarom zou je zoiets niet doen? Als het verkopers zijn hang je op. Als het iemand anders is die je niet wilt spreken, hang je op. Maar het kan zomaar eens een heel belangrijk telefoontje zijn. Je weet het niet. Maar puur omdat er geen nummer bij staat is het opeens eng om op te nemen?

Fucking autistentrekje, dat is wat het is. Net als mensen die de deur niet open durven te doen wanneer de deurbel gaat maar ze eigenlijk niemand verwachten :')

Klacht: zie TT

(ik bel zelf niet anoniem trouwens)
Volledige terechte klacht. Alle users in dit topic die maar zeuren daarover begrijp ik echt niet. Als het een telemarketeer is dan ben je er snel weer vanaf en als het een nuttige instantie is (Belastingdienst, verzekering ofzo) dan scheelt het je heel veel tijd aan zelf bellen en keuzemenu's :)
En dan hebben we het nog niet over het moment dat er misschien iets ergs is gebeurd met een familielid inderdaad.
pi_136888872
quote:

[..]

Je weet dat er zoiets bestaat als het bel-me-niet register?
Sinds wanneer werkt dat dan? Ik heb me er al talloze keren voor laten inschrijven en blijf maar gebeld worden. Vorige week het FD nog, gisterochtend meerdere keren Oxfam Novib. Was anoniem dus nam niet op, maar hoorde het via de voice mail. Niet teruggebeld natuurlijk, opbokken met die anonieme reclame. :{w
  woensdag 19 februari 2014 @ 13:19:55 #145
210908 Pesche
Ik denk dus ik ben een Indo
pi_136888874
ik neem altijd de telefoon op en antwoord altijd want dat vind ik een vorm van beleefdheid. Ik doe het zo dat de kwaadheidsfactor minimaal is. Ik heb een reeks van standaardantwoorden: als ze naar de chef vragen dan antwoord ik dat die er niet is en pas na 18:00 terugkomt, wetende dat de beller tot 17:00 werkt. Tevens geef ik geen informatie, zelfs niet mijn naam, want dat valt onder de privacy. Bij mij is het een vereenvoudigde vorm van afzeiken geworden maar wel netjes blijven Ik heb mijn doel bereikt als de ander de hoorn op de haak gooit. Het blijft een spelletje en ik vermaak me wel,meestal is het binnen 30 seconden afgelopen, het spel is een mooie onderbreking van het eentonige werk.
pi_136888906
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:02 schreef very het volgende:

[..]

Ik heb zo iemand die ALTIJD berichten stuurt ipv te bellen. Godverdomme, iets wat je in 2 minuten allemaal kan bespreken kan wel twee uur duren met berichtjes over en weer :')
Iets wat ik in 2 regels tekst kan mededelen kost me een half uur bellen want het weer en de hond worden dan ook gelijk besproken.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
  woensdag 19 februari 2014 @ 13:24:12 #147
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_136889011
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:09 schreef Operc het volgende:

[..]

Volledige terechte klacht. Alle users in dit topic die maar zeuren daarover begrijp ik echt niet. Als het een telemarketeer is dan ben je er snel weer vanaf en als het een nuttige instantie is (Belastingdienst, verzekering ofzo) dan scheelt het je heel veel tijd aan zelf bellen en keuzemenu's :)
En dan hebben we het nog niet over het moment dat er misschien iets ergs is gebeurd met een familielid inderdaad.
Dit idd. Zoals deze comedian zegt "opportunity, potential, who knows what it is!" :D

Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  Forum Admin woensdag 19 februari 2014 @ 13:45:27 #148
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_136889859
Volgens mij snappen sommige mensen ook niet dat als je eenmaal een privé nummer opneemt en het een callcenter blijkt te zijn, je daarna nog veel vaker gebeld gaat worden. Iets met een actief nummer enzovoorts.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_136890641
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 12:52 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Dat helpt na verloop van tijd ook niet meer, dus kan je wéér opnieuw beginnen.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:19 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Sinds wanneer werkt dat dan? Ik heb me er al talloze keren voor laten inschrijven en blijf maar gebeld worden. Vorige week het FD nog, gisterochtend meerdere keren Oxfam Novib. Was anoniem dus nam niet op, maar hoorde het via de voice mail. Niet teruggebeld natuurlijk, opbokken met die anonieme reclame. :{w
Bij mij werkt het blijkbaar wel. Het is echt een hoge uitzondering wanneer ik gebeld wordt door telemarketeers.
People assume too much.
pi_136890653
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 12:53 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Ben je al van gedachte veranderd?
Nee, jij?
People assume too much.
pi_136890681
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:06 schreef very het volgende:

[..]

Bij mij werkt het blijkbaar wel. Het is echt een hoge uitzondering wanneer ik gebeld wordt door telemarketeers.
Als je ondanks je inschrijving wél soms gebeld wordt werkt het dus niet. :{
pi_136890784
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Volgens mij snappen sommige mensen ook niet dat als je eenmaal een privé nummer opneemt en het een callcenter blijkt te zijn, je daarna nog veel vaker gebeld gaat worden. Iets met een actief nummer enzovoorts.
Denk je? Als jij ze erop wijst dat je geregistreerd bent in het bel-me-niet-register en ze verzoekt jouw nummer per direct te verwijderen uit de database want anders Opta, dan is het gewoon klaar hoor.

Het zal een telemarketeer aan zijn reet roesten hoeveel mensen er opnemen, dus dat een nummer een keer niet opneemt betekent niet dat het nummer dan maar verwijderd wordt
People assume too much.
pi_136890812
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:07 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Als je ondanks je inschrijving wél soms gebeld wordt werkt het dus niet. :{
Er zijn mazen in de wet, duh.
het werkt in ieder geval goed genoeg, want zoals ik zei heb ik praktisch nooit telemarketeers aan de lijn.
People assume too much.
pi_136890985
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:11 schreef very het volgende:

[..]

Er zijn mazen in de wet, duh.
het werkt in ieder geval goed genoeg, want zoals ik zei heb ik praktisch nooit telemarketeers aan de lijn.
Mja, als je je ervoor inschrijft hoop je gewoon dat het altijd werkt. Ik word ook vrij zelden gebeld, maar met afgelopen week toevallig weer twee voltreffers (terwijl ik bij het FD in de afgelopen jaren al meerdere keren na een nieuw belletje ze heb verzocht me nu eens uit te laten schrijven) ben ik weer ff wat minder fan van.
pi_136891041
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:06 schreef very het volgende:

[..]

Nee, jij?
Nop
pi_136891192
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:17 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Nop
Hardleers jij o|O
People assume too much.
  Forum Admin woensdag 19 februari 2014 @ 14:45:40 #157
pi_136891942
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:10 schreef very het volgende:

[..]

Denk je? Als jij ze erop wijst dat je geregistreerd bent in het bel-me-niet-register en ze verzoekt jouw nummer per direct te verwijderen uit de database want anders Opta, dan is het gewoon klaar hoor.

Het zal een telemarketeer aan zijn reet roesten hoeveel mensen er opnemen, dus dat een nummer een keer niet opneemt betekent niet dat het nummer dan maar verwijderd wordt
Ik heb in mijn donkere dagen een weekje bij een callcenter gewerkt. Langer hield ik het er niet vol :') maar als mensen aangaven dat ze niet meer gebeld wilden worden, moest je dat inderdaad aangeven in het menu.. maar diezelfde nummers kwamen gewoon weer voorbij, maar dit keer werd er dan niet anoniem gebeld. Of de lijst met nummers van mensen die niet meer gebeld wilden worden werd doorgezet naar een zuster callcenterbedrijf.

Bovendien zal het die telemarketeer helemaal een ons aan z'n reet roesten wat jij vindt. Die drukken gewoon op ''niet geïnteresseerd'' en dan word je later alsnog teruggebeld. Het zijn echt ratten.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 19 februari 2014 @ 14:46:25 #158
157922 fathank
pi_136891965
Misschien niet overal je nummer achterlaten, dan worden je ook niet te pas en te onpas door van allerlei instanties gebeld.

Ik heb al een jaar of 10 hetzelfde nummer, sta niet In het bel me niet register en word niet door callcentra gestalked. Gewoon zorgvuldiger zijn.
pi_136892294
Dan moeten ze maar ook niet anoniem bellen.

Dus onterechte klacht.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_136892426
Goed topic dit. Niet gelezen, maar ik wil toch even reageren.

Sta al jaren in het bel-me-niet-register voor zover ik weet. De afgelopen weken word ik gemiddeld drie keer per dag gebeld door een anoniem nummer. In het begin nam ik nog wel eens op en soms liet ik 'm naar de voicemail gaan. Vervolgens had ik een voicemail van een aantal minuten met wachtrijmuziek :')

Nu neem ik ze niet meer, want het zijn toch telemarketeers die de regels aan hun laars lappen. Ben ik nu een autist?
pi_136893335
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:59 schreef Thomas B. het volgende:
Goed topic dit. Niet gelezen, maar ik wil toch even reageren.

Sta al jaren in het bel-me-niet-register voor zover ik weet. De afgelopen weken word ik gemiddeld drie keer per dag gebeld door een anoniem nummer. In het begin nam ik nog wel eens op en soms liet ik 'm naar de voicemail gaan. Vervolgens had ik een voicemail van een aantal minuten met wachtrijmuziek :')

Nu neem ik ze niet meer, want het zijn toch telemarketeers die de regels aan hun laars lappen. Ben ik nu een autist?
Serieus...hoe kunnen mensen 3 x per dag gebeld worden door telemarketeers? Mijn telefoonnummer is gewoon op internet te vinden, ik sta in het telefoonboek, etc etc. Ik ben afgelopen 2 jaar misschien 5 keer in totaal gebeld door een telemarketeer 8)7
People assume too much.
  woensdag 19 februari 2014 @ 15:25:04 #162
417081 SimplyAlex
I agree to disagree
pi_136893417
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:23 schreef very het volgende:

[..]

Serieus...hoe kunnen mensen 3 x per dag gebeld worden door telemarketeers? Mijn telefoonnummer is gewoon op internet te vinden, ik sta in het telefoonboek, etc etc. Ik ben afgelopen 2 jaar misschien 5 keer in totaal gebeld door een telemarketeer 8)7
Ze bellen collega marketeers nooit op, vandaar dat je nooit gebeld wordt.
pi_136893419
quote:

[..]

Ik heb ook geen idee. Het duurt nu al een week of drie... daarvoor heb ik er jaren geen last van gehad. Ik hoop steeds dat het vanzelf over gaat eik.

Misschien moet ik maar weer eens opnemen...
pi_136893714
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:25 schreef SimplyAlex het volgende:

[..]

Ze bellen collega marketeers nooit op, vandaar dat je nooit gebeld wordt.
:{w
People assume too much.
pi_136893810
Omdat je zo niet weet wie er belt en het meestal van die verkopers zijn.
pi_136894028
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:34 schreef Diqiu-Long het volgende:
Omdat je zo niet weet wie er belt en het meestal van die verkopers zijn.
Als dat inderdaad het geval blijkt, dan hang je toch op? :')
People assume too much.
pi_136894332
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:38 schreef very het volgende:

[..]

Als dat inderdaad het geval blijkt, dan hang je toch op? :')
Ja dat zou het meest logische zijn. Maar als iemand je echt wilt bereiken en jij neemt niet op omdat ze anoniem bellen dan sturen ze toch een brief ofzo.

Maar ik zelf zou ook gewoon opnemen ;)
pi_136895713
Ik neem ook geen privénummers op. 8 van de 10 keer is het weer één of andere verkoper. Ik sta ook ingeschreven bij de KvK dus ik krijg nog meer telefoontjes dan particulieren. Meestal of ik met mijn bedrijf in één of ander pauperblaadje wil staan ergens rechtsonder in een hoekje. Het bel-me-niet-register werkt overigens voor geen meter.

Verder heb je instanties die bellen, maar als die je niet bereiken spreken ze je voicemail in en/of sturen ze een brief.

Overigens: telemarketiers bellen nooit binnen korte tijd twee keer achter elkaar. Als je moeder op haar sterfbed ligt zal degene die jou belt wel een paar keer achter elkaar bellen. Je merkt vanzelf wel wanneer het dringend is.
pi_136895843
Toevallig belde vandaag de vrienden loterij anoniem

Ik heb niet eens vrienden ;(
pi_136895902
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Toevallig belde vandaag de vrienden loterij anoniem

Ik heb niet eens vrienden ;(
Dan moet je een enorm huilverhaal vertellen over dat je geen vrienden hebt. Zo erg, dat de verkoper zelf ophangt.
pi_136896049
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:19 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Dan moet je een enorm huilverhaal vertellen over dat je geen vrienden hebt. Zo erg, dat de verkoper zelf ophangt.
Alleen daarom al gewoon opnemen inderdaad :D
People assume too much.
pi_136896151
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:22 schreef very het volgende:

[..]

Alleen daarom al gewoon opnemen inderdaad :D
Been there, done that.

Als je twee, drie keer per week gebeld wordt, wordt het vervelend.
pi_136896259
ik neem neit eens op als ik het nummer wel zie jonge

wees belangrijk
  woensdag 19 februari 2014 @ 16:33:11 #174
45206 Pietverdriet
pi_136896392
quote:

[..]

Je bent een pauper en je staat zo bekend
pi_136896403
Ik had vandaag nog een anoniem telefoontje. Van de politie. Er was een poging tot inbraak gedaan in mijn hol, maar de inbreker is niet binnengekomen en er waren ook geen sporen. De agent belde om te vertellen dat er geen vorderingen zijn in het onderzoek en verder ook geen aanknopingspunten. Goh, dat had ik nou echt niet verwacht.
pi_136896429
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom wil jij een ijsbeer wassen? Die dieren kunnen zich prima zelf redden. :{w
pi_136896446
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat zijn JUIST de types bij wie je de meest uiteenlopende shit verkocht krijgt, of ze het nou kunnen betalen of niet. Dan verkoop je er ook gewoon een lening bij. KASSA!

Dus jammer joh :W
People assume too much.
pi_136896455
quote:
99s.gif Op woensdag 19 februari 2014 09:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Anoniem bellen :')
RT

Waarom zou je uberhaupt anoniem bellen wanneer je geen verkoper bent?
pi_136896473
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:33 schreef Homijn het volgende:
Ik had vandaag nog een anoniem telefoontje. Van de politie. Er was een poging tot inbraak gedaan in mijn hol
Dat je dat zelf niet door had joh :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
People assume too much.
pi_136896520
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:35 schreef very het volgende:

[..]

Dat je dat zelf niet door had joh :{
Ik was op dat moment niet thuis. Heb je soms, hè...
pi_136896549
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:36 schreef Homijn het volgende:

[..]

Jammer dit }:|
People assume too much.
pi_136896571
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:37 schreef very het volgende:

[..]

Jammer dit }:|
Ga jij nou maar naar je favoriete cd luisteren :{w
pi_136896624
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:36 schreef Homijn het volgende:

[..]

Als mensen mijn hol proberen in te breken, dan geef ik ook niet thuis :D
People assume too much.
pi_136896696
Iets met baas over eigen telefoon.
Ik wil zelf kunnen beslissen of ik wel of niet met iemand wil praten.
Dus moet ik eerst kunnen zien wie er belt.
Indien anoniem dan neem ik zeker niet op.
  woensdag 19 februari 2014 @ 16:43:43 #185
45206 Pietverdriet
pi_136896751
pi_136896787
Ik belde je net anoniem je nam niet op.
pi_136896805
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:42 schreef sorcees het volgende:
Iets met baas over eigen telefoon.
Ik wil zelf kunnen beslissen of ik wel of niet met iemand wil praten.
Dus moet ik eerst kunnen zien wie er belt.
Indien anoniem dan neem ik zeker niet op.
dan ben jij dus degene op wie ik mij onder anderen richt in de OP ^O^
People assume too much.
pi_136896809
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:44 schreef Ro-ald het volgende:
Ik belde je net anoniem je nam niet op.
Verkeerde nummer
People assume too much.
  woensdag 19 februari 2014 @ 16:45:39 #189
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_136896815
Vroeger hadden we niet eens nummerherkenning en was het altijd een verrassing wie belde :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_136896841
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:40 schreef very het volgende:

[..]

Als mensen mijn hol proberen in te breken, dan geef ik ook niet thuis :D

Dit bord bleek niet voldoende, qua beveiliging ;(

pi_136897010
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:46 schreef Homijn het volgende:

[..]

Dit bord bleek niet voldoende, qua beveiliging ;(

[ afbeelding ]
Een hele nieuwe betekenis van "hem erin fietsen" :{
People assume too much.
pi_136897191
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
Vroeger hadden we niet eens nummerherkenning en was het altijd een verrassing wie belde :)
Vroeger was alles beter.
Vroeger bestond er nog geen telefoon
Vroeger woonde men in het paradijs
Vroeger bestond er maar 1 vrouw
pi_136897242
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:52 schreef very het volgende:

[..]

Een hele nieuwe betekenis van "hem erin fietsen" :{
Zolang je maar niet bromt, is alles best.
  woensdag 19 februari 2014 @ 17:29:08 #194
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_136898204
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:58 schreef sorcees het volgende:

[..]

Vroeger was alles beter.
Vroeger bestond er nog geen telefoon
Vroeger woonde men in het paradijs
Vroeger bestond er maar 1 vrouw
He :?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 19 februari 2014 @ 20:09:23 #195
335452 cricket
cricket from space
pi_136903714
quote:
Ik begrijp dat ook nooit, dat panische niet durven opnemen als er privé op je schermpje staat :')
Het heeft niet zoveel met durven te maken, maar vooral met gewoon de behoefte niet hebben. In de meeste gevallen hoor ik het overigens niet, alleen voor de nummers die ik heb opgeslagen staat een ringtone ingesteld, in alle andere gevallen (zowel afgeschermd als niet bekend) komt er geen geluid uit.

quote:
In het ergste geval is het crap, dan hang je op en ga je verder met wat je aan het doen bent.
Je kan ook gewoon doorgaan met wat je aan het doen was en niet opnemen.

quote:
Het kan ook wat belangrijks zijn (familie ongeluk, je bank die belt omdat je pas geblokkeerd is, etc).
Maar hoe groot is die kans? Vrij gering. En zelfs al zouden ze bellen en je neemt niet op... dat is niet anders dan de momenten waarop je je telefoon niet bij je hebt of niet in de buurt, etc.
pi_136914379
Nee op dat moment is de uitkomst hetzelfde. Maar stel er is iets met familie/vrienden/whatever en je denkt 'Ha anoniem, hij zorgt maar dattie nummerweergave instelt als hij mij probeert te bereiken!' en je hoort een paar uur later pas via via (via een nummer wat je wel kent) dat er iets ernstigs is gebeurd met die persoon....tjsa ik zou me daar wel kut over voelen eigenlijk.

Overigens ben ik denk in 2 jaar misschien 5x anoniem gebeld door telemarketeerst, terwijl ik mijzelf niet eens in dat register heb geplaatst. Het valt wel mee dus. Tussen de anonieme telefoontjes zaten ook recruiters, toen ik op zoek was naar een baan, en wat telefoontjes van mijn eigen bank. Ik ben toch blij dat ik die gewoon opgenomen heb.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 19 februari 2014 @ 23:42:32 #197
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_136915228
quote:
12s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:38 schreef Kaas- het volgende:
Ik neem nooit op als iemand mij anoniem belt, flikker lekker op met je anonieme telefoontjes. Vind het respectloos om dat niet te tonen en het wekt weinig vertrouwen (waarom moet je dat verbergen?). Spreek mijn voicemail maar in en ik kijk of ik je terugbel (ervan uitgaand dat ze hun nummer in de voicemail wél willen geven :') ), of houd die informatie in de eerste plaats niet achter. Als iemand met een bivakmuts op me op straat aanspreekt omdat hij een gesprek wil voeren loop ik ook door.

Mensen die dat irritant vinden moeten ophouden zelf anoniem te bellen en hun probleem is opgelost. Voor anderen is er namelijk geen enkel probleem.
Dit.

Als je anoniem belt kun je net zo lang bellen tot je een ons weegt. Asociaal is dat.

En voicemail doe ik ook niet aan dus je zult toch echt eerst je nummer moeten vrijgeven als je mij telefonisch iets wilt vertellen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_136917708
Neem gewoon op joh stelletje autisten met telefoonangst

Bang zijn om met mensen via een telefoon te praten :') :')
pi_136917912
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 01:50 schreef SchoneZoon het volgende:
Neem gewoon op joh stelletje autisten met telefoonangst

Bang zijn om met mensen via een telefoon te praten :') :')
Echt he. Zouden ze op straat ook angstvallig hun mond houden en wegrennen als iemand de weg vraagt zonder zichzelf eerst voor te stellen ofzo :')
People assume too much.
  Forum Admin donderdag 20 februari 2014 @ 02:23:40 #200
pi_136917964
Je kunt ook gewoon zeggen dat je terminaal ziek bent en dat ze de blaftyfus kunnen krijgen. Dat werkt wel.

Denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')