Een van mijn favoriete maiden nummers, hoewel ze natuurlijk tientallen juweeltjes hebben nagelaten
* in emotionele bui is, ofwel melancholisch, dus bijpassende muziek draait
Lekker nummer, niet echt typisch Smash Mouth, meestal is hun muziek wat sneller en luider, maar wel heel relaxt.
Fu Manchu - Blue Tile Fever (ook maar effe opgezocht )
* -Dalai- vindt de gitaren alleen nie zo heftig
Niet meer met Stan Ridgway, maar Andi Priboy. Ooit gezien in Melkweg. Prachtig concert, geweldige nummers. Waren ooit mijn favo.
Van het steengoeie nieuwe album van KJM dat deze maand gaat uitkomen. Swingende Nu-Jazz uit Japan. En JAWEL, over 2 weken in De Vloer in Utrecht; allemaal komen dus!
Zomaar op de gok aangeschaft na wat aardige recensies en het blijkt nog een verdomd aardig plaatje te zijn. Slepende, bijna psychedelische rock met lekkere gitaar-erupties. Nederlands bovedien...
Sja, jeugdsentiment kan ik het niet echt noemen (was voor mijn tijd), maar nadat ik het nummer een paar keer voorbij hoorde komen op Skyradio en Noordzee (jahaa, komt u maar... ) toch maar eens gedowned.
Mooie (vol emotie) stem van de zanger, rouwe stem van de vrouw aan het eind, topnummer
genoeg gemotiveerd??
quote:zanger van Tool, en niet beter (maar wel goed!)
Op woensdag 9 oktober 2002 20:44 schreef -Dalai- het volgende:
A perfect circle - JudithSoloproject van de gitarist van Tool, misschien zelfs wel beter
Retesnelle death metal uit '89, met Jesse Pintado (Napalm Death) en David Vincent en Pete Sandoval (Morbid Angel) .
Een geweldig nummer van het geweldige maar flink ondergewaardeerde album Up. Dit is echt helemaal mijn soort muziek. Hierna ga ik Electrolite draaien, bijna nog mooier
Sinds ik hem op Lowlands heb gezien kan hij totaal niet meer stuk bij mij, en dit is gewoon het beste nummer wat ik van hem ken. Echt superheerlijk.
het titel-nummer van Hellsing, een japanse Anime...
heerlijk swingend jazzy nummer.
George's tribute aan John. Met medewerking van Paul én Ringo. Een hele kleine Beatlesreunie dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |