SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Boeiend sarcasme (serieus). Maar zo hoor ik het in mn hoofd.. opzich nog best duidelijk toch.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Boeiende schrijfstijl, daar moet je wat mee doen.![]()
Vertellen wat voor stemmen je in je hoofd hoort maakt de situatie er vast beter op jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:05 schreef m25 het volgende:
[..]
Boeiend sarcasme (serieus). Maar zo hoor ik het in mn hoofd.. opzich nog best duidelijk toch.![]()
![]()
Als je het zo zegt, inderdaad. Ik ga wel weer gewoon controllers kapot makenquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vertellen wat voor stemmen je in je hoofd hoort maakt de situatie er vast beter op ja![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:23 schreef m25 het volgende:
[..]
Als je het zo zegt, inderdaad. Ik ga wel weer gewoon controllers kapot maken
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Damn wat een hoop links in die formatiequote:Op woensdag 19 februari 2014 01:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand een leuk idee voor een 4-2-3-1 (2) team met SIF Sneijder en Drogba?![]()
![]()
Yup ik kom er ook niet aan uitquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:39 schreef Freire het volgende:
[..]
Damn wat een hoop links in die formatie![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup ik kom er ook niet aan uit
Verder dan dit ben ik niet gekomen![]()
![]()
Nicequote:Op woensdag 19 februari 2014 02:06 schreef DutchSL het volgende:
Of zo
[ afbeelding ]
Op rechts kunnen heel veel driehoekjes.
Raar dat Dodo (LB van Roma) geen UP heeft gehad.![]()
![]()
Zit ook een beetje in de knoop.
Of deze natuurlijk
[ Bericht 31% gewijzigd door Tobi-wan op 19-02-2014 02:19:21 ]![]()
Luigi Bruinsquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Zit ook een beetje in de knoop.
[ afbeelding ]
Of deze natuurlijk
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Voor een non-rare gold zou hij nog slecht zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:20 schreef DutchSL het volgende:
De Boer lijkt me best matig, ook met zijn lengte.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Volgens mij heeft de webapp weer een dag vrijaf genomen
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 19-02-2014 08:20:31 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een van de meeste kut linkende spelers willen gebruiken op een positie/formatie met meer links dan ooit te voren
quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand een leuk idee voor een 4-2-3-1 (2) team met SIF Sneijder en Drogba?
alstuHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kijk die stats van Stokes81 pace , 81 shooting
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die laatste vooral is een flinke upgrade.quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kijk die stats van Stokes81 pace , 81 shooting
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Bonucci was echt baas bij mij, die paar potjes dat ik met hem in het team gespeeld had. Had heel veel onderscheppingen en torende boven iedereen uit in de lucht.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vind hem ook erg fijn spelen, heb hem centraal met Chiellini achterin. Maar UP Benatia heeft vergelijkbare stats, en vroeg me af of er al iemand met hem gespeeld heeft.quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
IF Bonucci was echt baas bij mij, die paar potjes dat ik met hem in het team gespeeld had. Had heel veel onderscheppingen en torende boven iedereen uit in de lucht.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
SIF AubaMoet ik hebben.
Reus - Lewa - Auba
Dat wordt een hele dure. Tja, dat krijg je ervan als je de pacehoer wil uithangen; daar betaal je een prijs voorquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
SIF AubaMoet ik hebben.
Reus - Lewa - Auba
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Precies, ik heb er wel 500k voor over.quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat wordt een hele dure. Tja, dat krijg je ervan als je de pacehoer wil uithangen; daar betaal je een prijs voorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zwart kaartje is veel leukerquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind hem ook erg fijn spelen, heb hem centraal met Chiellini achterin. Maar UP Benatia heeft vergelijkbare stats, en vroeg me af of er al iemand met hem gespeeld heeft.
Zal wel meevallen. Vorig jaar was zijn IF RW in Frankrijk maar 30k en toen was hij ook al erg populair. Mensen willen hem vooral als spits zien.quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
SIF AubaMoet ik hebben.
Reus - Lewa - Auba
Die IF van week 1 zou ook never nooit boven de 70k zijn geweest als hij niet in dat eerste TOTW zat.
Die IF heb ik nog gehad, kon er echt geen kut van. Vond Kuba 100x beter
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Toffe silvers zeg..Stokes, Kumbela, Fahrmannquote:
Maar gaat een goedkoop weekje worden voor mij..hoef niemand echt te hebben.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Klopt. Gelukkig is het in deze editie niet zo dat zwarte kaartjes een garantie voor Eaids zijnquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel een episch TOTW voor silvers met Emerson, Fahrmann, Kumbela en Stokes.
En Williams lijkt mij de beste bronze IF tot dusver.![]()
Fahrmann was me nog niet opgevallenquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:55 schreef DutchSL het volgende:
Wel een episch TOTW voor silvers met Emerson, Fahrmann, Kumbela en Stokes.
En Williams lijkt mij de beste bronze IF tot dusver.
Overigens geloof ik niet dat IF Kumbela beter gaat spelen dan Choupo...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
58 Strengthquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Fahrmann was me nog niet opgevallen
Overigens geloof ik niet dat IF Kumbela beter gaat spelen dan Choupo...
Probeer UP Lukaku eens uit trouwens.verwoestend schot
Voor mij niet, ik moet nog tankenquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toffe silvers zeg..Stokes, Kumbela, Fahrmann
Maar gaat een goedkoop weekje worden voor mij..hoef niemand echt te hebben.![]()
![]()
Sinds wanneer let jij op strength? Kumbela heeft meer pace dan Choupo hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
58 Strength
Probeer UP Lukaku eens uit trouwens.verwoestend schot
Zat gisteren al naar Lukaku's stats te kijken. Maar ik denk dat ik het toch bij SIF Adje houd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Altijd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sinds wanneer let jij op strength? Kumbela heeft meer pace dan Choupo hoor
Zat gisteren al naar Lukaku's stats te kijken. Maar ik denk dat ik het toch bij SIF Adje houd![]()
Gelijk denken dat ik alleen maar pace gebruik.![]()
Wie zegt dat ik het serieus meende?quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Altijd.![]()
Ik "kopieer" alleen maar de toon van jouw eerdere berichten als het over je paceteams ging
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Post een paar paceteams en je komt er niet meer van afquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Altijd.![]()
![]()
![]()
We zijn gedoemd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Post een paar paceteams en je komt er niet meer van af
Ik kreeg zelfs commentaar van PaceSonic2 aka "Meneer ik-maak-teams-met-snelle-spelers-maar-ik-gebruik-de-sprintknop-dan-niet."Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ach. Ik blijf voor DS2 voor eeuwig degene die het balletje aflegt naar een medespeler als ik met 2 spitsen voor de keeper kom (dus een sweater). Accepteren en doorgaanquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We zijn gedoemd.
Ik kreeg zelfs commentaar van PaceSonic2 aka "Meneer ik-maak-teams-met-snelle-spelers-maar-ik-gebruik-de-sprintknop-dan-niet."
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb nog nooit een 3-5-2 gemaakt met vleugelverdedigers aan de flanken. Dat gaat me echt te verquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We zijn gedoemd.
Ik kreeg zelfs commentaar van PaceSonic2 aka "Meneer ik-maak-teams-met-snelle-spelers-maar-ik-gebruik-de-sprintknop-dan-niet."![]()
![]()
Ik heb dat 1x gedaan en ik word er nog steeds aan herinnerd. Dat zegt genoeg over jou en de anderen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een 3-5-2 gemaakt met vleugelverdedigers aan de flanken. Dat gaat me echt te ver![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Post een paar paceteams en je komt er niet meer van afquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb dat 1x gedaan en ik word er nog steeds aan herinnerd. Dat zegt genoeg over jou en de anderen.![]()
Ik heb het gisteren eindelijk eens tot de finale van die Cupid Cup (zo heet-ie toch?) geschopt. Toen twijfelde ik om die direct ook te gaan spelen, maar ik heb besloten dat toetje voor vanavond of morgen te bewaren. Sterk staaltje zelfdiscipline
Beter eerst nog even een beetje met mijn (deels vernieuwde) team oefenen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
'quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb dat 1x gedaan en ik word er nog steeds aan herinnerd. Dat zegt genoeg over jou en de anderen.
* MrvanTrapZ mompelt iets over pot en ketel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
pop en ketel?quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
'
* MrvanTrapZ mompelt iets over pop en ketel.![]()
Ik snap niet waarom iedereen daar zo moeilijk over doet want je hebt gewoon verdedigend gefaald.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach. Ik blijf voor DS2 voor eeuwig degene die het balletje aflegt naar een medespeler als ik met 2 spitsen voor de keeper kom (dus een sweater). Accepteren en doorgaanHet boeit mij ook echt niet als iemand zo tegen mij scoort.
Que?quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:25 schreef Confetti het volgende:
Die upgrades van Diego Alves. Zelden vertoondRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik had laatst weer een dubbele cutback. Lachen tochquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen daar zo moeilijk over doet want je hebt gewoon verdedigend gefaald.Het boeit mij ook echt niet als iemand zo tegen mij scoort.
Sommigen vragen er gewoon om.
![]()
Precies, een dubbele vernedering.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had laatst weer een dubbele cutback. Lachen tochSommigen vragen er gewoon om.
Gisteren faalde mijn tegenstander 3x met een buitenspelval dus dan doe je ook even een sexy cutback.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En dan met wapperend handje keihard wegrennen, van "oh wat heb ik een mooie goal gemaakt"quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies, een dubbele vernedering.
Gisteren faalde mijn tegenstander 3x met een buitenspelval dus dan doe je ook even een sexy cutback.![]()
![]()
Of je doet aanvallend iets goedquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen daar zo moeilijk over doet want je hebt gewoon verdedigend gefaald.Het boeit mij ook echt niet als iemand zo tegen mij scoort.
Volgens mij is het de kunst om met je spelers in scoringspositie te komen. Het is dus nog beter als je met 2 spelers tegelijk in scoringspositie kom
Het ging in dat geval trouwens ook om een tegenstander die met zijn keeper bijna continu op randje 16 bivakkeerde...dan vraag je er ook om
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vorig jaar sloegen al die sweaty goals nergens op. Was gewoon laf misbruik maken van een falende AI. Dit jaar speel je het gewoon goed uit als je die gelegenheid krijgt. Is veel beter nu.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan met wapperend handje keihard wegrennen, van "oh wat heb ik een mooie goal gemaakt"Doe ik ook altijd.
GJE Keepers.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of je doet aanvallend iets goed
Volgens mij is het de kunst om met je spelers in scoringspositie te komen. Het is dus nog beter als je met 2 spelers tegelijk in scoringspositie kom
Het ging in dat geval trouwens ook om een tegenstander die met zijn keeper bijna continu op randje 16 bivakkeerde...dan vraag je er ook om![]()
Ik vernederde gisteren mijn tegenstander met een vrije trap van de middellijn die er ineens in ging. De Rossi met zijn traptechniekquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies, een dubbele vernedering.
Gisteren faalde mijn tegenstander 3x met een buitenspelval dus dan doe je ook even een sexy cutback.
Oke, misschien was het eigenlijk een foutje van zijn keeper (Hart) die gewoon kansloos onder een bal door ging die hij al van 50 meter aan zag komen
Ik bedenk me nu dat ik die goal had moeten opslaan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit jaar wil het nog wel eens gebeuren dat dat laatste breedtepassje ineens fout gaat. Dat is pas falende AIquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:35 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar sloegen al die sweaty goals nergens op. Was gewoon laf misbruik maken van een falende AI. Dit jaar speel je het gewoon goed uit als je die gelegenheid krijgt. Is veel beter nu.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Afmaken met Hart - Kompany - Richards of Lloris - Vertonghen - Walker?
Kompany is duidelijk beter dan Vertonghen, maar Walker en Lloris weer beter dan Hart en Richards (imo).
Edit: Mignolet op goal kan ook.![]()
Ik zou voor Mignolet op goal gaan...quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:39 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Afmaken met Hart - Kompany - Richards of Lloris - Vertonghen - Walker?
Kompany is duidelijk beter dan Vertonghen, maar Walker en Lloris weer beter dan Hart en Richards (imo).
Edit: Mignolet op goal kan ook.
Edit: Dante ipv Boateng zou ook weer extra opties geven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha ja, kan ik mezelf wel voor me kop slaan als dat gebeurt. En als het bij de ander mis gaat leuk om deze herhaling even te laten zien.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit jaar wil het nog wel eens gebeuren dat dat laatste breedtepassje ineens fout gaat. Dat is pas falende AI
🍆![]()
Wat zou Dante voor optie(s) toevoegen? Blijf sowieso een Belg op RCB nodig hebben voor Witsel's chem. Heb eigenlijk sowieso liever Dante dan Boateng, maar ik zag het chemwise niet lukken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou voor Mignolet op goal gaan...
Edit: Dante ipv Boateng zou ook weer extra opties geven![]()
Zie het nu ook. Dan toch maar voor Mignolet gaanquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:51 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Wat zou Dante voor optie(s) toevoegen? Blijf sowieso een Belg op RCB nodig hebben voor Witsel's chem. Heb eigenlijk sowieso liever Dante dan Boateng, maar ik zag het chemwise niet lukken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ALABA - BOATENG - DANTE - MARIO FERNANDES (IF)quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:51 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Wat zou Dante voor optie(s) toevoegen? Blijf sowieso een Belg op RCB nodig hebben voor Witsel's chem. Heb eigenlijk sowieso liever Dante dan Boateng, maar ik zag het chemwise niet lukken.
Is wel een leuke, nog niet gehad dit jaar, maar dan blijft nog steeds de vraag welk duo RCB - RB. Kompany en Richards of Vertonghen en Walker?quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zie het nu ook. Dan toch maar voor Mignolet gaan![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:49 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha ja, kan ik mezelf wel voor me kop slaan als dat gebeurt. En als het bij de ander mis gaat leuk om deze herhaling even te laten zien.
En toch is dat vreemd in FUT14: het gebeurt ook nog wel eens dat ik via de flank opruk en ik geen voorzet wil geven, maar de bal terug wil leggen naar een middenvelder die randje 16 staat (of daar net aan komt lopen)...het gebeurt me zo vaak dat die breedtepass niet aankomt. raar eigenlijk: iedere hoge dieptepass over 50 meter lijkt steeds moeiteloos bij een medespeler op de stropdas te komen, maar dat breedtepassje over 10 meter gaat de helft van de keren fout
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die speelt echt als een gehandicapte aardappel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
ALABA - BOATENG - DANTE - MARIO FERNANDES (IF)
[ afbeelding ]![]()
Kom sprinten dan, balzak.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:56 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Die speelt echt als een gehandicapte aardappel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Persoonlijk ga ik dan liever voor een betere speler op de as van het veld. Dus Kompany/Richards.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:55 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Is wel een leuke, nog niet gehad dit jaar, maar dan blijft nog steeds de vraag welk duo RCB - RB. Kompany en Richards of Vertonghen en Walker?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sorry, ik zal het anders verwoorden! In 4-3-3 vind ik aanvallende vleugelverdedigers zo veel toevoegen dat ik het niet zie zitten in een M/H RB.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij maakt constant kut paceteams en ik deed 1x een LB en RB op LM en RM (net als niet sprinten) en dat is het verschil.quote:![]()
Nou nou, zullen we het gezellig houden?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij maakt constant kut paceteams en ik deed 1x een LB en RB op LM en RM (net als niet sprinten) en dat is het verschil.![]()
Nu is het aan. *ding ding ding*quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij maakt constant kut paceteams en ik deed 1x een LB en RB op LM en RM (net als niet sprinten) en dat is het verschil.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sneller Beter dan Mario Fernandes.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Constant in een team is per definitie kut.![]()
Hij is wel een hele constante speler.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Constant in een team is per definitie kut.![]()
Sowieso als ik tegen iemand speelt die van de aftrap gelijk gebruik probeert te maken van de kick off glitch, is dat voor mij het sein dat ik alle smerige trucjes uit de kast kan trekken die er zijn om te winnen.![]()
Inclusief achterin rondtikken?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:08 schreef Toefjes het volgende:
Sowieso als ik tegen iemand speelt die van de aftrap gelijk gebruik probeert te maken van de kick off glitch, is dat voor mij het sein dat ik alle smerige trucjes uit de kast kan trekken die er zijn om te winnen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat kan nog wel eens fout aflopen. Beter met een vleugelaanvaller dan langs de zijkant rennen en als de vleugelverdediger hem bij heeft gehaald plots omdraaien en dan keihard terug rennen. Het is fout, maar zij hebben ook geen medelijden met mij als ze via de kick off glitch scoren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inclusief achterin rondtikken?![]()
Dit.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat kan nog wel eens fout aflopen. Beter met een vleugelaanvaller dan langs de zijkant rennen en als de vleugelverdediger hem bij heeft gehaald plots omdraaien en dan keihard terug rennen. Het is fout, maar zij hebben ook geen medelijden met mij als ze via de kick off glitch scoren.
Ook een leuke: Bij balzit in de 85e minuut drie keer pauzeren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit.
Ook een leuke: Bij balzit in de 85e minuut drie keer pauzeren.Maar dat is ook zonde van mijn tijd
![]()
Ik heb dit eerder deze week voor het eerst gedaan. Ik was al eens een keer in dat potje in zijn kickoff glitch gelopen (stom, maar dat terzijde), en 10 minuten voor tijd scoorde ik opnieuw de winnende (bleek later). Probeert hij dus weer direct die kickoff glitchquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat kan nog wel eens fout aflopen. Beter met een vleugelaanvaller dan langs de zijkant rennen en als de vleugelverdediger hem bij heeft gehaald plots omdraaien en dan keihard terug rennen. Het is fout, maar zij hebben ook geen medelijden met mij als ze via de kick off glitch scoren.
Deze keer onderschepte ik hem makkelijk, en heb ik achterin rondgetikt (al is dat ook niet risicoloos, klopt). Ergens voelde het een beetje triest, maar ook wel lekker
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pic?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde gewoon mijn punt even maken.
Wel goed TOTW trouwens.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Even wat te drinken pakken, bakje chips erbij en gaan pissen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]Maar dat is ook zonde van mijn tijd
Mooi momentje ook om even bij de kleine telg de fopspeen terug in zijn mond te stoppenquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even wat te drinken pakken, bakje chips erbij en gaan pissen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, kijk, je gaat natuurlijk niet zomaar iemand op z'n bek slaan. Dat is moreel verwerpelijk. Maar als je een keiharde schop krijgt, dan mag je best reageren. Dit is het zelfde.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb dit eerder deze week voor het eerst gedaan. Ik was al eens een keer in dat potje in zijn kickoff glitch gelopen (stom, maar dat terzijde), en 10 minuten voor tijd scoorde ik opnieuw de winnende (bleek later). Probeert hij dus weer direct die kickoff glitch
Deze keer onderschepte ik hem makkelijk, en heb ik achterin rondgetikt (al is dat ook niet risicoloos, klopt). Ergens voelde het een beetje triest, maar ook wel lekker![]()
Zij gebruikt al heel lang geen fopspeen meer.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mooi momentje ook om even bij de kleine telg de fopspeen terug in zijn mond te stoppen
Eens te meer bewezen dat jij in ontwikkeld gebied woont, en ik nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zij gebruikt al heel lang geen fopspeen meer.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die vat ik niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eens te meer bewezen dat jij in ontwikkeld gebied woont, en ik niet
Keihard naar je eigen goal sprinten en dan een lob pass naar de snelle spits voorin.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Zo heb ik het voor mezelf ook goedgepraat. En ik ga het dus vaker zo doen. Kwaad met kwaad bestrijden dan maar.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, kijk, je gaat natuurlijk niet zomaar iemand op z'n bek slaan. Dat is moreel verwerpelijk. Maar als je een keiharde schop krijgt, dan mag je best reageren. Dit is het zelfde.
Gisteren ook nog een potje H2H seasons gedaan. Eigenlijk is dat gewoon een verademing. Ware het niet dat je geen teams kan bouwen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De H2H engine inbouwen in FUT, en iedereen is tevreden waarschijnlijk. Blijkbaar te veel moeitequote:Op woensdag 19 februari 2014 10:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo heb ik het voor mezelf ook goedgepraat. En ik ga het dus vaker zo doen. Kwaad met kwaad bestrijden dan maar.
Gisteren ook nog een potje H2H seasons gedaan. Eigenlijk is dat gewoon een verademing. Ware het niet dat je geen teams kan bouwen![]()
![]()
Ik ben een totale leek op dat gebied, maar volgens mij is er niets makkelijkers dan dat. Hoef je niet een aparte FUT-engine te maken. Enige vervelende wat je dan houdt is dat de FUT-community voor een groot deel verdorven users zijnquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De H2H engine inbouwen in FUT, en iedereen is tevreden waarschijnlijk. Blijkbaar te veel moeite
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Misschien dat dan de chemistry-invloeden niet meer merkbaar zijn? Geen idee, maar miss dat ze het daarom niet doenquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben een totale leek op dat gebied, maar volgens mij is er niets makkelijkers dan dat. Hoef je niet een aparte FUT-engine te maken. Enige vervelende wat je dan houdt is dat de FUT-community voor een groot deel verdorven users zijn
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik denk dat ze goed onderzocht hebben hoe mensen het liefste spelen, en de snellere engine is denk ik verslavender dan het wat tragere H2H. Verslaving = $$$$quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:28 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Misschien dat dan de chemistry-invloeden niet meer merkbaar zijn? Geen idee, maar miss dat ze het daarom niet doen![]()
Ik denk dat er wereldwijd meer H2H dan FUT gespeeld wordt.
De meeste mensen in mijn omgeving die Fifa spelen kijken me raar aan als ik over Ultimate Team begin.
Verder is de community meer het "probleem" dan de gameplay. In H2H werd ik met PSV ook om de haverklap getrakteerd op cross abusende Schalke en Galatasaray spelers.
Maar ik ga niet hypocriet klagen over de speelstijl van anderen, ik laat een cross, LB + Y of sweaty goal ook niet liggen als ik de kans schoon zie.![]()
Helemaal mee eens. Alleen de gameplay beïnvloed natuurlijk wel de community. Maar verder is het inderdaad gewoon gebruik maken van wat je van het spel kan maken en blijkbaar vindt het merendeel dat het spel al leuk genoeg is als je elke keer maar lb + y doet of gewoon keihard gaat rennen. Daar hebben blijkbaar de meeste mensen plezier in.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:39 schreef DutchSL het volgende:
Ik denk dat er wereldwijd meer H2H dan FUT gespeeld wordt.
De meeste mensen in mijn omgeving die Fifa spelen kijken me raar aan als ik over Ultimate Team begin.
Verder is de community meer het "probleem" dan de gameplay. In H2H werd ik met PSV ook om de haverklap getrakteerd op cross abusende Schalke en Galatasaray spelers.
Maar ik ga niet hypocriet klagen over de speelstijl van anderen, ik laat een cross, LB + Y of sweaty goal ook niet liggen als ik de kans schoon zie.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Niet alleen de gameplay, maar ook de randzaken, bijvoorbeeld: sommige goals 3 keer in replay, provocerende celebrations (wat echt een raadsel is waarom die er in zitten, want ze zeggen pro fair play te zijn), ellenlange filmpjes waarmee je de boel lang op kan houden, etc etcquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Alleen de gameplay beïnvloed natuurlijk wel de community. Maar verder is het inderdaad gewoon gebruik maken van wat je van het spel kan maken en blijkbaar vindt het merendeel dat het spel al leuk genoeg is als je elke keer maar lb + y doet of gewoon keihard gaat rennen. Daar hebben blijkbaar de meeste mensen plezier in.![]()
Ach, ik maak mezelf ook elk potje wijs geen sweaty balzak te zijn, maar zodra ik een klutsgoal of ander kutgoal tegenkrijg misbruik ik elke manier om te winnen. Ik merk datzelfde bij veel tegenstanders, het potje is sportief tot er iemand scoort.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Alleen de gameplay beïnvloed natuurlijk wel de community. Maar verder is het inderdaad gewoon gebruik maken van wat je van het spel kan maken en blijkbaar vindt het merendeel dat het spel al leuk genoeg is als je elke keer maar lb + y doet of gewoon keihard gaat rennen. Daar hebben blijkbaar de meeste mensen plezier in.![]()
Ligt er aan. Als de tegenstander bijvoorbeeld de herhaling wegklikt ben ik veel milder dan 2 herhalingen en een ssshhh celebration. Mede daarom klik ik zelf ook mijn herhalingen weg. (ook omdat ik niet op herhalingen zit te wachten, een beetje hardcore fifa speler heeft in zn leven al meer dan 10.000 goals gemaakt)quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:52 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ach, ik maak mezelf ook elk potje wijs geen sweaty balzak te zijn, maar zodra ik een klutsgoal of ander kutgoal tegenkrijg misbruik ik elke manier om te winnen. Ik merk datzelfde bij veel tegenstanders, het potje is sportief tot er iemand scoort.![]()
Sowieso sportief proberen te doen in FIFA.Als jij een opgelegde kans niet scoort omdat je niet sweaty wilt spelen krijg je hem 2 minuten aan de overkant wel om de oren.
Als je in het echt een bal niet aflegt in zo'n situatie krijg je de huid vol gescholden van je medespelers, trainer en supporters![]()
![]()
ik word bij clubs altijd gehaat omdat ik de celebration en herhalingen gelijk skip
vieren imo alleen als je een mooie goal maakt of in een moeilijke wedstrijd een beslissende..'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Met clubs vond ik het altijd wel grappig. Die keren dat we met zn allen op het 3hoekje drukten en met de wapperende handjes achter elkaar aan rendenquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:00 schreef poker4lifee het volgende:
ik word bij clubs altijd gehaat omdat ik de celebration en herhalingen gelijk skip
vieren imo alleen als je een mooie goal maakt of in een moeilijke wedstrijd een beslissende..![]()
![]()
Die speelt zelfs de makkelijke single matches om zijn record goed te houden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:00 schreef Toefjes het volgende:
Dus vrijwel unaniem dat we gewoon sweaty spelen. Behalve DS2. Die doet het stiekem waarschijnlijk.
DS2 is gewoon slecht.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Geen Ssshh doen in clubs.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:00 schreef poker4lifee het volgende:
vieren imo alleen als je een mooie goal maakt of in een moeilijke wedstrijd een beslissende..
Maar met 4 man op een rij SSSSSSH is ook leuk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:00 schreef poker4lifee het volgende:
vieren imo alleen als je een mooie goal maakt of in een moeilijke wedstrijd een beslissende..
Dreetje die sprintend over het veld SSSSHHHH doet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Maar met 4 man op een rij SSSSSSH is ook leuk.
FifaRalle heeft een nieuwe serie waarin hij Co-op seasons speelt met een andere youtuber, en die proberen bij de celebrations samen te werken. Laatste die ik zag deed de ene de pijl en boog terwijl de ander precies op het juiste moment de dode vis deed (alsof hij werd afgeschoten). Zag er echt heel vet uitquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met clubs vond ik het altijd wel grappig. Die keren dat we met zn allen op het 3hoekje drukten en met de wapperende handjes achter elkaar aan renden.
![]()
Wij sprinten in flying V formation (4 man) Ssssh-end naar de middenstip en eindigen met de pijlenboog.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:05 schreef AntiHero het volgende:
FifaRalle heeft een nieuwe serie waarin hij Co-op seasons speelt met een andere youtuber, en die proberen bij de celebrations samen te werken. Laatste die ik zag deed de ene de pijl en boog terwijl de ander precies op het juiste moment de dode vis deed (alsof hij werd afgeschoten). Zag er echt heel vet uit .Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik doe meestal geen celebration, alleen soms doet die vanzelf met een vingertje wijzen terwijl de rest op de grond er omheen gaat zitten, die is gruwelijk irritant maar ik doe hem niet bewust![]()
![]()
Jullie zijn allemaal slecht.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die speelt zelfs de makkelijke single matches om zijn record goed te houden.
DS2 is gewoon slecht.![]()
HAHAHA!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wie vinden jullie de beste BPL CDM's naast Toure? Ik twijfel tussen Fellaini en Ramires...Ja lekker!![]()
Probeer Diaby eensquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:25 schreef Pronk het volgende:
Wie vinden jullie de beste BPL CDM's naast Toure? Ik twijfel tussen Fellaini en Ramires...![]()
![]()
Vorige week zei iemand het voor het eerst in meer dan 500 potjes. De reden: volgens hem was ik alleen maar crosses aan het spammen in de verlenging. Ik gaf 2 voorzetten en beide keren kwam er een goal uit. De tegenstander deed heel vaak LB+Y en toen zei hij dat ik het ook deed terwijl ik gewoon met X ging uitverdedigen. Volgens hem was dat hetzelfde.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:00 schreef Toefjes het volgende:
Dus vrijwel unaniem dat we gewoon sweaty spelen. Behalve DS2. Die doet het stiekem waarschijnlijk.![]()
Wat voor speler wil je ?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:25 schreef Pronk het volgende:
Wie vinden jullie de beste BPL CDM's naast Toure? Ik twijfel tussen Fellaini en Ramires...
Fellaini en Ramires zijn twee totaal verschillende types..![]()
Taylor?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:45 schreef Zhano het volgende:
Ze hebben Swift
http://www.twitch.tv/twitchplayspokemonRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het wordt leuk als ze komen bij die route met heel veel trainers.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:45 schreef Zhano het volgende:
Ze hebben Swift
http://www.twitch.tv/twitchplayspokemon![]()
Snorlax word ook een probleemquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het wordt leuk als ze komen bij die route met heel veel trainers.![]()
![]()
Waarom is iedereen Democracy en Anarchy aan het spammen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Anarchy is het huidige systeem, zodra dat balkje op 75% komt bij democracy worden de inputs geteld over 5(?) seconden en de meest gevote uitgevoerd. Die laatste geeft dus meer kans dat dingen goed gaan maar Anarchy is leuker imho.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom is iedereen Democracy en Anarchy aan het spammen?
Ze spammen nu veel democracy omdat ze een Pokemon Swift willen leren omdat ze anders geen kans maken bij de Psychic gym.![]()
Het gaat om de CDM posities in een 3-5-2, dus iig een van de twee mag zich best met opbouwen/aanvallen bemoeien van mij. Daarom denk ik dat Toure met Ramires een goede combi is. Volgens mij zijn Fellaini/Toure meer een tegenhouder dan Ramires. Misschien moet ik beide combi's maar even testen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat voor speler wil je ?
Fellaini en Ramires zijn twee totaal verschillende types..Ja lekker!![]()
Ah! Wat is swift?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:56 schreef Zhano het volgende:
Anarchy is het huidige systeem, zodra dat balkje op 75% komt bij democracy worden de inputs geteld over 5(?) seconden en de meest gevote uitgevoerd. Die laatste geeft dus meer kans dat dingen goed gaan maar Anarchy is leuker imho.
Ze spammen nu veel democracy omdat ze een Pokemon Swift willen leren omdat ze anders geen kans maken bij de Psychic gym.sorry geen verstand van Pokemon.
Een aanval.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah! Wat is swift?sorry geen verstand van Pokemon.
![]()
Er is een wielrenner die heet Ben Swift en hij is best vlug in de sprint.
Nomen est omen zou Mart Smeets zeggen.
#ok
[ Bericht 10% gewijzigd door DutchSL op 19-02-2014 12:08:35 ]![]()
Als hij nou even 200k goedkoper wordt dan haal ik hem ook... Hoe speelt hij?quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:08 schreef Toefjes het volgende:
Potje nummer 10 met Ibrahimovic gespeeld, nu wordt zijn hunter kaartje van kracht![]()
Briljant, beste speler deze Fifa. Een gouden Kandji.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als hij nou even 200k goedkoper wordt dan haal ik hem ook... Hoe speelt hij?
Zeer sterk aan de bal, schoten gaan harder dan normaal richting de goal, en dat krijgt hij uit veel posities voor elkaar. Uiteraard kopsterk, en door zijn fysiek is hij ook net zo efficient als een snelle speler. Als hij los is, halen ze m niet meer in gewoon![]()
Ja ik moet hem ook gewoon hebben.... Misschien zou ik het nog wel redden. Heb even een lijstje gemaakt met meest waardevolle spelers.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Briljant, beste speler deze Fifa. Een gouden Kandji.
Zeer sterk aan de bal, schoten gaan harder dan normaal richting de goal, en dat krijgt hij uit veel posities voor elkaar. Uiteraard kopsterk, en door zijn fysiek is hij ook net zo efficient als een snelle speler. Als hij los is, halen ze m niet meer in gewoon
Prijzen kloppen niet helemaal, Pedro is namelijk nog geen 300k waard. Maar ik heb nog wel 300k coins over... En zie nu ook dat SIF Benatia niet in het lijstje staat...![]()
Zlatan is echt goed inderdaad, ook de sleep vierkant/kruis combo snel werkt super goed bij hem omdat die zo groot is. Zo veel door die beweging al gescoord.🍆![]()
Voor de mensen die naast de CL wedstrijden nog een andere leuke bet willen plaatsen:
Gillingham - Sheffield Utd
De nummer 12 Gillingham speelt thuis tegen de nummer 22 Sheffield Utd. Op Gillingham staat een quote van maarliefst ¤3,- Gillingham DNB staat op ¤2.18
Sheffield Utd heeft dit jaar van de 14 uitwedstrijden er slechts 1 gewonnen.
Gillingham mist Kedwell en Fish, Sheffield Utd is compleet![]()
Ibra is goed inderdaad.
Alleen sommige mensen kunnen gewoon er niet mee spelen. Ik snap dat nooit, van die lui met teams van honderdduizenden coins en ze kunnen er helemaal niks van. Gisteren iemand met Ibra en Cavani voorin en die gozer is geen enkele keer langs het centrum Sokratis-Papadopoulos gekomen. Dan doe je toch echt iets fout.![]()
Dus jouw mening is dat mensen die bagger spelen, ook maar een baggerteam moeten hebben? En wat moeten ze dan met hun coins doen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:49 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ibra is goed inderdaad.
Alleen sommige mensen kunnen gewoon er niet mee spelen. Ik snap dat nooit, van die lui met teams van honderdduizenden coins en ze kunnen er helemaal niks van. Gisteren iemand met Ibra en Cavani voorin en die gozer is geen enkele keer langs het centrum Sokratis-Papadopoulos gekomen. Dan doe je toch echt iets fout.
Overigens: Cavani is in FUT echt geen geweldenaar.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, het staat ook zeker niet gelijk aan kwaliteit. Maar als je een zeer duur team hebt heb je er waarschijnlijk veel tijd en moeite ingestoken (tenzij veel pack of trade luck natuurlijk). Maar vaak zijn ze gewoon slecht.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus jouw mening is dat mensen die bagger spelen, ook maar een baggerteam moeten hebben? En wat moeten ze dan met hun coins doen?![]()
Cavani kan ik zelf ook niet goed mee overweg, al scoort die altijd wel tegen me.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus jouw mening is dat mensen die bagger spelen, ook maar een baggerteam moeten hebben? En wat moeten ze dan met hun coins doen?
Overigens: Cavani is in FUT echt geen geweldenaar.🍆![]()
Dat ben ik met je eens. Ik heb verschillende keren teams met CR7 als tegenstander gehad, maar de keren dat iemand ook de kwaliteiten van CR7 een beetje tot zijn recht liet komen, zijn op een hand te tellen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:53 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Nee, het staat ook zeker niet gelijk aan kwaliteit. Maar als je een zeer duur team hebt heb je er waarschijnlijk veel tijd en moeite ingestoken (tenzij veel pack of trade luck natuurlijk). Maar vaak zijn ze gewoon slecht.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kan ook de vorm van de dag zijn, of andere omstandigheden. Heb dit weekend een nacht overgeslagen, en bakte er daarom gisteren helemaal niks van. Ook met mn Ibra team ongelooflijk zitten kutten tegen een budget team.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:49 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ibra is goed inderdaad.
Alleen sommige mensen kunnen gewoon er niet mee spelen. Ik snap dat nooit, van die lui met teams van honderdduizenden coins en ze kunnen er helemaal niks van. Gisteren iemand met Ibra en Cavani voorin en die gozer is geen enkele keer langs het centrum Sokratis-Papadopoulos gekomen. Dan doe je toch echt iets fout.
Plus je kunt goed zijn in FUT speltechnisch, en sommigen zijn steengoed in traden.![]()
zal dan wel een reden voor zijn dat die odd zo hoog isquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:33 schreef Freire het volgende:
Voor de mensen die naast de CL wedstrijden nog een andere leuke bet willen plaatsen:
Gillingham - Sheffield Utd
De nummer 12 Gillingham speelt thuis tegen de nummer 22 Sheffield Utd. Op Gillingham staat een quote van maarliefst ¤3,- Gillingham DNB staat op ¤2.18
Sheffield Utd heeft dit jaar van de 14 uitwedstrijden er slechts 1 gewonnen.
Gillingham mist Kedwell en Fish, Sheffield Utd is compleet
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Op dat niveau kan de overleden kat van de rechtsback al van grote invloed zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zal dan wel een reden voor zijn dat die odd zo hoog is![]()
Of een vis die niet meedoet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op dat niveau kan de overleden kat van de rechtsback al van grote invloed zijn.![]()
hahaha truequote:Op woensdag 19 februari 2014 13:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op dat niveau kan de overleden kat van de rechtsback al van grote invloed zijn.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ze kunnen nu niks omdat ze geen aanval hebben die een ghost-type kan raken (behalve een aanval van de level 16 Pokemon)![]()
Oh, ik maar denken dat ik in het FUT topic aan het posten was.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze kunnen nu niks omdat ze geen aanval hebben die een ghost-type kan raken (behalve een aanval van de level 16 Pokemon)![]()
Tis nu wachten op Strugglequote:Op woensdag 19 februari 2014 13:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Goedemiddag.
Trouwens, Draxler, wat een baas deze FIFA.
En het verdedigingsduo IF Chiellini - SIF Benatia ook.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ik geloof mijn ogen niet. Thye die niet over Bukkakerov post.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:23 schreef TBakkert het volgende:
Goedemiddag.
En het verdedigingsduo IF Chiellini - SIF Benatia ook.![]()
Kun jij niet betalen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:23 schreef TBakkert het volgende:
Goedemiddag.
En het verdedigingsduo IF Chiellini - SIF Benatia ook.![]()
Ik beter mijn leven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik geloof mijn ogen niet. Thye die niet over Bukkakerov post.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ik heb zelfs nog 300k over.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Had ik een tijdje. Nu heb ik zijn NIF in mijn team...quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Maak eens een TPP-app.quote:
Die oa waarschuwt als er wat spannends gebeurt en die achtergrond info etc heeft.
Hup aan het werk!![]()
Dan moet ik al die updates manual gaan uitrollen manquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maak eens een TPP-app.
Die oa waarschuwt als er wat spannends gebeurt en die achtergrond info etc heeft.
Hup aan het werk!![]()
![]()
Nee gewoon dat mensen dat aan kunnen geven dus input van community zelf en dat bij een bepaald level de app pas oets laat weten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dan moet ik al die updates manual gaan uitrollen man![]()
Ik persoonlijk vind hem de beste spits waarmee ik gespeeld heb dit jaar. Redelijk snel, goeie dribbel, lenig, goeie kopper en kan ook nog een balletje afleggen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus jouw mening is dat mensen die bagger spelen, ook maar een baggerteam moeten hebben? En wat moeten ze dan met hun coins doen?
Overigens: Cavani is in FUT echt geen geweldenaar.
En als jullie replays irritant vinden, maak je maar op voor next-gen, nog meer tussen filmpjes met achterballen, corners etc.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Teveel werkquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee gewoon dat mensen dat aan kunnen geven dus input van community zelf en dat bij een bepaald level de app pas oets laat weten.Dit. Hoe vaak heb jij al een corner met kruisje de 16 in gepast Revon?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:35 schreef Revontulet het volgende:
[..]
En als jullie replays irritant vinden, maak je maar op voor next-gen, nog meer tussen filmpjes met achterballen, corners etc.![]()
Daar is geen nauwkeurige schatting van te maken. Sowieso meer dan duizendmiljoenmiljard keerquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Teveel werk
[..]
Dit. Hoe vaak heb jij al een corner met kruisje de 16 in gepast Revon?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Cavani bedoel je?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:35 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind hem de beste spits waarmee ik gespeeld heb dit jaar. Redelijk snel, goeie dribbel, lenig, goeie kopper en kan ook nog een balletje afleggen.
En als jullie replays irritant vinden, maak je maar op voor next-gen, nog meer tussen filmpjes met achterballen, corners etc.
Ik heb hem niet geprobeerd, maar nog geen enkele keer moeite gehad om hem te verdedigen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, maar daar betaal je ook veel geld voor, dus dan mag het wel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:35 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind hem de beste spits waarmee ik gespeeld heb dit jaar. Redelijk snel, goeie dribbel, lenig, goeie kopper en kan ook nog een balletje afleggen.
En als jullie replays irritant vinden, maak je maar op voor next-gen, nog meer tussen filmpjes met achterballen, corners etc.![]()
Ik kwam een keer tegen iemand met een peperduur team (Messi, SIF Aguero, de hele rattaplan), maar die gast kon alleen maar vanaf de aftrap met Messi overal tussendoor sprinten (zijn pace en dribbel is een dodelijke combinatie) en LB-Y vanuit de verdediging. Ja, met die prut AI en de pace die hij voorin had, was dat wel gevaarlijk. Maar die gozer kon verder echt helemaal niks. Ik verloor met 2-1, puur door de LB-Y en ultra-defensivequote:Op woensdag 19 februari 2014 13:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan ook de vorm van de dag zijn, of andere omstandigheden. Heb dit weekend een nacht overgeslagen, en bakte er daarom gisteren helemaal niks van. Ook met mn Ibra team ongelooflijk zitten kutten tegen een budget team.
Plus je kunt goed zijn in FUT speltechnisch, en sommigen zijn steengoed in traden.
Waaromquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Had ik een tijdje. Nu heb ik zijn NIF in mijn team...![]()
![]()
Ik heb Ibarbo in de spits, dus pace had ik niet echt nodig. Hij heeft een goede pass, voorzet en schot.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Thye speelt met alleen maar kut spelers, vandaar denk ik.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar zijn NIF is gewoon kut op die positie![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:35 schreef Revontulet het volgende:
kut EA
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb Ibarbo in de spits, dus pace had ik niet echt nodig. Hij heeft een goede pass, voorzet en schot.
We hebben het zelfde verdedigings duo![]()
![]()
Ik heb de 86-rated Benatia volgens mij.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We hebben het zelfde verdedigings duo
En die SIF Maicon heb ik ook gebruikt, maar hij viel bij mij niet genoeg op... Misschien dat ik hem nog een kans ga geven.
En ik heb ook Marchetti op doel.
Tip: Hij is donker en hij loopt vaak aan de rechter kant.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb de 86-rated Benatia volgens mij.
En die SIF Maicon heb ik ook gebruikt, maar hij viel bij mij niet genoeg op... Misschien dat ik hem nog een kans ga geven.
En ik heb ook Marchetti op doel.![]()
Heeft hij toevallig ook 96 pace?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tip: Hij is donker en hij loopt vaak aan de rechter kant.
Je kunt hem een +15 pace kaartje gevenquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heeft hij toevallig ook 96 pace?![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt hem een +15 pace kaartje geven![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We hebben het zelfde verdedigings duo
Na zijn UP![]()
Zou hij een UP krijgen? Ik vrees voor Ibra trouwens, dat gaat me een hoop coins kosten als hij een UP krijgtquote:![]()
Die gaat echt een UP krijgen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou hij een UP krijgen? Ik vrees voor Ibra trouwens, dat gaat me een hoop coins kosten als hij een UP krijgt
Bij H2H heeft hij een hogere rating dan zijn regular fut kaart.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou hij een UP krijgen? Ik vrees voor Ibra trouwens, dat gaat me een hoop coins kosten als hij een UP krijgt![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die gaat echt een UP krijgen.Hier word ik heel verdrietig van, maar ja, yolo. Het is geen straf om met deze Ibrahimovic te blijven spelenquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij H2H heeft hij een hogere rating dan zijn regular fut kaart.![]()
![]()
Ik had het over Cuadrado, Ibra denk ik niet. Die heeft iig geen upgrade bij H2Hquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Hier word ik heel verdrietig van, maar ja, yolo. Het is geen straf om met deze Ibrahimovic te blijven spelen![]()
Is al bekend wanneer de nieuwe UP's bekend worden gemaakt?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Oowww, op die manier. twee pacepuntjes erbij zou wel lekker zijn. En met die IF's die ik heb wel een grote kans dat er 1tje geupgraded gaat worden. Dat zou weer een daling van Ibra (of Aguero) moeten kunnen dekken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik had het over Cuadrado, Ibra denk ik niet. Die heeft iig geen upgrade bij H2H![]()
Verkoop 'm toch gewoon even? Of verlies je er dan alsnog flink op?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Hier word ik heel verdrietig van, maar ja, yolo. Het is geen straf om met deze Ibrahimovic te blijven spelenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nou, als ik m voor 1.5 miljoen zou verkopen, zou ik 75k aan taxes verliezen. Dan heb ik niet genoeg om een nieuwe terug te kopen, nog maar 8K in kasquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Verkoop 'm toch gewoon even? Of verlies je er dan alsnog flink op?![]()
Hoi allemaal, ik volg dit topic af en toe en zit nu met een vraagje. Heeft een van jullie enig idee hoeveel de Bray Wanderers, Airtricity League versie van LM Kelly 57 waard is? Er staat op de PS3 geen één te koop..![]()
![]()
Chiellini en benatiahet idee van dit team komt van iemand hier dacht ik, dank daarvoor
het speelt heerlijk
Ibra loopt ook nog steeds 2 op 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is uiterst zeldzaam, moet zeker wel 30K op kunnen leverenquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:14 schreef Balophetdak het volgende:
Hoi allemaal, ik volg dit topic af en toe en zit nu met een vraagje. Heeft een van jullie enig idee hoeveel de Bray Wanderers, Airtricity League versie van LM Kelly 57 waard is? Er staat op de PS3 geen één te koop..![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:14 schreef Balophetdak het volgende:
Hoi allemaal, ik volg dit topic af en toe en zit nu met een vraagje. Heeft een van jullie enig idee hoeveel de Bray Wanderers, Airtricity League versie van LM Kelly 57 waard is? Er staat op de PS3 geen één te koop..+ 40 paginas
Wat Trapz zegt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:14 schreef Balophetdak het volgende:
skere tattaquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, als ik m voor 1.5 miljoen zou verkopen, zou ik 75k aan taxes verliezen. Dan heb ik niet genoeg om een nieuwe terug te kopen, nog maar 8K in kasHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat houden die twee streepjes dan weer in?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:30 schreef Balophetdak het volgende:
Pardon, het ging om de XBOX 360.
Ongeveer 1k.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:30 schreef Balophetdak het volgende:
Pardon, het ging om de XBOX 360.![]()
ze kunnen bij die pokemon twitch niet eens een nieuwe pokemon selecteren om mee te vechten
Zit een lag tussen de inputs in de stream en de daadwerkelijke inputquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:38 schreef DuTank het volgende:
ze kunnen bij die pokemon twitch niet eens een nieuwe pokemon selecteren om mee te vechten![]()
![]()
Villalva met deadeyeIk had gisteren de Sounders FC third kit in een pack maar die had ik nog niet dus die stuurde ik naar mijn club.
![]()
Maar er is op dit moment een slechte markt voor. Ik heb er al drie staan. Het beste wat ik kan doen is 200.quote:🍆![]()
Die muziek van Lavender Town wordt steeds enger als je er langer naar luistert.. en ze hebben net dus weer niet gewonnen![]()
![]()
Blijft puik.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die muziek van Lavender Town wordt steeds enger als je er langer naar luistert..![]()
Ja, dit is eigenlijk wat ze moeten doen: http://tppstrategy.tumblr.com/quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die muziek van Lavender Town wordt steeds enger als je er langer naar luistert.. en ze hebben net dus weer niet gewonnenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
In dit tempo duurt dat wel even.. al deden ze net wel in 1x de goede aanval.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dit is eigenlijk wat ze moeten doen: http://tppstrategy.tumblr.com/![]()
En ze zijn weer offline..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
En ze zijn weer offline..zij heeft te dikke tetten man....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zit jij hier nu serieus de hele dag naar te kijken?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq is er nu met de muziek bij TPP.. mijn oren doen meteen pijn.![]()
Niet de hele dag maar ik heb het op de achtergrond aanstaan. Verder kijk ik wat filmpjes enzo. En vanavond CL.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zit jij hier nu serieus de hele dag naar te kijken?![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet de hele dag maar ik heb het op de achtergrond aanstaan. Verder fap ik op wat filmpjes enzo. En vanavond CL.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kleibeuker de snelste tijd en er komen nog maar twee buitenlanders en twee Nederlanders, dus sowieso brons voor Nederland.![]()
Nederland weer een zilvere en bronze plak erbij.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Career mode, met mods ofc.. PC
Maar dit:
Ik dacht, yes!!! op de lat! ................ oh
http://www.easports.com/n(...)2014/video/185957107
De Exeter vs Chesterfield goal![]()
![]()
Ibarboquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:02 schreef hafcfan het volgende:
Wat is het best mogelijke serie A team?
De rest maakt niet uit![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ibarbo&Biabiany
De rest maakt niet uiti'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
zie www.wefut.comquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:02 schreef hafcfan het volgende:
Wat is het best mogelijke serie A team?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Was vanochtend al gepostquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:11 schreef Toefjes het volgende:
Niemand is echt bezig met het TOTW geloof ik![]()
Het interesseert me sowieso vrij weinig... Ik open toch geen pakjes en ik speel eigenlijk veel te weinig om mijn coins in dure spelers te stoppenquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:11 schreef Toefjes het volgende:
Niemand is echt bezig met het TOTW geloof ik
Ik ben ook niet echt geinteresseerd in het TOTW, deze week zit er toch geen GB, LB of RW uit de Serie A bij. Dat zijn de enige posities in mijn teams waar ik nog (leuke) versterking kan halen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het interesseert me sowieso vrij weinig... Ik open toch geen pakjes en ik speel eigenlijk veel te weinig om mijn coins in dure spelers te stoppen![]()
Dat weten we helaas niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe duur gaat IF Stokes wel niet worden als de NIF al zo duur is en de IF heeft ook nog zulke stats![]()
41212quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:17 schreef forztwente het volgende:
In welke opstelling spelen jullie?![]()
Nu kan ie opeens wel z'n best doen he, die kk Toivonen. Nja, ik zie het maar zo, als ie bij PSV ook gewoon serieus zijn best had gedaan, dan had ie ergens in de subtop bij een Engelse club kunnen voetballen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:24 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand een pic van het totw?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoevaak je onterecht verliest met dit spel is soms wel ongeloofwaardig te noemen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ken jij Doede DS2 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt een held die gozer uit Friesland
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Eigenlijk is het best een gaar totw. Niet veel bijzonders. Aubameyang is wel aardig maar die 95 pace voelt niet als 95. Messi heeft maar een matige upgrade en fabregas speelt niet fijn. Geen schone if en geen if shaqiri. Ik sla over deze week![]()
Doede vd Veen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ken jij Doede DS2 ?![]()
Echt een held die gozer uit Friesland
![]()
O fuk ja, geen IF Shaqiri valt me nu pas op.
Had ook liever SIF Godin gezien dan de CB's die er nu in zitten.![]()
Hoeveel open je er als je een week oversla?quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:45 schreef Maver24 het volgende:
Eigenlijk is het best een gaar totw. Niet veel bijzonders. Aubameyang is wel aardig maar die 95 pace voelt niet als 95. Messi heeft maar een matige upgrade en fabregas speelt niet fijn. Geen schone if en geen if shaqiri. Ik sla over deze week![]()
zeg je nu, tot je messi pulltquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:45 schreef Maver24 het volgende:
Eigenlijk is het best een gaar totw. Niet veel bijzonders. Aubameyang is wel aardig maar die 95 pace voelt niet als 95. Messi heeft maar een matige upgrade en fabregas speelt niet fijn. Geen schone if en geen if shaqiri. Ik sla over deze weekHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je loopquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:06 schreef m25 het volgende:
[..]
Hoeveel open je er als je een week oversla?![]()
Zo lelijk ook dat punten systeem, Ik heb gisteravond twee potjes onterecht(zo als altijd) verloren
Daardoor begin ik nu al met een psychologische achterstand . En ja weer twee keer verloren,
Want als je al een paar wedstrijden gespeeld hebt en je hebt weinig punten ga ik de overige wedstrijden niet lekker in, Win ik de eerste drie dan weet ik zeker dat ik ga promoveren.
Psychologisch zit dat punten systeem bij fut gewoon slecht in elkaar.
Vergelijk het met die eindbazen waar je vroeger moeite mee had. Hoe meer pogingen des ter kutter het eerst ging omdat je de rust kwijt was,
Nu bij fut en na 3 wedstrijden maar vier punten of minder heb ik dat ook.
Kan er niet meer van genieten en heb de rust niet meer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Heb je ook last van stemmen in je hoofd?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo lelijk ook dat punten systeem, Ik heb gisteravond twee potjes onterecht(zo als altijd) verloren
Daardoor begin ik nu al met een psychologische achterstand . En ja weer twee keer verloren,
Want als je al een paar wedstrijden gespeeld hebt en je hebt weinig punten ga ik de overige wedstrijden niet lekker in, Win ik de eerste drie dan weet ik zeker dat ik ga promoveren.
Vergelijk het met die eindbazen waar je vroeger moeite mee had. Hoe meer pogingen des ter kutter het eerst ging omdat je de rust kwijt was,
Kan er niet meer van genieten en heb de rust niet meer.![]()
Nee dat gelukkig niet, Wat heeft dat er mee te maken ?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Heb je ook last van stemmen in je hoofd?
Zit gewoon met frisse tegenzin te spelen en alle tegenstanders zijn bij voorbaat egoïstisch kankerlijers,They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan er niet meer van genieten en heb de rust niet meer.![]()
![]()
Uiteraard.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat een hattrick met 2 strafschoppen minder bijzonder is.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zit je nou met je triangel jostie,quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben benieuwd hoe je met echte tegenslagen in het leven omgaat. Jij bent in elk geval een voorbeeld van waarom ik geen kinderwens heb.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet, Wat heeft dat er mee te maken ?
Zit gewoon met frisse tegenzin te spelen en alle tegenstanders zijn bij voorbaat egoïstisch kankerlijers,![]()
Het is gewoon kut betaal je verdomme veertig euro voor een game om er de beste in te zijn en om er alles uit te halen, Zijn er nog tig andere motherfuckers die het je moeilijk maken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je met echte tegenslagen in het leven omgaat. Jij bent in elk geval een voorbeeld van waarom ik geen kinderwens heb.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Speel je op de xbox of op de playstation?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is gewoon kut betaal je verdomme veertig euro voor een game om er de beste in te zijn en om er alles uit te halen, Zijn er nog tig andere motherfuckers die het je moeilijk maken.![]()
Oh ja echt? Op internet moeT je tegenwoordig perfecte grammatica toe gaan passen? Het is een forum, geen nl dictee.quote:
En voor dr mickey: neem het niet zo serieus, en stop een tijdje. Het is toch logisch dat er duizenden goede fifa-ers zijn.![]()
maar z'n moeder zegt altijd dat hij een speciale jongen is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:35 schreef m25 het volgende:
[..]
Oh ja echt? Op internet moeT je tegenwoordig perfecte grammatica toe gaan passen? Het is een forum, geen nl dictee.
En voor dr mickey: neem het niet zo serieus, en stop een tijdje. Het is toch logisch dat er duizenden goede fifa-ers zijn.
Speciaal zeker haha, maar dit is wel heel erg. Lijkt me niet best als je dat door zo'n spelletje al hebt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
maar z'n moeder zegt altijd dat hij een speciale jongen is.![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet, Wat heeft dat er mee te maken ?
Zit gewoon met frisse tegenzin te spelen en alle tegenstanders zijn bij voorbaat egoïstisch kankerlijers,quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is gewoon kut betaal je verdomme veertig euro voor een game om er de beste in te zijn en om er alles uit te halen, Zijn er nog tig andere motherfuckers die het je moeilijk maken.
Een slappe opvolger van Pino.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hij mag de schoenen van Pino niet eens poetsen, zo slap.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Een slappe opvolger van Pino.![]()
Waar is die jongen nu eigenlijk?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Een slappe opvolger van Pino."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
![]()
Ik pis altijd in mijn broek van het lachen als ik dit filmpje zie.
om de seconde even 7 indrukken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik denk dat hij vast zit voor het vermoorden van puppy's voor de ogen van hun baasjes.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Waar is die jongen nu eigenlijk?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vast zit voor het vermoorden van puppy's.
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: