SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Boeiend sarcasme (serieus). Maar zo hoor ik het in mn hoofd.. opzich nog best duidelijk toch.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Boeiende schrijfstijl, daar moet je wat mee doen.![]()
Vertellen wat voor stemmen je in je hoofd hoort maakt de situatie er vast beter op jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:05 schreef m25 het volgende:
[..]
Boeiend sarcasme (serieus). Maar zo hoor ik het in mn hoofd.. opzich nog best duidelijk toch.![]()
![]()
Als je het zo zegt, inderdaad. Ik ga wel weer gewoon controllers kapot makenquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vertellen wat voor stemmen je in je hoofd hoort maakt de situatie er vast beter op ja![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:23 schreef m25 het volgende:
[..]
Als je het zo zegt, inderdaad. Ik ga wel weer gewoon controllers kapot maken
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Damn wat een hoop links in die formatiequote:Op woensdag 19 februari 2014 01:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand een leuk idee voor een 4-2-3-1 (2) team met SIF Sneijder en Drogba?![]()
![]()
Yup ik kom er ook niet aan uitquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:39 schreef Freire het volgende:
[..]
Damn wat een hoop links in die formatie![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup ik kom er ook niet aan uit
Verder dan dit ben ik niet gekomen![]()
![]()
Nicequote:Op woensdag 19 februari 2014 02:06 schreef DutchSL het volgende:
Of zo
[ afbeelding ]
Op rechts kunnen heel veel driehoekjes.
Raar dat Dodo (LB van Roma) geen UP heeft gehad.![]()
![]()
Zit ook een beetje in de knoop.
Of deze natuurlijk
[ Bericht 31% gewijzigd door Tobi-wan op 19-02-2014 02:19:21 ]![]()
Luigi Bruinsquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Zit ook een beetje in de knoop.
[ afbeelding ]
Of deze natuurlijk
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Voor een non-rare gold zou hij nog slecht zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:20 schreef DutchSL het volgende:
De Boer lijkt me best matig, ook met zijn lengte.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Volgens mij heeft de webapp weer een dag vrijaf genomen
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 19-02-2014 08:20:31 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een van de meeste kut linkende spelers willen gebruiken op een positie/formatie met meer links dan ooit te voren
quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand een leuk idee voor een 4-2-3-1 (2) team met SIF Sneijder en Drogba?
alstuHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kijk die stats van Stokes81 pace , 81 shooting
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die laatste vooral is een flinke upgrade.quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kijk die stats van Stokes81 pace , 81 shooting
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Bonucci was echt baas bij mij, die paar potjes dat ik met hem in het team gespeeld had. Had heel veel onderscheppingen en torende boven iedereen uit in de lucht.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vind hem ook erg fijn spelen, heb hem centraal met Chiellini achterin. Maar UP Benatia heeft vergelijkbare stats, en vroeg me af of er al iemand met hem gespeeld heeft.quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
IF Bonucci was echt baas bij mij, die paar potjes dat ik met hem in het team gespeeld had. Had heel veel onderscheppingen en torende boven iedereen uit in de lucht.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
SIF AubaMoet ik hebben.
Reus - Lewa - Auba
Dat wordt een hele dure. Tja, dat krijg je ervan als je de pacehoer wil uithangen; daar betaal je een prijs voorquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
SIF AubaMoet ik hebben.
Reus - Lewa - Auba
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Precies, ik heb er wel 500k voor over.quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat wordt een hele dure. Tja, dat krijg je ervan als je de pacehoer wil uithangen; daar betaal je een prijs voorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zwart kaartje is veel leukerquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind hem ook erg fijn spelen, heb hem centraal met Chiellini achterin. Maar UP Benatia heeft vergelijkbare stats, en vroeg me af of er al iemand met hem gespeeld heeft.
Zal wel meevallen. Vorig jaar was zijn IF RW in Frankrijk maar 30k en toen was hij ook al erg populair. Mensen willen hem vooral als spits zien.quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
SIF AubaMoet ik hebben.
Reus - Lewa - Auba
Die IF van week 1 zou ook never nooit boven de 70k zijn geweest als hij niet in dat eerste TOTW zat.
Die IF heb ik nog gehad, kon er echt geen kut van. Vond Kuba 100x beter
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Toffe silvers zeg..Stokes, Kumbela, Fahrmannquote:
Maar gaat een goedkoop weekje worden voor mij..hoef niemand echt te hebben.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Klopt. Gelukkig is het in deze editie niet zo dat zwarte kaartjes een garantie voor Eaids zijnquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel een episch TOTW voor silvers met Emerson, Fahrmann, Kumbela en Stokes.
En Williams lijkt mij de beste bronze IF tot dusver.![]()
Fahrmann was me nog niet opgevallenquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:55 schreef DutchSL het volgende:
Wel een episch TOTW voor silvers met Emerson, Fahrmann, Kumbela en Stokes.
En Williams lijkt mij de beste bronze IF tot dusver.
Overigens geloof ik niet dat IF Kumbela beter gaat spelen dan Choupo...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
58 Strengthquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Fahrmann was me nog niet opgevallen
Overigens geloof ik niet dat IF Kumbela beter gaat spelen dan Choupo...
Probeer UP Lukaku eens uit trouwens.verwoestend schot
Voor mij niet, ik moet nog tankenquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toffe silvers zeg..Stokes, Kumbela, Fahrmann
Maar gaat een goedkoop weekje worden voor mij..hoef niemand echt te hebben.![]()
![]()
Sinds wanneer let jij op strength? Kumbela heeft meer pace dan Choupo hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
58 Strength
Probeer UP Lukaku eens uit trouwens.verwoestend schot
Zat gisteren al naar Lukaku's stats te kijken. Maar ik denk dat ik het toch bij SIF Adje houd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Altijd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sinds wanneer let jij op strength? Kumbela heeft meer pace dan Choupo hoor
Zat gisteren al naar Lukaku's stats te kijken. Maar ik denk dat ik het toch bij SIF Adje houd![]()
Gelijk denken dat ik alleen maar pace gebruik.![]()
Wie zegt dat ik het serieus meende?quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Altijd.![]()
Ik "kopieer" alleen maar de toon van jouw eerdere berichten als het over je paceteams ging
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Post een paar paceteams en je komt er niet meer van afquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Altijd.![]()
![]()
![]()
We zijn gedoemd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Post een paar paceteams en je komt er niet meer van af
Ik kreeg zelfs commentaar van PaceSonic2 aka "Meneer ik-maak-teams-met-snelle-spelers-maar-ik-gebruik-de-sprintknop-dan-niet."Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ach. Ik blijf voor DS2 voor eeuwig degene die het balletje aflegt naar een medespeler als ik met 2 spitsen voor de keeper kom (dus een sweater). Accepteren en doorgaanquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We zijn gedoemd.
Ik kreeg zelfs commentaar van PaceSonic2 aka "Meneer ik-maak-teams-met-snelle-spelers-maar-ik-gebruik-de-sprintknop-dan-niet."
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb nog nooit een 3-5-2 gemaakt met vleugelverdedigers aan de flanken. Dat gaat me echt te verquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We zijn gedoemd.
Ik kreeg zelfs commentaar van PaceSonic2 aka "Meneer ik-maak-teams-met-snelle-spelers-maar-ik-gebruik-de-sprintknop-dan-niet."![]()
![]()
Ik heb dat 1x gedaan en ik word er nog steeds aan herinnerd. Dat zegt genoeg over jou en de anderen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een 3-5-2 gemaakt met vleugelverdedigers aan de flanken. Dat gaat me echt te ver![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Post een paar paceteams en je komt er niet meer van afquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb dat 1x gedaan en ik word er nog steeds aan herinnerd. Dat zegt genoeg over jou en de anderen.![]()
Ik heb het gisteren eindelijk eens tot de finale van die Cupid Cup (zo heet-ie toch?) geschopt. Toen twijfelde ik om die direct ook te gaan spelen, maar ik heb besloten dat toetje voor vanavond of morgen te bewaren. Sterk staaltje zelfdiscipline
Beter eerst nog even een beetje met mijn (deels vernieuwde) team oefenen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
'quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb dat 1x gedaan en ik word er nog steeds aan herinnerd. Dat zegt genoeg over jou en de anderen.
* MrvanTrapZ mompelt iets over pot en ketel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
pop en ketel?quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
'
* MrvanTrapZ mompelt iets over pop en ketel.![]()
Ik snap niet waarom iedereen daar zo moeilijk over doet want je hebt gewoon verdedigend gefaald.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach. Ik blijf voor DS2 voor eeuwig degene die het balletje aflegt naar een medespeler als ik met 2 spitsen voor de keeper kom (dus een sweater). Accepteren en doorgaanHet boeit mij ook echt niet als iemand zo tegen mij scoort.
Que?quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:25 schreef Confetti het volgende:
Die upgrades van Diego Alves. Zelden vertoondRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik had laatst weer een dubbele cutback. Lachen tochquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen daar zo moeilijk over doet want je hebt gewoon verdedigend gefaald.Het boeit mij ook echt niet als iemand zo tegen mij scoort.
Sommigen vragen er gewoon om.
![]()
Precies, een dubbele vernedering.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had laatst weer een dubbele cutback. Lachen tochSommigen vragen er gewoon om.
Gisteren faalde mijn tegenstander 3x met een buitenspelval dus dan doe je ook even een sexy cutback.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En dan met wapperend handje keihard wegrennen, van "oh wat heb ik een mooie goal gemaakt"quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies, een dubbele vernedering.
Gisteren faalde mijn tegenstander 3x met een buitenspelval dus dan doe je ook even een sexy cutback.![]()
![]()
Of je doet aanvallend iets goedquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen daar zo moeilijk over doet want je hebt gewoon verdedigend gefaald.Het boeit mij ook echt niet als iemand zo tegen mij scoort.
Volgens mij is het de kunst om met je spelers in scoringspositie te komen. Het is dus nog beter als je met 2 spelers tegelijk in scoringspositie kom
Het ging in dat geval trouwens ook om een tegenstander die met zijn keeper bijna continu op randje 16 bivakkeerde...dan vraag je er ook om
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vorig jaar sloegen al die sweaty goals nergens op. Was gewoon laf misbruik maken van een falende AI. Dit jaar speel je het gewoon goed uit als je die gelegenheid krijgt. Is veel beter nu.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan met wapperend handje keihard wegrennen, van "oh wat heb ik een mooie goal gemaakt"Doe ik ook altijd.
GJE Keepers.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of je doet aanvallend iets goed
Volgens mij is het de kunst om met je spelers in scoringspositie te komen. Het is dus nog beter als je met 2 spelers tegelijk in scoringspositie kom
Het ging in dat geval trouwens ook om een tegenstander die met zijn keeper bijna continu op randje 16 bivakkeerde...dan vraag je er ook om![]()
Ik vernederde gisteren mijn tegenstander met een vrije trap van de middellijn die er ineens in ging. De Rossi met zijn traptechniekquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Precies, een dubbele vernedering.
Gisteren faalde mijn tegenstander 3x met een buitenspelval dus dan doe je ook even een sexy cutback.
Oke, misschien was het eigenlijk een foutje van zijn keeper (Hart) die gewoon kansloos onder een bal door ging die hij al van 50 meter aan zag komen
Ik bedenk me nu dat ik die goal had moeten opslaan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit jaar wil het nog wel eens gebeuren dat dat laatste breedtepassje ineens fout gaat. Dat is pas falende AIquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:35 schreef Tim86 het volgende:
Vorig jaar sloegen al die sweaty goals nergens op. Was gewoon laf misbruik maken van een falende AI. Dit jaar speel je het gewoon goed uit als je die gelegenheid krijgt. Is veel beter nu.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Afmaken met Hart - Kompany - Richards of Lloris - Vertonghen - Walker?
Kompany is duidelijk beter dan Vertonghen, maar Walker en Lloris weer beter dan Hart en Richards (imo).
Edit: Mignolet op goal kan ook.![]()
Ik zou voor Mignolet op goal gaan...quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:39 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Afmaken met Hart - Kompany - Richards of Lloris - Vertonghen - Walker?
Kompany is duidelijk beter dan Vertonghen, maar Walker en Lloris weer beter dan Hart en Richards (imo).
Edit: Mignolet op goal kan ook.
Edit: Dante ipv Boateng zou ook weer extra opties geven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha ja, kan ik mezelf wel voor me kop slaan als dat gebeurt. En als het bij de ander mis gaat leuk om deze herhaling even te laten zien.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit jaar wil het nog wel eens gebeuren dat dat laatste breedtepassje ineens fout gaat. Dat is pas falende AI
🍆![]()
Wat zou Dante voor optie(s) toevoegen? Blijf sowieso een Belg op RCB nodig hebben voor Witsel's chem. Heb eigenlijk sowieso liever Dante dan Boateng, maar ik zag het chemwise niet lukken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou voor Mignolet op goal gaan...
Edit: Dante ipv Boateng zou ook weer extra opties geven![]()
Zie het nu ook. Dan toch maar voor Mignolet gaanquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:51 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Wat zou Dante voor optie(s) toevoegen? Blijf sowieso een Belg op RCB nodig hebben voor Witsel's chem. Heb eigenlijk sowieso liever Dante dan Boateng, maar ik zag het chemwise niet lukken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ALABA - BOATENG - DANTE - MARIO FERNANDES (IF)quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:51 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Wat zou Dante voor optie(s) toevoegen? Blijf sowieso een Belg op RCB nodig hebben voor Witsel's chem. Heb eigenlijk sowieso liever Dante dan Boateng, maar ik zag het chemwise niet lukken.
Is wel een leuke, nog niet gehad dit jaar, maar dan blijft nog steeds de vraag welk duo RCB - RB. Kompany en Richards of Vertonghen en Walker?quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zie het nu ook. Dan toch maar voor Mignolet gaan![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:49 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha ja, kan ik mezelf wel voor me kop slaan als dat gebeurt. En als het bij de ander mis gaat leuk om deze herhaling even te laten zien.
En toch is dat vreemd in FUT14: het gebeurt ook nog wel eens dat ik via de flank opruk en ik geen voorzet wil geven, maar de bal terug wil leggen naar een middenvelder die randje 16 staat (of daar net aan komt lopen)...het gebeurt me zo vaak dat die breedtepass niet aankomt. raar eigenlijk: iedere hoge dieptepass over 50 meter lijkt steeds moeiteloos bij een medespeler op de stropdas te komen, maar dat breedtepassje over 10 meter gaat de helft van de keren fout
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die speelt echt als een gehandicapte aardappel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
ALABA - BOATENG - DANTE - MARIO FERNANDES (IF)
[ afbeelding ]![]()
Kom sprinten dan, balzak.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:56 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Die speelt echt als een gehandicapte aardappel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Persoonlijk ga ik dan liever voor een betere speler op de as van het veld. Dus Kompany/Richards.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:55 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Is wel een leuke, nog niet gehad dit jaar, maar dan blijft nog steeds de vraag welk duo RCB - RB. Kompany en Richards of Vertonghen en Walker?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sorry, ik zal het anders verwoorden! In 4-3-3 vind ik aanvallende vleugelverdedigers zo veel toevoegen dat ik het niet zie zitten in een M/H RB.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij maakt constant kut paceteams en ik deed 1x een LB en RB op LM en RM (net als niet sprinten) en dat is het verschil.quote:![]()
Nou nou, zullen we het gezellig houden?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij maakt constant kut paceteams en ik deed 1x een LB en RB op LM en RM (net als niet sprinten) en dat is het verschil.![]()
Nu is het aan. *ding ding ding*quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij maakt constant kut paceteams en ik deed 1x een LB en RB op LM en RM (net als niet sprinten) en dat is het verschil.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sneller Beter dan Mario Fernandes.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Constant in een team is per definitie kut.![]()
Hij is wel een hele constante speler.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Constant in een team is per definitie kut.![]()
Sowieso als ik tegen iemand speelt die van de aftrap gelijk gebruik probeert te maken van de kick off glitch, is dat voor mij het sein dat ik alle smerige trucjes uit de kast kan trekken die er zijn om te winnen.![]()
Inclusief achterin rondtikken?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:08 schreef Toefjes het volgende:
Sowieso als ik tegen iemand speelt die van de aftrap gelijk gebruik probeert te maken van de kick off glitch, is dat voor mij het sein dat ik alle smerige trucjes uit de kast kan trekken die er zijn om te winnen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat kan nog wel eens fout aflopen. Beter met een vleugelaanvaller dan langs de zijkant rennen en als de vleugelverdediger hem bij heeft gehaald plots omdraaien en dan keihard terug rennen. Het is fout, maar zij hebben ook geen medelijden met mij als ze via de kick off glitch scoren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inclusief achterin rondtikken?![]()
Dit.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat kan nog wel eens fout aflopen. Beter met een vleugelaanvaller dan langs de zijkant rennen en als de vleugelverdediger hem bij heeft gehaald plots omdraaien en dan keihard terug rennen. Het is fout, maar zij hebben ook geen medelijden met mij als ze via de kick off glitch scoren.
Ook een leuke: Bij balzit in de 85e minuut drie keer pauzeren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit.
Ook een leuke: Bij balzit in de 85e minuut drie keer pauzeren.Maar dat is ook zonde van mijn tijd
![]()
Ik heb dit eerder deze week voor het eerst gedaan. Ik was al eens een keer in dat potje in zijn kickoff glitch gelopen (stom, maar dat terzijde), en 10 minuten voor tijd scoorde ik opnieuw de winnende (bleek later). Probeert hij dus weer direct die kickoff glitchquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat kan nog wel eens fout aflopen. Beter met een vleugelaanvaller dan langs de zijkant rennen en als de vleugelverdediger hem bij heeft gehaald plots omdraaien en dan keihard terug rennen. Het is fout, maar zij hebben ook geen medelijden met mij als ze via de kick off glitch scoren.
Deze keer onderschepte ik hem makkelijk, en heb ik achterin rondgetikt (al is dat ook niet risicoloos, klopt). Ergens voelde het een beetje triest, maar ook wel lekker
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pic?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde gewoon mijn punt even maken.
Wel goed TOTW trouwens.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Even wat te drinken pakken, bakje chips erbij en gaan pissen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]Maar dat is ook zonde van mijn tijd
Mooi momentje ook om even bij de kleine telg de fopspeen terug in zijn mond te stoppenquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even wat te drinken pakken, bakje chips erbij en gaan pissen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, kijk, je gaat natuurlijk niet zomaar iemand op z'n bek slaan. Dat is moreel verwerpelijk. Maar als je een keiharde schop krijgt, dan mag je best reageren. Dit is het zelfde.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb dit eerder deze week voor het eerst gedaan. Ik was al eens een keer in dat potje in zijn kickoff glitch gelopen (stom, maar dat terzijde), en 10 minuten voor tijd scoorde ik opnieuw de winnende (bleek later). Probeert hij dus weer direct die kickoff glitch
Deze keer onderschepte ik hem makkelijk, en heb ik achterin rondgetikt (al is dat ook niet risicoloos, klopt). Ergens voelde het een beetje triest, maar ook wel lekker![]()
Zij gebruikt al heel lang geen fopspeen meer.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mooi momentje ook om even bij de kleine telg de fopspeen terug in zijn mond te stoppen
Eens te meer bewezen dat jij in ontwikkeld gebied woont, en ik nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zij gebruikt al heel lang geen fopspeen meer.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die vat ik niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eens te meer bewezen dat jij in ontwikkeld gebied woont, en ik niet
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: