SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Boeiend sarcasme (serieus). Maar zo hoor ik het in mn hoofd.. opzich nog best duidelijk toch.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Boeiende schrijfstijl, daar moet je wat mee doen.![]()
Vertellen wat voor stemmen je in je hoofd hoort maakt de situatie er vast beter op jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:05 schreef m25 het volgende:
[..]
Boeiend sarcasme (serieus). Maar zo hoor ik het in mn hoofd.. opzich nog best duidelijk toch.![]()
![]()
Als je het zo zegt, inderdaad. Ik ga wel weer gewoon controllers kapot makenquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vertellen wat voor stemmen je in je hoofd hoort maakt de situatie er vast beter op ja![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:23 schreef m25 het volgende:
[..]
Als je het zo zegt, inderdaad. Ik ga wel weer gewoon controllers kapot maken
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Damn wat een hoop links in die formatiequote:Op woensdag 19 februari 2014 01:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand een leuk idee voor een 4-2-3-1 (2) team met SIF Sneijder en Drogba?![]()
![]()
Yup ik kom er ook niet aan uitquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:39 schreef Freire het volgende:
[..]
Damn wat een hoop links in die formatie![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup ik kom er ook niet aan uit
Verder dan dit ben ik niet gekomen![]()
![]()
Nicequote:Op woensdag 19 februari 2014 02:06 schreef DutchSL het volgende:
Of zo
[ afbeelding ]
Op rechts kunnen heel veel driehoekjes.
Raar dat Dodo (LB van Roma) geen UP heeft gehad.![]()
![]()
Zit ook een beetje in de knoop.
Of deze natuurlijk
[ Bericht 31% gewijzigd door Tobi-wan op 19-02-2014 02:19:21 ]![]()
Luigi Bruinsquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Zit ook een beetje in de knoop.
[ afbeelding ]
Of deze natuurlijk
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Voor een non-rare gold zou hij nog slecht zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:20 schreef DutchSL het volgende:
De Boer lijkt me best matig, ook met zijn lengte.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Volgens mij heeft de webapp weer een dag vrijaf genomen
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 19-02-2014 08:20:31 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een van de meeste kut linkende spelers willen gebruiken op een positie/formatie met meer links dan ooit te voren
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iemand een leuk idee voor een 4-2-3-1 (2) team met SIF Sneijder en Drogba?
alstuHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |