abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136877686
Ik zit op dit moment in een relatie, die de laatste tijd niet meer helemaal goed gaat.. We houden nog steeds veel van elkaar, maar de laatste tijd kunnen we elkaar ook zo vermoeien en uitputten, dat het af en toe vervelend begint te worden voor ons allebei.

Ik heb soms het gevoel dat ik soort van word buitengesloten bij bepaalde dingen en hij wordt jaloers als ik met mannelijke vrienden/ collega's ben. Dit zijn de voornamelijkste redenen waardoor de ruzies ontstaan en er afstand wordt gecreëerd tussen ons.

Nu heb ik sinds een week contact met een andere jongen. Hij heeft mijn nummer via via gevonden en sindsdien praten we met elkaar over alles en nog wat. Hij gaf vandaag aan dat hij ook graag een keer wilt afspreken om echt persoonlijk te kunnen praten met elkaar, maar hierover had ik mijn twijfels. Ik weet namelijk dat mijn vriend dit heel erg zou vinden als hij erachter komt.
Ik wil nu dus eigenlijk het contact met die jongen weer verbreken, maar aan de andere kant kan ik mijn verhaal zo goed kwijt aan hem..

Wat vinden jullie hiervan? Contact verbreken of niet? Vertellen aan vriend (en ernstige ruzie veroorzaken) of niet? En vinden jullie dit al vreemdgaan?

Even voor de duidelijkheid, ik ben niet verliefd en vind hem ook niet leuk, het is alleen vriendschappelijke contact, maar dus wel zonder dat mijn vriend het weet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cinderellaaa op 18-02-2014 23:46:15 ]
pi_136877714
Het is pas vreemdgaan als je partner erachter komt
-XOXO-
pi_136877741
Gewoon eerlijk zijn tegen over je vriend. Hij moet niet zo jaloers doen
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_136877801
Praten kun je ook wel met een psycholoog. :')
Stap op, met domme vragen waar je zelf het antwoord wel op weet. Dit is gewoon lief dagboek gezeur.
pi_136877854
Als het alleen vriendschappelijk contact is, waarom heet dit topic dan 'Vreemdgaan'?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_136877872
Met mensen die je niet leuk vindt moet je sowieso zo min mogelijk omgaan.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_136877887
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:44 schreef Chloroform het volgende:
Als het alleen vriendschappelijk contact is, waarom heet dit topic dan 'Vreemdgaan'?
Ja precies, dat besef ik nu ook :P mijn vraag was eigenlijk vinden jullie dit vreemdgaan of niet?
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:49:11 #8
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_136878048
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef Cinderellaaa het volgende:

[..]

Ja precies, dat besef ik nu ook :P mijn vraag was eigenlijk vinden jullie dit vreemdgaan of niet?
Nope.

tenzij jij er bijbedoelingen bij hebt. Denk jij verder te gaan met die jongen dan iets "vriendschappelijks"?
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_136878124
voor vriendlief is het wel vreemdgaan
pi_136878238
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:49 schreef awiebo het volgende:

[..]

Nope.

tenzij jij er bijbedoelingen bij hebt. Denk jij verder te gaan met die jongen dan iets "vriendschappelijks"?
Nee ik wil hem alleen houden als een vriend met wie ik kan kletsen over alles en nog wat, maar ik krijg sinds vandaag het gevoel dat hij meer wilt..

En het is gewoon vervelend dat dit stiekem gebeurt zonder dat mijn vriend het weet. Beetje gemengde gevoelens..
pi_136878516
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:53 schreef Cinderellaaa het volgende:

[..]

Nee ik wil hem alleen houden als een vriend met wie ik kan kletsen over alles en nog wat, maar ik krijg sinds vandaag het gevoel dat hij meer wilt..

En het is gewoon vervelend dat dit stiekem gebeurt zonder dat mijn vriend het weet. Beetje gemengde gevoelens..
Als het geen homo is dan kan je er wel vanuit gaan dat hij meer wil, of denk je dat hij voor zijn lol naar al jouw verhaaltjes gaat luisteren?
pi_136878668
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef Plantagehouder het volgende:
voor vriendlief is het wel vreemdgaan
Wat doe je dan sowieso nog bij hem?
  Moderator woensdag 19 februari 2014 @ 00:04:27 #13
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_136878695
quote:
19s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:59 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Als het geen homo is dan kan je er wel vanuit gaan dat hij meer wil, of denk je dat hij voor zijn lol naar al jouw verhaaltjes gaat luisteren?
Dit.
En het feit dat je al met gemengde gevoelens zit en het hier zet met als topic titel "vreemdgaan"
, geeft aan dat je al over de grens aan het gaan bent.
What can change the nature of a man?
  woensdag 19 februari 2014 @ 00:10:11 #14
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_136878853
Als je het moet verbergen voor hem dan riekt het er al behoorlijk naar ;)
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_136879007
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 00:04 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Dit.
En het feit dat je al met gemengde gevoelens zit en het hier zet met als topic titel "vreemdgaan"
, geeft aan dat je al over de grens aan het gaan bent.
Het zit me inderdaad niet lekker en veroorzaakt beetje schuldgevoelens, ook omdat ik weet hoe jaloers mijn vriend is en hij best gek zou worden als hij hier achter komt..

Het beste is denk ik contact verbreken, vriendjelief is sowieso belangrijker.. morgen maar even uitleggen..
  Moderator woensdag 19 februari 2014 @ 00:18:49 #16
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_136879096
Succes ermee ^O^
What can change the nature of a man?
  woensdag 19 februari 2014 @ 00:36:59 #17
396386 sturmpie
for night & nature
pi_136879410
ik vraag me altijd af, waarom chicks met andere boys gaan, als ze al een boy hebben.
is vragen om problemen.

doe straight. als je eigen boy niet interessant genoeg is. maak het uit.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  woensdag 19 februari 2014 @ 00:43:54 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_136879525
De grens ligt voor mij redelijk helder, al noem ik iets pas vreemdgaan als je zonder instemming van je partner intiem bent met een ander.

'Zou ik dit doen als mijn vriend erbij is/meeleest'

In jouw geval lijkt het me duidelijk dat je zijn grenzen overschrijdt en dat zou genoeg moeten zijn om hiermee te kappen.

Verder is dit natuurlijk geen vriendschap :') , hij wil wel en jij wil wel. Ga werken aan je relatie of stop met de relatie voor je deze 'vriendschap' uitdiept.
Resistance is futile.
pi_136879723
quote:

[..]

Jij zit in een relatie waarin je niet met een andere jongen mag praten? :')

En je bent ouder dan 12?
  woensdag 19 februari 2014 @ 01:02:09 #20
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_136879735
opzouten

[ Bericht 80% gewijzigd door Re op 19-02-2014 08:01:33 ]
pi_136879753
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:40 schreef Cinderellaaa het volgende:
Ik zit op dit moment in een relatie, die de laatste tijd niet meer helemaal goed gaat.. We houden nog steeds veel van elkaar, maar de laatste tijd kunnen we elkaar ook zo vermoeien en uitputten, dat het af en toe vervelend begint te worden voor ons allebei.

Ik heb soms het gevoel dat ik soort van word buitengesloten bij bepaalde dingen en hij wordt jaloers als ik met mannelijke vrienden/ collega's ben. Dit zijn de voornamelijkste redenen waardoor de ruzies ontstaan en er afstand wordt gecreëerd tussen ons.

Nu heb ik sinds een week contact met een andere jongen. Hij heeft mijn nummer via via gevonden en sindsdien praten we met elkaar over alles en nog wat. Hij gaf vandaag aan dat hij ook graag een keer wilt afspreken om echt persoonlijk te kunnen praten met elkaar, maar hierover had ik mijn twijfels. Ik weet namelijk dat mijn vriend dit heel erg zou vinden als hij erachter komt.
Ik wil nu dus eigenlijk het contact met die jongen weer verbreken, maar aan de andere kant kan ik mijn verhaal zo goed kwijt aan hem..

Wat vinden jullie hiervan? Contact verbreken of niet? Vertellen aan vriend (en ernstige ruzie veroorzaken) of niet? En vinden jullie dit al vreemdgaan?

Even voor de duidelijkheid, ik ben niet verliefd en vind hem ook niet leuk, het is alleen vriendschappelijke contact, maar dus wel zonder dat mijn vriend het weet.
Emotioneel vreemdgaan zou je het kunnen noemen en daarnaast is het ook niet erg aardig van je om gebruik te maken van die andere jongen omdat jij zo nodig je emotionele rotzooi ergens moet dumpen...
pi_136879816
Hij wil in je broekje en omdat jij graag je persoonlijke verhalen, ook over je relatie (die niet goed gaat), bij hem kwijt wilt, denkt hij dat hij een goeie kans maakt om stiekem in je broekje te komen.
pi_136879900
quote:

[..]

quote:

[..]

Sinds vandaag al? Ik vraag me altijd af of dit oprechte of geveinstse naïviteit is.. een jongen zoekt via via je nummer op en wil serieus met je praten zsm (lees: dat is de rood omcirkelde datum waarop hij je volgens planning genoeg van je vriendje bent losgeweekt en je seksueel gezien helemaal uit elkaar wil gaan scheuren. Denk je nou werkelijk waar dat zijn belangen bij jouw gevoel en situatie liggen? Alles waarmee jij je vriend de grond in praat is perfect in de schoenen geschoven materiaal om je te beïnvloeden. Waar hij kans ziet je vriend de grond in te praten en je te overtuigen dat je vriend de duivel is zal hij die grijpen en daarmee word echt geen seconde met jouw belang rekening gehouden. Tenzij je 14 bent ben je of een trol of je bent een excuus aan het creëren voor het vreemdgaan later. Kun je met dit topic laten zien dat je het echt overwogen hebt of zo.

Dit gedrag van vrouwen (wat ik bij vrienden en exen meer dan eens heb gezien) beschouw ik als één van de opperste vormen van verraad binnen een relatie. Je eigen vriendin die iemand die overduidelijk alleen in je kutje geïnteresseerd continue van ammunitie voorziet zonder dat jij het weet. Verhalen worden verdraaid, zwaar overdreven en misbruikt. Niet alleen door hem, maar zeker ook door jou. Over zijn rug. Een wildvreemde aasgier volledig vrij spel geven om je vriend en je relatie de nek om te draaien. Verachterlijk, achterbaks wijvengedrag. Jouw en dat ventje zou ik gegarandeerd om te beginnen fysiek afstraffen. Dan mag de rechter het daarna zonder enig gemor weer met mij doen. Veel erger in een -op een 10-15 jaar plus relatie dan een eenmalige (dronken) fysieke uitglijder. Een doodzonde. Je verdient hoeken :)

Indien je trollt... respect, ben er dan volledig ingetuind
pi_136880130
De meeste mensen hier kunnen gewoon niet goed begrijpend lezen.
Ze heeft een probleem met dr vriend en praat daar over met de andere (alleen vriendschappelijke) jongen. Alleen wil die jongen haar nu ontmoeten en met haar persoonlijk praten, maar daar heeft ze zo haar twijfels of het alleen om het praten gaat.
Nu weet ze niet of het persoonlijke praten al vreemdgaan is, aangezien haar vriend hier niks vanaf weet.
Nou, ik vind dat sowieso geen vreemdgaan.
Op het moment dat je begint te flirten begint het wel een beetje vreemdgaan te worden(nog steeds is dat volgens mij niet vreemdgaan)

Nergens heeft ze het erover dat ze gevoelens voor die jongen heeft! Dus ik snap niet hoe sommige dat kunnen zeggen of dat ze een hoer is.
En ik weet niet in welke tijd jullie leven, maar het is 2014 en vrouwen kunnen heus wel met andere mannen gesprekken hebben(en vice versa)
  PR en moderator woensdag 19 februari 2014 @ 01:49:49 #25
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136880261
Maak het alsjeblieft uit met die jongen, dit is niet je eerste topic en je kan gewoon niet jezelf zijn en je gang gaan en je eigen ding doen in die relatie.
Dat is niet chill en dat is niet hoe het hoort.

Bevrijdt jezelf daarvan en kom erachter dat je in een andere relatie wél jezelf kan zijn en je gang gaan en je eigen ding doen en elkaar daar met plezier en openlijk over vertellen zónder dat het ruzie wordt.

Het is geen vreemdgaan, maar zodra je vriend erachter komt dat je met een jongen hebt afgesproken en je vertelt dan dat het 'puur vriendschappelijk' was, dan gelooft hij dat natuurlijk nooit meer nadat je erover hebt gelogen.
Ik heb ook een enorm jaloerse vriend gehad voor een lange tijd, en daar was ik op een gegeven moment zó klaar mee dat ik hem dit soort dingen gewoon heb verteld, ik was klaar met de lieve vrede bewaren elke keer als hij weer stampij zou maken. En als hij er gezeik om ging maken was het lekker zijn probleem. Maak verdomme zelf wel uit met wie ik af spreek om gezellig te kletsen. Als hij er problemen mee had dan ging hij maar lekker met zichzelf ruzieën.
Prachtig om je kutrelatie op die manier te laten doodbloeden totdat het niet eens zo veel pijn meer doet om het uit te maken.

Accepteer dat je mooie tijden met elkaar hebt gehad, maar dat het hoogtepunt nu wel gepasseerd is. Op een gegeven moment is het al het jaloerse gezeik niet meer waard.
Neem de leuke herinneringen mee om er later nog eens met een glimlach op terug te kijken, en neem de slechte mee als leerstof voor je volgende relatie.

[ Bericht 3% gewijzigd door Moira op 19-02-2014 01:56:31 ]
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')