SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door VMSDKR op 18-02-2014 23:09:08 ]
Ahah, die is 's nachts niet open. En niet in Oude Pekela, en ik werk daar niet meer. Zoveel onwaarheden, ik moest wel stealen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sorry jij had nachtdienst bij het tankstation #oudepekela
laat de chick maar staan, die is wel okequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ahah, die is 's nachts niet open. En niet in Oude Pekela, en ik werk daar niet meer. Zoveel onwaarheden, ik moest wel stealen.
Maar jullie kennen me, er komt weer een heerlijke OP aan.
ja, waar zijn al die gasten?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:54 schreef Awesome_ het volgende:
Zoveel UI's in de OP die niet meer posten of kk gedateerd zijn eigenlijk.
Zeg vriendje, jij hebt de OP kapotgemaakt. Chickheader was gewoon weg hè.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
laat de chick maar staan, die is wel oke
als je niet kijkt, stijgt je IQ al, CORquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef Eleiko het volgende:
Even inhalen: die Valerio (of hoe heet die BNN gast) is echt het tegenovergestelde van Dolores Leeuwin. Echt, dat ze die gast o.a. de nationale IQ test laten presenteren
Zou een script moeten zijn dat automagisch de top 20UI's van de meest postende users in de laatste 10 topics van een reeks in dd OP zet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:54 schreef Awesome_ het volgende:
Zoveel UI's in de OP die niet meer posten of kk gedateerd zijn eigenlijk.
Deze Weltschmerz. Take a chill pill, Cor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef Eleiko het volgende:
Even inhalen: die Valerio (of hoe heet die BNN gast) is echt het tegenovergestelde van Dolores Leeuwin. Echt, dat ze die gast o.a. de nationale IQ test laten presenteren
Op zich wel een goed idee. Scriptjes doen de snelheid en stabiliteit niet ten goede denk ik. FOK! flipt al helemaal de pan uit als die quote tage vernaaid wordne.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zou een script moeten zijn dat automagisch de top 20UI's van de meest postende users in de laatste 10 topics van een reeks in dd OP zet.
Heb ik al eens voorgesteld maar werd weggehoond (of de Fok ontsikkelaars begrepen het niet).
Met mijn IQ is weinig mis (al is een extra puntje nooit weg). EQ ook niet; ik he alleen niet altijd zin me aan te passen aan de middelmaat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je niet kijkt, stijgt je IQ al, COR
nu weer op je EQ richten
en wat heb jij er aan gedaan om dat te fixen? Een heel topic wachten met melden?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zeg vriendje, jij hebt de OP kapotgemaakt. Chickheader was gewoon weg hè.
Touchéquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
en wat heb jij er aan gedaan om dat te fixen? Een heel topic wachten met melden?
Ik ben gewoon een beetje klaar met domme mensen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Deze Weltschmerz. Take a chill pill, Cor.
iedereen tochquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje klaar met domme mensen.
Tx. Ik bedoel eenmalig bij het aanmaken van een nieuw topic (en dus OP) in een reeks, niet elke keer als iemand het topic laadt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Op zich wel een goed idee. Scriptjes doen de snelheid en stabiliteit niet ten goede denk ik. FOK! flipt al helemaal de pan uit als die quote tage vernaaid wordne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |