Heh?quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik zou dat risico niet willen nemen als ik jou was
Als je er achteraan gaat bellen en ze dan misschien gaan beginnen over autisme. Dat zou ik er niet op wagen als ik jou was.quote:
Ik ben daar al voor naar de huisarts geweest. Die heeft mijn formulier ingevuld en ondertekend.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als je er achteraan gaat bellen en ze dan misschien gaan beginnen over autisme. Dat zou ik er niet op wagen als ik jou was.
Ah, had niet de link gelegd dat dat voor je rijbewijs wasquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben daar al voor naar de huisarts geweest. Die heeft mijn formulier ingevuld en ondertekend.
Succes alvast, ik heb destijds een oogkeuring moeten doen voor rijbewijs A, terwijl ik rijbewijs B al lang en breed in bezit had..quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:17 schreef Amoeba het volgende:
Kreeg post over m'n EV, ze willen m'n oogsterktes weten.
Kut CBR
Zelfs nadat je je oogsterktes had doorgegeven? Ik heb erbij gezet dat mijn bril op die sterktes is aangepast.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Succes alvast, ik heb destijds een oogkeuring moeten doen voor rijbewijs A, terwijl ik rijbewijs B al lang en breed in bezit had..
Ja, zelfs toen..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zelfs nadat je je oogsterktes had doorgegeven? Ik heb erbij gezet dat mijn bril op die sterktes is aangepast.
Durf ik niet meer exact te zeggen, dacht een euro of 100.quote:
Dat had ik ook, wirwar van pylonnen, erg veel kleuren door elkaar, ja, zoek maar uit wat waar hoortquote:Op maandag 12 mei 2014 20:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Paar weken geleden AVB gehaald, en over een maandje AVD.
AVB was wel makkelijk, als extra's had ik het achtje, de snelle slalom en de precisiestop. Moest alleen de snelle slalom opnieuw doen omdat ik niet helemaal doorhad hoe en waar de pylonen stonden en hoe ik hem moest benaderen (was nogal een wirwar van pylonen). Tweede keer ging wel goed.
Dus nu nog 3 lesjes, en daarna knallen maar.
Je hebt nog geen rijbewijs, dus dat mag gewoonweg nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met op een industrieterrein en wat pionnetjes die AVB oefeningen doen.
Motorrijles kost klauwen vol met geld, het enige wat die gast doet is vooraf uitleggen hoe de oefening moet. Nu heb ik alle oefeningen gehad, ik weet hoe ze uitgevoerd moeten worden, dus dan kan ik ze ook prima zelf oefenen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt nog geen rijbewijs, dus dat mag gewoonweg niet
Maar ik wil de moraalridder niet uithangen, want ik heb zelf ook op de openbare weg gereden met mijn eigen motor, voordat ik überhaupt een les had gevolgd. Laat staan dat ik een rijbewijs had.
Dat geldt voor de openbare weg ja. Op eigen terrein mag dat prima.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:30 schreef Anne het volgende:
Ik dacht dat "dat mag gewoonweg niet" niet zo moeilijk te begrijpen zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |