Echt genieten man.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:41 schreef Bromfiets het volgende:
Deze Bromfiets wordt binnenkort een Motorfiets, want ik ga morgen beginnen met lessen
Zonder enige moeite spuit dat apparaat er vandoorquote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:25 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Echt genieten man.![]()
Vandaag de in-take/proefles gehad en White_Tiger heeft zeker gelijk. Ook direct maar besloten om te gaan beginnen en a.s. woensdag heb ik dan mijn eerste 'echte' rijles. Wel leuk dat ik dan zelfstandig op de motor naar het terrein mag rijden. Moest vandaag eerst achterop zodat we naar een parkeerplaats konden rijden. Daar een beetje uitleg gehad, maar niet echt iets nieuws gehoord. Dus maar snel gaan zitten op het wegrijden te oefenen. Dat ging erg makkelijk en daarom maar direct het schakelen geoefend, ook geen probleem. Wegrijden op een motor is veel makkelijker dan op een schakelbrommer, want je hebt gewoon meer koppel en vermogen. Echt een chill gevoel. Besloten om remoefeningen te oefenen en die allemaal gedaan. Verder bochtjes gemaakt.
Echt geniaal hoe een motor wegspuit bij een beetje gas en bij een brommer geef je volgas en je komt nog steeds nauwelijks van je plek. Moest net al flink lachen omdat mijn scooter nu opeens imbeciel traag is.![]()
Motorrijden is echt genieten en ben nu helemaal verkocht.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Theorie gehaald![]()
Blij dat ik daarvan af ben
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef Ener-G het volgende:
En ook de AVD in de pocket! Nu nog tijd vinden wanneer ik langs het gemeentehuis kan..
Welke regio?quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ook maar eens meelezen hier. Aan het ori๋nteren welke rijschool en/of pakket te nemen om binnenkort te beginnen
Ah, nee, geen idee in dat geval.quote:
Ik weet niet of jij Delft erg uit de buurt vind, maar ik ben erg tevreden over verkeersschool Noordzee Delft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel eens aan je ogen geopereerd dan of waarom deze actie?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:17 schreef Amoeba het volgende:
Kreeg post over m'n EV, ze willen m'n oogsterktes weten.
Kut CBR
Nee. Ik draag wel een bril, maar hoe weten zij dat nu weer.quote:Op donderdag 8 mei 2014 07:27 schreef mjan het volgende:
[..]
Wel eens aan je ogen geopereerd dan of waarom deze actie?
En gewoon 'nee' ingevuld op je EC? Rare gang van zaken zeg.quote:Op donderdag 8 mei 2014 07:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee. Ik draag wel een bril, maar hoe weten zij dat nu weer.
Alleen op het laatste vakje heb ik ja geantwoord. Psychische aandoeningen vanwege autisme.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:19 schreef mjan het volgende:
[..]
En gewoon 'nee' ingevuld op je EC? Rare gang van zaken zeg.
Ja, logisch toch dat ze dan naar je ogen willen kijken!quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Alleen op het laatste vakje heb ik ja geantwoord. Psychische aandoeningen vanwege autisme.
`quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:40 schreef mjan het volgende:
[..]
Ja, logisch toch dat ze dan naar je ogen willen kijken!
Je bent waarschijnlijk wel een stuk sneller klaar met deze controle dan wanneer ze je psychische gesteldheid onder de loep willen nemen.
Het gaat nergens over. Je kan er natuurlijk achteraan bellen en een verklaring vragen, maar dan loop je wel het risico dat ze ineens bedenken dat ze inderdaad niet je ogen maar wel je autisme eens willen peilen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
`
Voor mijn B-rijbewijs was dit nu niet bepaald nodig. Er zijn toch sowieso verplichte oogtestjes voor deze onzin?
Ik ben hier al voor naar de huisarts geweest.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:58 schreef mjan het volgende:
[..]
Het gaat nergens over. Je kan er natuurlijk achteraan bellen en een verklaring vragen, maar dan loop je wel het risico dat ze ineens bedenken dat ze inderdaad niet je ogen maar wel je autisme eens willen peilen.
Ik zou dat risico niet willen nemen als ik jou wasquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben hier al voor naar de huisarts geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |