I know.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:27 schreef UIO_AMS het volgende:
-topic.
Je had toch de leasebak met tankpas van je vader? Hoe kom je dan op die totaalprijs voor brandstof?
Eerder "ik vertrek, NOT!"quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:54 schreef Individual het volgende:
Ze moeten je een eigen tv-reisshow geven!
Zoals 'Ik vertrek'. Kijkplezier gegarandeerd!
Bij Arnhem/Venlo dus die auto beetje op zijn kant duwen en volgieten. Doe ik ook als ik op vakantie ga, echt tot het randje vol gieten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:47 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
I know.FML echt niets gaat goed
Schijnbaar heeft het werk daar de Internationale tankpassen geditcht voor mensen die niet in her buitenland werken. Dus nu kunnen we alleen in Nederland werken.
Zowiezo gaan er geruchten dat Cap gps kastjes wilt installeren. En cameras.
Pfff, ik wens je succes. Neem maar voldoende warme kleding mee, want een zomerslaapzak is echt iet genoeg. En als je dan toch zo nodig moet gaan, zorg voor isolatie tussen jezelf en de grond, want anders kom je nog serieus in de problemen ook. Ik denk dat je het misschien twee nachten volhoudt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:47 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ach we kunnen vast wel een zomer slaapzak lenen. Zo'n mummie ding waar je gezicht bedekt is.
Je gaat naar Oostenrijk, daar komen nog de kosten voor een vignet bij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:04 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha daar hebben we echt geen geld voor.
Benzine kost ¤240
Eten kost ¤120
Zuipen kost ¤100
Dan hebben we nog ¤20 om te slapen. Zelfs als we niet uit zouden gaan kunnen we trouwens geen huisje betalen.
Het ging uiteindelijk niet door omdat mijn maat geen geld had. Dus ben ik gewoon naar Duitsland gegaan. Waar ik ook in de auto moet slapen omdat ik kk blut ben door sleepkosten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je gaat naar Oostenrijk, daar komen nog de kosten voor een vignet bij.
Ik zal in het zoveelste verzonnen topic maar even mee spelen.![]()
Nee hè...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:08 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het ging uiteindelijk niet door omdat mijn maat geen geld had. Dus ben ik gewoon naar Duitsland gegaan. Waar ik ook in de auto moet slapen omdat ik kk blut ben door sleepkosten.
Haha ja geen lid van. En doe zouden het ook niet dekken omdat ik gewoon volledig debiel was.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:15 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee hè...
ANWB iets voor je?
En jij moest nog naar Nieuw Zeeland, voor 3000 euro?
Nieuw Zeeland, Hongkong, Canada, VS, IJsland... kies dan ook goedkopere landen uit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:46 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha ja geen lid van. En doe zouden het ook niet dekken omdat ik gewoon volledig debiel was.
Maar ja. Er is een 50/50 kans dat ik naar nieuw zeeland ga. Dan boek ik gewoon een ticket en zie wel wat er gebeurt.
Lukt dat niet vanwege een afsprsak dan maak ik een roadtripje bij New York en Canada. Of door IJsland. Maar dat is allebei ook duur.
Echt ik ben fucked. Soms heb ik echt het gevoel dat er iets mis met mij is. Dan ben ik het zat dat ik altijd debiele dingen moet doen, dingen verpest, en chronisch extreem boven mijn stand leef.
Omdat het bloed blijft stromen vriezen vingers er minder snel af, maar vries je zelf gewoon dood, onderkoeling gaat veel snelle rals je bezopen bent.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:45 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha we hebben helemaal geen idee wat we aan het doen zullen zijn. We hebben allebei nog nooit in ons leven gekampeerd. Kamperen is![]()
Aan de andere kant, de alcohol zal het tent opzetten vermakelijker maken. Alhoewel ik niet weet hoe goed dat is voor de kwaliteit van de constructie. Of trouwens het behoud van lichaamswarmte.![]()
Maar ik wil niet dat er lichaamsdelen afvriezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |