ik leef op het randje maatjequote:
Ja maar goed uitziende heb je srs alleen voor minimaal 250 per half uur ofzo. Je betaalt wel de hoofdprijs voor high class.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom gelijk ¤ 500,- pussy. Tranny is tranny. Wel een goed uitziende ofc.
Waarom gelijk high class. Je hebt er vast ook wel wat voor ¤ 150,- of zo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar goed uitziende heb je srs alleen voor minimaal 250 per half uur ofzo. Je betaalt wel de hoofdprijs voor high class.
dat is het m juistquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom gelijk high class. Je hebt er vast ook wel wat voor ¤ 150,- of zo.
myspace anglequote:Op woensdag 19 februari 2014 00:11 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt ja, deze is 150/uur
[ afbeelding ]
Wanneer ga je boeken Yuri?
HAHAHAHAHA die staat er ook legit op ookquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:14 schreef dreamerbulk het volgende:
voor 50 euro krijg je een mannelijke Camper bestuurder met make-up op
[ afbeelding ]
Zonder myspace anglequote:
ja opzich wel .. die kin is me iets tequote:Op woensdag 19 februari 2014 00:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA die staat er ook legit op ook
[..]
Zonder myspace angle
[ afbeelding ]
Zou geven.
Inderdaad Yuri, regel die voor ons. Dan ben je voor altijd mijn held.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:16 schreef dreamerbulk het volgende:
maar voor 300 krijg je dit
[ afbeelding ]
Hoef geen DP trouwens, gewoon dreamer en ik allebei half uurtje apart.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oké, ik wil best 80 euro betalen, maar dan moeten anderen uit de gym ook nog wat bij leggen.
ja pcies .. DP is iets teveel van het goede in dit gevalquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoef geen DP trouwens, gewoon dreamer en ik allebei half uurtje apart.
Ja 2 penors in 1 gat is wel weer een beetje gay dan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja pcies .. DP is iets teveel van het goede in dit geval
only if balls touchquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja 2 penors in 1 gat is wel weer een beetje gay dan.
448 viewsquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:40 schreef Sapstengel het volgende:
Lol dit topic heeft ook gewoon alweer 4 pagina's
sickening
whahahahaquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha kk
voor 50 euro heb je een legit trucker met een jurkje aan
iddquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Beetje een Duits gezicht wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even wat hollandse glorie daar brengenquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:02 schreef fathank het volgende:
GYM-meet in Thailand dan maar?
Lekker chicks with dicks hosselen. Niks mis met je laten afzuigen door zo'n ladyboy. Gewoon niet in dr broekje voelen.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:11 schreef Solo14 het volgende:
Dit topicpcies, yolooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
Haha vriend van me zat bij een ladyboy achterop de brommer naar een hotel, alleen hij was bang dat het wen setup was en hij in dat hotel beroofd zou worden. Dus toen ze ergens een keer moest stoppen in het verkeer was hij snel afgestapt en gevluchtquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Even wat hollandse glorie daar brengen
quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha vriend van me zat bij een ladyboy achterop de brommer naar een hotel, alleen hij was bang dat het wen setup was en hij in dat hotel beroofd zou worden. Dus toen ze ergens een keer moest stoppen in het verkeer was hij snel afgestapt en gevlucht
De hoer is doer.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, wat hebben die bedragen ermee te maken?
Een FOK!ster of dat niet?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:17 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Heb dan wel een vraagje aan Sapstengel en DreamerBulk: Is de penis echt een vereiste?
Want ik ken een trans, die is nu helemaal geknipt en alles maar die ziet me er toch goed gelukt uit! Wel geknipt dus... zou dat erg zijn voor jullie?
Nee, daar ga ik niet van uit. Heb het haar eigenlijk nooit gevraagd...quote:
Zoals eerder gezegd, ik snap de gedachte achter de operatie helemaal. Deze mensen zijn geboren in het verkeerde lichaam en voelen zich een vrouw, de penis moet daarom weg. Ken ook een transgender vrouw en die is sinds de operatie echt helemaal tot bloei gekomen. De onzekerheid is weg en ze is echt een heel vrolijk, positief persoon geworden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:17 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Heb dan wel een vraagje aan Sapstengel en DreamerBulk: Is de penis echt een vereiste?
Want ik ken een trans, die is nu helemaal geknipt en alles maar die ziet me er toch goed gelukt uit! Wel geknipt dus... zou dat erg zijn voor jullie?
Toch een hele aparte smaak. Het is echt een niche, want veel van de transgenders willen toch uiteindelijk van hun oude seksuele kenmerken af... Zijn er weinig die kunnen leven met hun vrouwelijkheid en toch nog dat stukje daar beneden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd, ik snap de gedachte achter de operatie helemaal. Deze mensen zijn geboren in het verkeerde lichaam en voelen zich een vrouw, de penis moet daarom weg. Ken ook een transgender vrouw en die is sinds de operatie echt helemaal tot bloei gekomen. De onzekerheid is weg en ze is echt een heel vrolijk, positief persoon geworden.
Puur wat seks betreft heeft een penis wel de novelty factor en zou ik daarom eerder daarvoor kiezen. Vrouwen zijn er genoeg dus je hoeft dan niet per se seks te hebben met een transgender als je een vagina wil. Maar vanuit hun oogpunt snap ik de verandering helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |