Inderdaad, al die mensen die zeggen dat het gay is om seks met een shemale te hebben omdat er een penis aan zit. Veel plezier met jullie vrachtwagenchauffeur met vagina danquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ok, deze vraag die ik nu ga stellen .. stel ik aan veel mensen:
Jij moet kiezen uit 2 mensen.. één daarvan ga je seks mee hebben:
1. Buck Angel, is een vrouw met een vagina
[ afbeelding ]
2. Bailey Jay, shemale met penis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zou ik voor deze gaanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ok, deze vraag die ik nu ga stellen .. stel ik aan veel mensen:
Jij moet kiezen uit 2 mensen.. één daarvan ga je seks mee hebben:
1. Buck Angel, is een vrouw met een vagina
[ afbeelding ]
2. Bailey Jay, shemale met penis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, al die mensen die zeggen dat het gay is om seks met een shemale te hebben omdat er een penis aan zit. Veel plezier met jullie vrachtwagenchauffeur met vagina dan
er zijn nog duizenden van dat soort exemplaren ..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan zou ik voor deze gaan![]()
[ afbeelding ]
Snap ik, maar het voor mij meer dat er een piemel aan zit. Ik vind het een knappe vrouw daar niet van, maar een piemel doet niks voor mij dus daar zou ik op afknappen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:30 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
er zijn nog duizenden van dat soort exemplaren ..
genoeg voor iedereen!
Die piemel hangt er ook gewoon voor de "Novelty Factor".quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snap ik, maar het voor mij meer dat er een piemel aan zit. Ik vind het een knappe vrouw daar niet van, maar een piemel doet niks voor mij dus daar zou ik op afknappen.
Bij die Buck zou ik afknappen omdat het gewoon een man is
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Die piemel hangt er ook gewoon voor de "Novelty Factor".
Als je puur objectief kijkt, ziet een penis er toch veel beter uit dan een vagina? Het is ook niet voor niks dat de penis staat voor vruchtbaarheid en gewoon een erg krachtig symbool is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snap ik, maar het voor mij meer dat er een piemel aan zit. Ik vind het een knappe vrouw daar niet van, maar een piemel doet niks voor mij dus daar zou ik op afknappen.
Bij die Buck zou ik afknappen omdat het gewoon een man is
de grenzen van de "nohomo" reiken heel ver!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als je puur objectief kijkt, ziet een penis er toch veel beter uit dan een vagina? Het is ook niet voor niks dat de penis staat voor vruchtbaarheid en gewoon een erg krachtig symbool is.
De penis is een krachtig, goed gevormd en esthetisch uitziend lichaamsdeel. Een vagina lijkt slechts op een nat broodje rosbief.
nohomo.
Kutjesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als je puur objectief kijkt, ziet een penis er toch veel beter uit dan een vagina? Het is ook niet voor niks dat de penis staat voor vruchtbaarheid en gewoon een erg krachtig symbool is.
De penis is een krachtig, goed gevormd en esthetisch uitziend lichaamsdeel. Een vagina lijkt slechts op een nat broodje rosbief.
nohomo.
als die van jou alleen maar hangt..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kutjes![]()
Piemels zijn gewoon lelijk, niet kijkt graag naar zo'n slap stukje hangend vel tussen een paar benen
Dat eruit halenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
als die van jou alleen maar hangt..
got some bad news for you son
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whut, afgeknipt?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat eruit halen
Stijf zijn ze anders ook niet echt mooi, vaak staan ze krom of scheef of is de voorkant eraf geknipt
Zoek op: het fallus symbool ..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat eruit halen
Stijf zijn ze anders ook niet echt mooi, vaak staan ze krom of scheef of is de voorkant eraf geknipt
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:44 schreef Sapstengel het volgende:
Nu even foto van een echte vrouw. Stel hommo's in deze topic
[ afbeelding ]ik wou net zeggen kk homo we gaan hier geen faggot shit postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
jongen, als jij je harde lul in dat kontje van zo'n tranny glijdt, dan zie jij niets van dat dingetje wat er hangt ... hooguit zal je balzak een keer tegen het hare(verwarrend he) aantikken tijdens de daad..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De voorhuid hé, niet de eikel
lamballenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jongen, als jij je harde lul in dat kontje van zo'n tranny glijdt, dan zie jij niets van dat dingetje wat er hangt ... hooguit zal je balzak een keer tegen het hare(verwarrend he) aantikken tijdens de daad..
en dat vriendelijke vriend... is de novelty factor
Be my guest, het maakt mij niet uit wie wie neukt zolang er maar een consensus is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jongen, als jij je harde lul in dat kontje van zo'n tranny glijdt, dan zie jij niets van dat dingetje wat er hangt ... hooguit zal je balzak een keer tegen het hare(verwarrend he) aantikken tijdens de daad..
en dat vriendelijke vriend... is de novelty factor
Heb zelf liever een penis. Als ik hem in een vagina wil stoppen neem ik wel gewoon een echte vrouw.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Be my guest, het maakt mij niet uit wie wie neukt zolang een maar een consensus is.
Ik vind het een afknapper, zodra ze zeg maar all the way gaan en ook een kut krijgen heb ik er geen problemen meer mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |