Oh ja joh, Stryder is vandaag vertrokken tochquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:57 schreef roislecxe het volgende:
Waar is crashbangboom, ik mis de posts tussen onze posts in de nacht
Wie ik echt mis zal ik niet meer over zeuren
Ben je een canavalsmens ja? Ondanks dat ik uit Breda kom, en in het verleden ben ik vaak zat 5 of 6 nachten op pad geweest overdag werken als een dweil tond te lopen en savonds weer de kroeg in, ben ik het nu wel een beetje afgeleerdquote:
Hoezo weet jij dat ik Stryder bedoelquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja joh, Stryder is vandaag vertrokken toch
Wel matig dat hij niet even langs is gekomen nog voor zijn vertrek
Niet echt een carnavalsmens nee (vastelaovend trouwensquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ben je een canavalsmens ja? Ondanks dat ik uit Breda kom, en in het verleden ben ik vaak zat 5 of 6 nachten op pad geweest overdag werken als een dweil tond te lopen en savonds weer de kroeg in, ben ik het nu wel een beetje afgeleerd
Gewoon een gokjequote:Op woensdag 19 februari 2014 00:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoezo weet jij dat ik Stryder bedoel
Hier zit het op de zaterdag ook vol met Duitsers en randstedelingenquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:00 schreef roislecxe het volgende:
Zaterdagen in Breda met carnaval zijn trouwen niet aan te raden. Zit het hier vol met die vieze Rotterdammers.
En vooral de randstedelingen zijn degenen waar de politie de handen vol aan heeft. Hier wel iig, dus zal daar ook wel zijn. Jammer is dat wel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gewoon een gokje
[..]
Hier zit het op de zaterdag ook vol met Duitsers en randstedelingenKomt door de Boètegewoeëne Boètezitting.
Prinsenbeek ken ik welquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:02 schreef roislecxe het volgende:
Ik kijk de optocht in Prinsenbeek. Klinkt waarschijnlijk als - nooitvangehoord-, google het maar eensDe mooiste optocht van Brabant denk. Allebei m'n ouders komen ervandaan en we kunnen er altijd gewoon droog staan, naar de wc, bakken bier mee en hoppa.
Uiteindelijk zien we bar weinig van de optocht![]()
Zo gaat het al jarenEn de groep mensen die mee willen wordt steeds groter. gezelliger dan een avond in de stad.
Lekker tochquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Prinsenbeek ken ik wel![]()
Hier is de optocht niet heel speciaal voor Limburgse begrippen geloof ik, maar het is letterlijk recht bij mij voor de deur. Bij mijn ouders ook trouwens, en mijn moeder is dan zo ongeveer jarig dus ik zal daar wel met een biertje staan
Nee hoor, kwam vaak in braboland, heb er zelfs nog een tijdje gewerktquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lekker toch
En waar ken je als Limburger nou Prinsenbeek vanMoet haast wel van de optochten zijn.
Nouja het is niet echt een stad, wonen denk 12000 mensen ofzoquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nee hoor, kwam vaak in braboland, heb er zelfs nog een tijdje gewerktMaar dat was meer tussen den bosch/Gennep/Venlo.
Ik kon toen geen werk vinden, dus ben uiteindelijk een tijdje op de vuilniswagen gegaan. Dan kom je ook in de kleinste gehuchten. En nondeju die zijn er veel in Brabantquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nouja het is niet echt een stad, wonen denk 12000 mensen ofzo
Niet iets waar je komt als je er niet moet zijn.
Haha nicequote:Op woensdag 19 februari 2014 01:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik kon toen geen werk vinden, dus ben uiteindelijk een tijdje op de vuilniswagen gegaan. Dan kom je ook in de kleinste gehuchten. En nondeju die zijn er veel in Brabant
Prinsenbeek weet ik zo niet waar ik het van ken, maar het kan goed zijn dat ik er in een ver verleden eens terecht ben gekomen met de scouting. Ben wel op raarder plaatsen uit gekomen
Zo had je hier een paar kilometer verderop ook een "dorp" met 170 inwonersquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha nice![]()
Het is echt maar een klein dorpje. maar ik als inwoner van een +/-170.000 inwoners tellende stad vind al gauw iets klein. (Net als een randstedeling alles onder 300.000 klein vindt) Alles is relatief.
Er zijn wel kleinere dorpjes. Een vriendin van me komt uit een dopje met 221 inwonersTja...
Prinsenbeek is ook opgenomen in gemeente Breda, net als Teteringen, Dorst enzo. Maar toch blijven het eigen dorpjes.rquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zo had je hier een paar kilometer verderop ook een "dorp" met 170 inwonersIs ondertussen wel opgenomen in de gemeente Venlo.
Dat is wel wat groter ja, tegenwoordig zit er ook een drempel in de route, vraag me af of ze die er deze keer uit gaan halen want dat was flink problematisch de vorige keerquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:18 schreef roislecxe het volgende:
Wat optocht betreft, ik geloof dat Prinsenbeek 12 meter hoog en 25 meter lang mag bouwen. Vluchtheuvels gaan uit de grond, bomen worden gesnoeid en lantaarnpalen omgedraaid op de route omdat ze anders de bochten niet kunnen nemen
Oh nee, Lingsfort is echt opgeheven geloof ik. Zal wel bij deelgemeente Arcen horen ofzo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Prinsenbeek is ook opgenomen in gemeente Breda, net als Tereingen Dorst enzo. Maar toch blijven het eigen dorpjes.
Oja, er zaten daar in het verleden daar ook drempels in de wegen her en der. Maar nadat een jaar verschillende wagens in sneeuw er niet overkonden worden die ook tijdelijk weggehaaldquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is wel wat groter ja, tegenwoordig zit er ook een drempel in de route, vraag me af of ze die er deze keer uit gaan halen want dat was flink problematisch de vorige keer
Verwacht dit jaar sowieso kleinere wagens. Hoor veel geluiden van verminderende budgetten door sponsoring enzo.
Eigenlijk belachelijk hoe ver we gaan voor een leuk feestjequote:Op woensdag 19 februari 2014 01:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oja, er zaten daar in het verleden daar ook drempels in de wegen her en der. Maar nadat een jaar verschillende wagens in sneeuw er niet overkonden worden die ook tijdelijk weggehaald
Dat is op meer plekkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:25 schreef roislecxe het volgende:
Ben al in geen 15 jaar ofzo naar de optocht in Breda geweest. Die is nog kleiner en slechter dan de kinderoptocht in Prinsenbeek op zaterdag
Komt omdat in de grotere steden de boel door de stad moet zegmaar. HEMA-borden enzo gaan ze er niet zomaar afhalen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eigenlijk belachelijk hoe ver we gaan voor een leuk feestje
[..]
Dat is op meer plekkenDe optocht van Blerick is ook stukken beter dan die van Venlo
Ook, en plek om te bouwen, en trekker oplegger haalt de draai vaak niet in de binnenstad enzo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Komt omdat in de grotere steden de boel door de stad moet zegmaar. HEMA-borden enzo gaan ze er niet zomaar afhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |