jaquote:
Ik weet niet waarom.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
tjacka en jij moeten echt eens goed praten
Je bent er nogquote:
Don is goeie mod. In tegenstelling tot ggmmquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog, ja. Ik ben bang. De macht van DonRaja is onaanzienlijk groot.
Dit inderdaad ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Don is goeie mod. In tegenstelling tot ggmm
Daar durf ik geen uitspraken over te doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Don is goeie mod. In tegenstelling tot ggmm
Vaarwel Etsu. Tot over weer een half jaar of zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog, ja. Ik ben bang. De macht van DonRaja is onaanzienlijk groot.
Reken maar op een jaar of prullenbak.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vaarwel Etsu. Tot over weer een half jaar of zo.
Wel lullig voor zoiets kleins.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Reken maar op een jaar of prullenbak.
Doe maar. Mijn stem telt voor 1 miljoen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we maar een online petitie starten.
Kan je maandelijks voor betalenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:39 schreef LETMEIN het volgende:
Nu nog zorgen dat ik hoog in de zoekresultaten kom.
Oh nog beter.quote:
Nee ik dacht dat je ook daarvoor moest betalen.quote:
Bwa, beetje lastig uit te leggen. Wat ik in ieder geval bedoel is gratisquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat je ook daarvoor moest betalen.
Je moet op Marktplaats toch ook betalen om zo hoog mogelijk in de lijst te komen?
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:50 schreef Chizu het volgende:
Goedenavond, good evening, guten abend, こんばんは.
Oh jij bent die kastgay van JNGquote:
Nee, wel op FOK! hoor. Niet irlquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jij bent die kastgay van JNGHoi, al je coming out gehad?
Ik zei het toch al tegen je in DM. En maar blijven ontkennenquote:
Gvd bi, geen gayquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei het toch al tegen je in DM. En maar blijven ontkennen
Nee maar ben je echt bi?quote:
JA MANG KAOLO LANGquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
Oh en Chizu: pics in dm ter beoordeling.
Jij hebt een dm-banquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]blijf van hem af.
hij is van mij.
stuur mij maar dm's.
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar ben je echt bi?![]()
Wow goed ingeschat van mij dan
Ik mag jou niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt een dm-banDat kan je sowieso al niet serieus nemen.
Wat had je gedaan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JA MANG KAOLO LANG
Maar nu weer terug
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
Nee toen was je gewoon ontdekkende. Maar wel tof dat je het weet van jezelf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:03 schreef Chizu het volgende:
[..]
Ja
Maar toen terug in die tijd was ik nog hetero mja.
Kan pas over 6 dagen DM'en door name change (nieuw acc)quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
stuur dan via andere acc xoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:04 schreef Chizu het volgende:
[..]
Kan pas over 6 dagen DM'en door name change (nieuw acc)![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |