Dank jequote:
Oh dan heb je niet een menu van Vanessa gehad.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
Je hebt je eigen verjaardagstopic aangemaakt..![]()
Godkolere.. [cencuur]
dat hele bootcampquote:
Dat zijn figurantenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze wilden toch bootcamps houden voor mensen die willen afvallen?
Die bezoekers zijn allemaal in vorm.
Hebben ze geen figuranten met overgewicht?quote:
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hebben ze geen figuranten met overgewicht?
Maar het gaat nu over het jatten van de kleding dus dat geeft stof tot gesprek.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:38 schreef HiDiHo het volgende:
Dank jullie wel
Nog nooit zo rustig geweest hier
jep ik zag het, kut toetsen ookquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:41 schreef Urb het volgende:
Abdrea zingt "Er is genoeg voor iedereen!"![]()
wtf hido, zelfde typo, ja ik zag het wel!![]()
Dat was een mooi momentje jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:41 schreef Urb het volgende:
Abdrea zingt "Er is genoeg voor iedereen!"![]()
wtf hido, zelfde typo, ja ik zag het wel!![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:43 schreef Dotteke het volgende:
"Er is genoeg voor iedereen", zingt Andrea terwijl ze haar tas vol propt
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:45 schreef Miek37 het volgende:
Gisteren zong ze in de uitzending zoiets van, wij geloven in de Here, dus we krijgen pikken kleren!
Al die vrouwen daar glibberen van hun stoel door Jimmy.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:45 schreef Dotteke het volgende:
Zie op de stream nu Jim boven Lotte hangendirty old man
Snap ik niet. Hij is niet mooi, hij is niet stoer. Het is een watjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Al die vrouwen daar glibberen van hun stoel door Jimmy.
Volgens mij vind ze het niet ergquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:45 schreef Dotteke het volgende:
Zie op de stream nu Jim boven Lotte hangendirty old man
Maar lief!!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik niet. Hij is niet mooi, hij is niet stoer. Het is een watje
Maar dat ging dan ook over het (nog niet bewezen?) stenen en stokken in de zakken verhaal met name.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:45 schreef Miek37 het volgende:
Gisteren zong ze in de uitzending zoiets van, wij geloven in de Here, dus we krijgen allemaal kleren!
Vindt je, ik vind he t een gladjanus eerste klasquote:
Nee, ze geeft al dagen aan dat ze ergens zin in heeft. Vanmorgen nog bij het wakker worden zei ze zin in stukje 'worst' te hebbenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij vind ze het niet ergde slet
Hij is nog jarig, dus ..................ben je niet te laatquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |