Eerst dat homo's niet kunnen sporten, nu weer roze wolken...quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:25 schreef kurk_droog het volgende:
Gaan we nu weer allemaal namen droppen
[..]![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 19-02-2014 om 09:24:12Naast Klaassen hoopt #Ajax op snel akkoord met Veltman, Denswil, Van Rhijn, Vd Hart en op behoud Jaap Stam. Aldus Overmars in nieuwe #VI reageer retweet
twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 19-02-2014 om 10:51:17Ook @RicardoKishna traint mee vandaag bij #Ajax http://t.co/pXhRQ6hCBW reageer retweet
quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 19-02-2014 om 09:24:12Naast Klaassen hoopt #Ajax op snel akkoord met Veltman, Denswil, Van Rhijn, Vd Hart en op behoud Jaap Stam. Aldus Overmars in nieuwe #VI reageer retweet
Enige speler boven de 1.90 die weigert mee te komen met corners omdat hij van zichzelf stelt niet te kunnen koppenquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:31 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb zelf Dijks nog niet afgeschreven hoor.
Waarom niet? HIj bakt er geen reet van bij Heerenveen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:31 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb zelf Dijks nog niet afgeschreven hoor.
Wel zeer bedreven in het pakken van kaarten daarentegen al toont dit eerder zijn onvermogen aan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom niet? HIj bakt er geen reet van bij Heerenveen.
gisteren kwam iemand met het argument: ''maar hij staat basis bij de nummer 6 van nederland :s''quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de zin dat het negatief was? Je kan bij het eerste zitten maar je bent er nog niet vlegel!quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax Life @ajaxlife 7 min.
Kishna en De Boer komen als eerste het veld op. Ze praatten een tijdje. Het leek niet over ditjes en datjes te gaan.
Ajax Life @ajaxlife nu
De Boer tegen Kishna: 'Je kan bij het eerste zitten.' Rest van gesprek vingen we niet op. Dus of het over #ajasal gaat? Geen idee. #ajax
gaat wel steeds beter toch? Moet eerlijkheidshalve wel bekennen dat ik maar weinig wedstrijden van Heerenveen ziequote:Op woensdag 19 februari 2014 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is ook wel een ander niveau dan Ajax natuurlijkquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het geraamtequote:
Dat wel, maar het is in mijn optiek eens tijd het backprobleem definitief op te lossen in plaats van weer voor een tussenoplossing te kiezen. Zowel Dijks als Riedewald gaat dat niet lukken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
gaat wel steeds beter toch? Moet eerlijkheidshalve wel bekennen dat ik maar weinig wedstrijden van Heerenveen zie
En anders Riedewald? Die is er zeker ook niet klaar voor. Ik weet het ook niet, weet alleen wel dat je geen kloot hebt aan Boilesen. Lieve jongen, maar te kwetsbaar om op te rekenen.
Nee! Riedgod is geen linksback en zal daar nooit goed worden, het is meer een cv.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
gaat wel steeds beter toch? Moet eerlijkheidshalve wel bekennen dat ik maar weinig wedstrijden van Heerenveen zie
En anders Riedewald? Die is er zeker ook niet klaar voor. Ik weet het ook niet, weet alleen wel dat je geen kloot hebt aan Boilesen. Lieve jongen, maar te kwetsbaar om op te rekenen.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is in mijn optiek eens tijd het backprobleem definitief op te lossen in plaats van weer voor een tussenoplossing te kiezen. Zowel Dijks als Riedewald gaat dat niet lukken.
Dan hebben we dus een probleem. Ik zou zo geen Ajax-waardige back weten die haalbaar is. Denk toch dat je het moet doen met wat er nu rondloopt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee! Riedgod is geen linksback en zal daar nooit goed worden, het is meer een cv.
Hij kan het niveau van Heerenveen niet aan, laat staan van Ajax.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee, en ik vraag mij af of hij het niveau heeft om mee te kunnen met het spel van Ajax.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
Komt van der Vaart nou terug?
Niveau van Ajax heeft hij in ieder geval nooit meer gehaald bij HSVquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, en ik vraag mij af of hij het niveau heeft om mee te kunnen met het spel van Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |