SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vergeef mijn luiheid, maar weet iemand direct de data wanneer ajax moet spelen ALS ze winnen van Salzburg?Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
13 en 20 maart geloof ik, eerst uit en dan thuis.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:23 schreef MrStock het volgende:
Vergeef mijn luiheid, maar weet iemand direct de data wanneer ajax moet spelen ALS ze winnen van Salzburg?Gourmetten of steengrillen?![]()
Thx, ga ik vrij vragen voor die avondenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
13 en 20 maart geloof ik, eerst uit en dan thuis.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ajax - NEC is al helemaal uitverkocht. Met een beetje geluk zijn we dan al lang kampioen.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Als alles volgens schema gaat, is Ajax v ADO (12:30 - 13 april 2013) de kampioenswedstrijd. Week daarna de bekerfinale.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:00 schreef Silenus het volgende:
Ajax - NEC is al helemaal uitverkocht. Met een beetje geluk zijn we dan al lang kampioen.![]()
Boilesen![]()
![]()
Hoelang blijft Ajax nog hoop houden dat zijn fysiek ooit goedkomt? Je bent een vast wissel aan hem kwijt als hij al kan spelen.![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ampaign=Headliner.nlquote:Nicolai Boilesen mist donderdag waarschijnlijk de thuiswedstrijd van Ajax tegen Red Bull Salzburg in de Europa League. De Deense linksback heeft zondag in de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen opnieuw een hamstring verrekt. Dat heeft een mri-scan vandaag uitgewezen.
Boilesen wordt morgen nog wel getest bij Ajax. Hij kampte de laatste jaren veelvuldig met hamstringblessures. Trainer Frank de Boer is daarom ook erg voorzichtig met hem.
Ook het meespelen van Thulani Serero tegen de koploper van Oostenrijk is nog onzeker. Hij liep zondag tegen sc Heerenveen een liesblessure op. Serero werd vervangen door Lerin Duarte.
lekker dan![]()
Wordt tijd om boilesen af te schrijven....
Hij kost veel te veel in verhouding met de wedstrijden die hij speelt...
Kan je nog zoveel talent hebben, als je niet fit kan blijven ben je alsnog niks waard.
Iemand die kan uitrekenen hoeveel hij per gespeelde wedstrijd heeft gekost in zijn loopbaan bij Ajax?
hardcoholic![]()
Gadver, spelen we straks weer met Duartequote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:10 schreef handboek het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ampaign=Headliner.nl
lekker dan
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
We?? Ik ben geen kakkerlak hoor, er is geen we.... Of ben jij een Ajacied? Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gadver, spelen we straks weer met Duarte![]()
Interesseert me niet wat jou lijkt, Duarte is de miskoop van Ajax.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:39 schreef handboek het volgende:
[..]
We?? Ik ben geen kakkerlak hoor, er is geen we.... Of ben jij een Ajacied? Lijkt me niet.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
En daar gaan we weer, wat ben jij een vervelend kakkerlakje zeg. Oprotten gaarnequote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Interesseert me niet wat jou lijkt, Duarte is de miskoop van Ajax.![]()
Nee hoor, heeft absoluut potentie om het te gaan redden bij Ajax.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Interesseert me niet wat jou lijkt, Duarte is de miskoop van Ajax.
Maar ga gerust verder hoor met je puberale gebrul.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:46 schreef handboek het volgende:
[..]
En daar gaan we weer, wat ben jij een vervelend kakkerlakje zeg. Oprotten gaarnewaarom kunnen we allemaal niet gezellig met elkaar omgaan.
graag op anoniem![]()
Wel bijzonder dat als je als Ajacied realistisch bent, je door drie verschillende users in drie maanden tijd uitgemaakt wordt voor kakkerlak, PSV-fan, FC Twente-fan en Vitesse-fan. Maar goed ik lig er niet wakker van, misschien moeten users als jij alleen even die plaat voor je kop weghalen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:46 schreef handboek het volgende:
[..]
En daar gaan we weer, wat ben jij een vervelend kakkerlakje zeg. Oprotten gaarneDaar gaat het niet om, hij voegt niets toe aan Ajax en als hij speelt is hij steeds weer de minste middenvelder.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee hoor, heeft absoluut potentie om het te gaan redden bij Ajax.
Maar ga gerust verder hoor met je puberale gebrul.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die newbie post gemiddeld twee keer per dag en woont in Noord-Brabant. Wellicht een verdwaalde PSV-fan die hier komt trollen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]waarom kunnen we allemaal niet gezellig met elkaar omgaan.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben het hier wel mee eens ja, zonde van die jongen maar dit is natuurlijk gewoon topsport. Als je om de 3 wedstrijden geblesseerd raakt wordt het tijd dat we volgend jaar een nieuwe linksback hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Boilesen![]()
![]()
Hoelang blijft Ajax nog hoop houden dat zijn fysiek ooit goedkomt? Je bent een vast wissel aan hem kwijt als hij al kan spelen.Snelle Egel![]()
Ik had zelf altijd hoop dat hij een echte talent zou worden, jammer van de blessureleed.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:50 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ben het hier wel mee eens ja, zonde van die jongen maar dit is natuurlijk gewoon topsport. Als je om de 3 wedstrijden geblesseerd raakt wordt het tijd dat we volgend jaar een nieuwe linksback hebben.graag op anoniem![]()
Zlatan voegde ook niets toe in zijn eerste seizoen bij Ajax. En zo zijn er nog veel meer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat als je als Ajacied realistisch bent, je door drie verschillende users in drie maanden tijd uitgemaakt wordt voor kakkerlak, PSV-fan, FC Twente-fan en Vitesse-fan. Maar goed ik lig er niet wakker van, misschien moeten users als jij alleen even die plaat voor je kop weghalen.
[..]
Daar gaat het niet om, hij voegt niets toe aan Ajax en als hij speelt is hij steeds weer de minste middenvelder.
Aankopen hebben het bij Ajax altijd moeilijk het eerste jaar.
Maar dat zal jij nooit snappen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoort um praten, flappie. Ik loop hier al langer rond dan jij. Daarnaast hoef ik geen zelfvertrouwen te kweken uit het feit dat ik de grote kakkerlak shreyas op het Fok!-forum ben en wel 100 x per dag post. Top gozer, echt wauw.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die newbie post gemiddeld twee keer per dag en woont in Noord-Brabant. Wellicht een verdwaalde PSV-fan die hier komt trollen.![]()
Het vervelende is vooral dat Riedewald misschien nog niet goed genoeg is voor linksback in Europa. Dan gaat Blind daar weer spelen en het middenveld met Poulsen is toch een stuk minderOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga niet in op die gozer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:52 schreef handboek het volgende:
[..]
Hoort um praten, flappie. Ik loop hier al langer rond dan jij. Daarnaast hoef ik geen zelfvertrouwen te kweken uit het feit dat ik de grote kakkerlak shreyas op het Fok!-forum ben en wel 100 x per dag post. Top gozer, echt wauw.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: