abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136860218
Vorig jaar hebben we een huis gekocht en na enkele maanden binnenshuis klussen (en wonen) zijn we eindelijk klaar voor het inrichten van de voor en achtertuin.

De voortuin wordt redelijk rechttoe-rechtaan. Beukenhaagje, wysteria, heide, andere bloemetjes, etc.
Dat wat mijn vriendin mooi vind.

De achtertuin moet daarentegen mijn eigen hobbyproject worden. Groentes in dakgoten en in de grond, kruidenspiraal, rekken voor klimplanten (bonen, etc), pergola met klimmers (hop, jasmijn), en wat al niet meer zij.
Momenteel zijn we klaar om te beginnen met de infrastructuur. Steentjes leggen, terrassen maken, grondkabels trekken, etc.
Maar daarna wordt 't plantjes zoeken en zaadjes... erm... planten.

Ik ben alleen iemand die lekker moeilijk moet doen en dus staan er in mijn lijstje van plantjes ook een aantal met 'vreemde' namen (Galega, Gevlekte Ooievaarsbek, Saffloer, you name it).
De vraag is dus of iemand weet waar ik het beste dit soort vreemde eenden-in-de-bijt kan vinden?
"We have 3 realistic alternatives: (1) Sit here and get blown up... (2)
Stand here and get blown up... (3) Jump up and down, shout at me for not
being able to think of anything, then get blown up." - Holly, Red Dwarf
pi_136860442
Inkoppertje ,beste plaats voor zaad

Denk dat je hier goede kans maakt :
http://www.denationaleproeftuin.nl/proeftuin/default.asp
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_136860564
Doe het dan helemaal gek, ik heb hier ook diverse zaden van gekocht.

http://www.exotischezaden.nl/exotische_zaden/index.php?cPath=45
pi_136860667
Super. Ik ga meteen kijken.

(Overigens is de plaatselijke Lidl ook best blij met mij geweest wat het normale spul betreft. ;) )
"We have 3 realistic alternatives: (1) Sit here and get blown up... (2)
Stand here and get blown up... (3) Jump up and down, shout at me for not
being able to think of anything, then get blown up." - Holly, Red Dwarf
  donderdag 20 februari 2014 @ 00:38:37 #5
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_136916727
Binnenkort komen waarschijnlijk zaken als de Action, de Lidl en de Big Bazaar wel weer met spotgoedkope zakjes zaad. Daar zit doorgaans heel leuk spul tussen. :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')