Wist ik ook wel, maar was het alweer vergeten. Heeft hij daardoor (meer) last van zijn rug?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:12 schreef Montov het volgende:
Ze zouden toch voorbeschouwen? De nabeschouwing is nu al langer...
[..]
Kramer, vorige week.
Ach boeiend, die 5km is toch de kutste afstand van allemaal.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:12 schreef Montov het volgende:
Ze zouden toch voorbeschouwen? De nabeschouwing is nu al langer...
Dat schept vertrouwen, ooit een presentatie gegeven?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk de hele tijd een microfoon vast?
Stelde weinig voor op de 3000quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Beckert kan ook nog interessant worden. Reed een sterke 5km in Inzell.
Dat geldt voor meer dan de helft van de 'analisten' bij de NOS. Het is echt kommer en kwel. Saai, vaak vol met clichés en ze hebben vaak weinig te melden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:08 schreef IbanMayo het volgende:
Paulien was gisteren op de radio echt tenenkrommend... gewoon niet geschikt als analist. NOS kennende mag ze volgend seizoen weer gezellig aanschuiven.
Tuurlijk. Maar nooit een microfoon in mijn handen om mij vertrouwen te geven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:13 schreef hespahoma het volgende:
[..]
Dat schept vertrouwen, ooit een presentatie gegeven?
De Japanse dame in rit 2 verwacht ik met de snelste tijd voor de dweil.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Beckert kan ook nog interessant worden. Reed een sterke 5km in Inzell.
Zou je is moeten doen, je voelt je gelijk een baas.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar nooit een microfoon in mijn handen om mij vertrouwen te geven.
Ik denk Hemmerquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:15 schreef Montov het volgende:
[..]
De Japanse dame in rit 2 verwacht ik met de snelste tijd voor de dweil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |