Wie moet je dan helpen als er iemand bij je inbreekt en je in je broek poept van angst?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik stem voor
maar jij durft niet he?
Nee laten we de politie niet opdoeken, slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Zullen we gewoon de politie opdoeken?
De politie is er om te waken en te dienen. Logisch als er een mafkees midden in de nacht rondfiets dat ze die controleren.
Als TS z'n paspoort liet zien, had hij daarna gewoon verder kunnen fietsen.
Waar zeg ik dat??quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:08 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Miss moet jij ff nadenken waarom ik niet 's nachts buiten mag zijn van jou.
nou jij niet natuurlijk, gelukkig lig jij warm in bed terwijl echte mannen over jouw veiligheid wakenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wie moet je dan helpen als er iemand bij je inbreekt en je in je broek poept van angst?
Kan autistisch overkomen, en dan nog al was ik autistisch geweest wat had dat uit gemaakt?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:07 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Als je het zo formuleert, niks mis mee. Klonk in TS zijn verhaal wel enigzins autistisch maar dat kan aan mijn opvatting liggen.
Ja mensen die uit de kroeg, visite komen, of van/naar nachtdienst etc.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:11 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Nee laten we de politie niet opdoeken, slaat ook nergens op.
Hoezo ben ik een mafkees, in mijn ogen zijn de mensen die massaal het zelfde doen maf, nee eigenlijk niet ik vind ze niet maf, ik accepteer ze en laat ze in hun waarde.
"Als ik agent was had ik TS al meteen in de boeien geslagen en tot de volgende middag in een cel laten zitten nadenken."quote:
Omdat je je ID weigerde te tonen. Daarom.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:13 schreef Coen4d het volgende:
[..]
"Als ik agent was had ik TS al meteen in de boeien geslagen en tot de volgende middag in een cel laten zitten nadenken."
Ja het is dus makkelijk om te "bukken" maar als je "recht op staat" word het je moeilijk gemaakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:13 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja mensen die uit de kroeg, visite komen, of van/naar nachtdienst etc.
Gewoon zeggen waar je heen gaat en je ID tonen, klaar is kees.
Omdat er bij mijn weten onrechtmatig om mijn id gevraagd werd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Omdat je je ID weigerde te tonen. Daarom.
Ik weet niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:15 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Ja het is dus makkelijk om te "bukken" maar als je "recht op staat" word het je moeilijk gemaakt.
Je weet dus niet genoeg. Je moet nog veel leren knul.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:15 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Omdat er bij mijn weten onrechtmatig om mijn id gevraagd werd.
too much infoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:15 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Ja het is dus makkelijk om te "bukken" maar als je "recht op staat" word het je moeilijk gemaakt.
babyboomer zeker, die slikker alles.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt.
Hoe oud ben je eigenlijk? Puber zeker.
Nee. Er moet inderdaad een reden zijn, maar dat mag behoorlijk vaag zijn. En dat er inbrekers actief zijn is daar echt een goede grond voor. Voor mijn part voldoe je aan een signalement, was er net een melding gedaan vlak bij jou, dat weet je niet. In elk geval begrijp je de tekst uit de bron die je citeert verkeerd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:15 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Omdat er bij mijn weten onrechtmatig om mijn id gevraagd werd.
oh een tokkie met losse handjes...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:14 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Omdat je je ID weigerde te tonen. Daarom.
Ik zou je nog een tik tegen je eigenwijze kop geven ook nog.
Nee ben midden 20,quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt.
Hoe oud ben je eigenlijk? Puber zeker.
Ik heb moeite met autoriteit ja, ik accepteer niet klakkeloos dat jij wat te zeggen hebt over mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Je weet dus niet genoeg. Je moet nog veel leren knul.
Je hebt moeite met autoriteit, hetgeen duidt op een lichte autistische stoornis.
Ik ben student psychologie.
Nou ja, als je je rechten kent moet je zeker daarvoor opkomen. Maar dan moet je niet zoals TS op het verkeerde punt een boel heisa gaan maken want met agenten geldt altijd dat ze pesten jou meer ongemak oplevert dan hen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:22 schreef spiritusbus het volgende:
Knulletjes die bijdehand doen door te pochen over hun rechten tegen de politie mogen wat mij betreft getaserd worden.
Je bent zeker een eerstejaars rechtenstudent?
Tja ik snap wel dat het een voorbeeld is, maar dan komt het punt boven dat de hele uitzondering overbodig en verwarrend is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Er moet inderdaad een reden zijn, maar dat mag behoorlijk vaag zijn. En dat er inbrekers actief zijn is daar echt een goede grond voor. Voor mijn part voldoe je aan een signalement, was er net een melding gedaan vlak bij jou, dat weet je niet. In elk geval begrijp je de tekst uit de bron die je citeert verkeerd.
HET IS GEEN RECHT!!!!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:20 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Nee ben midden 20,
Wat ik bedoel is dat je er in Nederland makkelijk van afkomt als je afziet van je rechten, maar als je er voor opkomt het je moeilijk word gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |