quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:03 schreef Beach het volgende:
Je bent 14
.
Over twee weken ga je over haar vriendin heen.
En over 2 weken zijn er minstens 8 gasten van 25+ over de vriendin van TS heengegaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:03 schreef Beach het volgende:
Je bent 14
.
Over twee weken ben je over haar heen.
het is maar een gok van me, he. ik weet het niet zeker. Maar je zou het inderdaad kunnen vragen, dan heb je duidelijkheid. en dan kan je beslissen of je er een eind aan wil maken of niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:13 schreef arianvalen het volgende:
Zou ik anders vragen of het zo is @ikbennieuwopfok
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:22 schreef arianvalen het volgende:
Dankje iedereen ik voel me al een stuk beter
Misschien is ze al lekker sex aan het proberen/leren met een andere gast, en word je aan het lijntje gehouden terwijl hij haar lekker aan het oprekken is?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:22 schreef arianvalen het volgende:
Dankje iedereen ik voel me al een stuk beter
Toch gebeurt dat heel regelmatig.quote:
de twijfel tussen jou en een andere jongen misschien?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:32 schreef arianvalen het volgende:
Btw Ik heb denk ik een aanwijzing gevonden haar status op whatsapp is:
......? (en dan z'on smiley zonder mondjes)
Precies wat het woord betekend, denk ik zo.quote:
Oei, ik vrees dat de situatie er nu wel heel slecht aan toe is. Als vrouwen dit doen kun je het eigenlijk wel vergeten. Waarschijnlijk heeft ze al een date met een andere jongen gehad en weet ze nu niet wat ze moet doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:32 schreef arianvalen het volgende:
Btw Ik heb denk ik een aanwijzing gevonden haar status op whatsapp is:
......? (en dan z'on smiley zonder mondjes)
Geen valse hoop geven waar geen is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:35 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Damn people! Hij voelde zich net een stuk beter en dan gaan jullie hem weer onzeker maken!
Maar toen wisten wij nog niet van de ....?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:35 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Damn people! Hij voelde zich net een stuk beter en dan gaan jullie hem weer onzeker maken!
goed ideequote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:36 schreef arianvalen het volgende:
Misschien.... Ik zou het kunnen vragen aan vrienden van mij die bij haar in de klas zitten.
Precies. Onderscaht de waarde van de whatsapp status niet!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:36 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Maar toen wisten wij nog niet van de ....?
Ach, zolang ze geen Rosa heet, is ze misschien wel trouw.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Precies. Onderscaht de waarde van de whatsapp status niet!
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:26 schreef Darkangle het volgende:
[..]
Misschien is ze al lekker sex aan het proberen/leren met een andere gast, en word je aan het lijntje gehouden terwijl hij haar lekker aan het oprekken is?
Anders houden jullie gewoon even lekker je bek dicht.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:34 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Oei, ik vrees dat de situatie er nu wel heel slecht aan toe is. Als vrouwen dit doen kun je het eigenlijk wel vergeten. Waarschijnlijk heeft ze al een date met een andere jongen gehad en weet ze nu niet wat ze moet doen.
Blijven vragen. Zulke jonge meijes zijn nog wel eens onzeker, en vertellen meestal de eerste twee, drie keer gewoon niet de waarheid.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:40 schreef arianvalen het volgende:
Ik heb het gevraagd en ze zij nee dus wat moet ik nu nou weer denken :|
Wat heb je gevraagd?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:40 schreef arianvalen het volgende:
Ik heb het gevraagd en ze zij nee dus wat moet ik nu nou weer denken :|
Anders haal je even het zand uit je vagina en leer je tegen een grapje kunnenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:42 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Anders houden jullie gewoon even lekker je bek dicht.Beetje sneu.
De jongens voelde zich net goed. En op je 14e kan je heus wel verliefd zijn, voor degene die denken van niet.
Vraag het. Dan heb je het antwoord dat je wilquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:53 schreef arianvalen het volgende:
vraag wat er dan wel speelt, dat je zekerheid wil. En geen neprelatie
Ze heeft net wel gezegd dat ik alles mag vragen :p
Ik zal proberen hier inhoudelijk op te reageren als ik thuis van vakantie ben. Voor wat het waard is dan. De jongen komt hier voor wat advies en om zich beter te voelen, dan komen jullie met zulke domme reacties. Soms komt dat niet over als een 'grapje', zeker als je fok niet goed kent en zo in dubio zit. Leuk hè, mensen slecht laten voelen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:53 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Anders haal je even het zand uit je vagina en leer je tegen een grapje kunnen. Als je op fok komt kun je dit soort grappen verwachten. Wordt je hard van.
Het is maar een kloon. Dus, tsja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zal proberen hier inhoudelijk op te reageren als ik thuis van vakantie ben. Voor wat het waard is dan. De jongen komt hier voor wat advies en om zich beter te voelen, dan komen jullie met zulke domme reacties. Soms komt dat niet over als een 'grapje', zeker als je fok niet goed kent en zo in dubio zit. Leuk hè, mensen slecht laten voelen?
het is trouwens word
Dan kan het verhaal nog wel waar zijn. Als het niet zo is, dan is het wel gepast. Maar dat weet je niet zeker? Of wel?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:00 schreef Darkangle het volgende:
[..]
Het is maar een kloon. Dus, tsja.
in het echt praten is altijd beter ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:03 schreef arianvalen het volgende:
[..]
Ik wil het wel vragen maar kan ik dat dan niet beter in het echt doen ?
Als je na je 18e nog eens een keer écht verliefd bent geworden dan vind je niet meer dat je op je 14e toen écht verliefd was. Eigenlijk is dan alles wat je in je puberteit in de liefde hebt meegemaakt niet meer serieus te nemen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:42 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Anders houden jullie gewoon even lekker je bek dicht.Beetje sneu.
De jongens voelde zich net goed. En op je 14e kan je heus wel verliefd zijn, voor degene die denken van niet.
En ditquote:
Dat is ook zo, maar dat zie 'ie dan over een paar jaar wel weerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je na je 18e nog eens een keer écht verliefd bent geworden dan vind je niet meer dat je op je 14e toen écht verliefd was. Eigenlijk is dan alles wat je in je puberteit in de liefde hebt meegemaakt niet meer serieus te nemen.
Anyway, TS moet het gewoon uit maken, dit werkt zo niet meer. Het zal even kut zijn, maar volgende maand schijnt het zonnetje weer en vindt hij wellicht weer een nieuw leuker vriendinnetje
[..]
En dit
Ze moet je niet meer, don't waste your precious time.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:18 schreef arianvalen het volgende:
Het is altijd zo dat na een tijdje de "verliefdheid" wat minder wordt.
Ondanks dat je nog jong bent heb je natuurlijk wel gevoelens en emoties. Dat mensen dit we wuiven en dat je na 2 week weer een ander hebt is natuurlijk onzin.
Er zijn genoeg mensen die als tiener een relatie zijn aangegaan en uiteindelijk met elkaar getrouwd zijn, nog meer mensen hebben maar kort een relatie maar dat hoeft niet te betekenen dat het in jou geval ook zo is.
Als je echt van haar houdt zou ik proberen haar weer voor jou te winnen, maak haar hartje weer warm voor jou dus ga lieve dingen doen die ze totaal niet van jou zou verwachten.
Hebben jullie misschien nog wat tips wat ik dan nog meer kan doen (ik had op valentijnsdag een gedicht gemaakt voor haar)?
Anders ga je er nog wat serieuzer op in...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zal proberen hier inhoudelijk op te reageren als ik thuis van vakantie ben. Voor wat het waard is dan. De jongen komt hier voor wat advies en om zich beter te voelen, dan komen jullie met zulke domme reacties. Soms komt dat niet over als een 'grapje', zeker als je fok niet goed kent en zo in dubio zit. Leuk hè, mensen slecht laten voelen?
het is trouwens word
Gebruik eens die quote knop. Zoals ik nu doe, want nu ziet het er niet uit...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:18 schreef arianvalen het volgende:
Het is altijd zo dat na een tijdje de "verliefdheid" wat minder wordt.
Ondanks dat je nog jong bent heb je natuurlijk wel gevoelens en emoties. Dat mensen dit we wuiven en dat je na 2 week weer een ander hebt is natuurlijk onzin.
Er zijn genoeg mensen die als tiener een relatie zijn aangegaan en uiteindelijk met elkaar getrouwd zijn, nog meer mensen hebben maar kort een relatie maar dat hoeft niet te betekenen dat het in jou geval ook zo is.
Als je echt van haar houdt zou ik proberen haar weer voor jou te winnen, maak haar hartje weer warm voor jou dus ga lieve dingen doen die ze totaal niet van jou zou verwachten.
Hebben jullie misschien nog wat tips wat ik dan nog meer kan doen (ik had op valentijnsdag een gedicht gemaakt voor haar)?
Jeej precies dit bedoel ik dusquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:37 schreef snakelady het volgende:
Ondanks dat vele hier nogal denigrerend reageren vanwege je leeftijd en hun eigen levenservaring is het een feit dat verlies van een liefde voor jonge mensen op dat moment hetzelfde aanvoelt als voor mensen die al wat ouder zijn.
Het is heel vervelend maar iets waar je doorheen moet, zelden dat mensen bij hun eerste liefde blijven, zeker als je nog zo jong bent, relaties komen en gaan en dat geeft vaak verdriet, maar gelukkig kom je daar ook wel weer over heen.
Ik kan wel tegen die reacties, maar ik kan niet tegen mensen die onbezonnen, zinloze reacties posten. Dan zeg ik er dus ook wat van (is dat nou echt zo raar?), want ik vind juist dat die weg mogen blijven. Maar blijkbaar ben ik de booswicht? Nou best. Daarbij vat ik het eerste deel van je post niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:23 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Anders ga je er nog wat serieuzer op in...
Misschien is het verstandig om je te verdiepen in hetgeen waar je terecht komt voordat je er vragen gaat stellen? Anders moet je ook niet raar opkijken van de reacties die je krijgt.
En als je al niet tegen de reacties hier kunt, hoe moet dat dan in hemelsnaam in real-life? Kom op zeg..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |