waar een rij staat? En mijn trein die over 8 minuten vertrekt? nee dankjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:53 schreef Bunnyfluff het volgende:
Dan loop je toch even naar de balie en vraag je of ze die frikandel even voor jou uit de muur trekken tegen wisselgeld?
Of is dat te assertief?
Niemand boeit dit een flikker.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:53 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wilde komen om dit een onterechte klacht te verklaren maar ik ben het stiekem met je eens
Dus mokkend een terechte klacht toegewezen.
ja dat ook.quote:
Oh. Verspilde moeite dan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niemand boeit dit een flikker.
Dat kan je wel zeggen ja.quote:
Nu je het zegt inderdaad...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
En je bent niet zo snugger geweest om 50 in die automaat te wisselen?
Anders lees je de OP even.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:53 schreef Bunnyfluff het volgende:
Dan loop je toch even naar de balie en vraag je of ze die frikandel
Te veel spaties. Ik vond het erg moeilijk weglezen. Sorry.quote:
You've got to be kidding me.quote:
Ik quote jou niet .... maar TS.quote:
Je quote mij wel.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop