quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:43 schreef AMangold het volgende:
(Voor de rest is ze gewoon gezond, wel wat staar op de oogjes maarja het beestje is ook
de jongste niet meer.. Ze kwispelt, en rent en kwispelt nog vrolijk rond..)
Titel moet zijn: Hond is zijn haar stem (blaf) kwijt / hees, maar kan niet meer aanpassen![]()
Nee ze blaft niet veel.. Alleen als er iemand thuis komt of ze een hond of iemand met een pet op voorbij ziet lopen..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:53 schreef daisy2007 het volgende:
Door te veel blaffen kan dat. Blaft hij zo veel dan? Anders zul het ff bij de dierenarts laten naar kijken want het zou ook misschien kennelhoest kunnen zijn?
Of ja gewoon verkouden.
serieus?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:54 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nee ze blaft niet veel.. Alleen als er iemand thuis komt of ze een hond of iemand met een pet op voorbij ziet lopen..
Voor de zekerheid; groot gelijk!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:04 schreef AMangold het volgende:
heb kennelhoest even gegoogeld wat de symptomen zijn, vanavond ga ik er even mee langs
de dierenarts naar het spreekuur.
Ja, kom één keer met een pet op bij ons thuis en die hond zal altijd lelijk tegen je doen.. Ook als jequote:
Klinkt als een leraar van mij op de middelbare school.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:09 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja, kom één keer met een pet op bij ons thuis en die hond zal altijd lelijk tegen je doen.. Ook als je
daarna geen pet meer draagt.. Wij vermoeden dat ze een keer iets vervelends heeft meegemaakt
met iemand met een pet op want dat had ze opeens, daarvoor nooit. Inmiddels heeft ze die petjeshaat
al een jaar of 8..
Nee..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:48 schreef JerryLee het volgende:
Geen nieuw (chinees) speeltje gehad pas geleden ?
Ik moest opeens weg, dus zal moeten wachten tot morgen voor ik meer weet..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:41 schreef daisy2007 het volgende:
Voor de zekerheid zou ik dat wel doen!! Groot gelijk!!
Ja het is nog hetzelfde.. De auto's thuis zijn steeds bezetquote:
Ja doe ik ook steeds, nadeel is dat ik morgen weer naar mijn eigen stekkie ga, dus dan word het al volgende weekquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:59 schreef daisy2007 het volgende:
ow wat jammer. Nou sterkte dan maar en ga ff pushen dat je de auto nodig heb!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door AMangold op 20-02-2014 14:08:55 ]
Ja het is zo een liefjequote:Op donderdag 20 februari 2014 14:17 schreef daisy2007 het volgende:
Nou ik duim voor je . Succes. Mooi foto :-)
ik zit hier in de middle of no where (geen bushalte in de buurt van de DA), daarbij komt de dierenambulance echt niet voor iets als dit.. Taxi's nemen geen honden meequote:Op donderdag 20 februari 2014 15:51 schreef JerryLee het volgende:
je hebt van die dingen eh.......oja en bus of en taxi
en zit je echt met vervoer rijdt die dierenambulance ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |