De 3DS XL is al nieuw voor ¤166 inc btw te verkrijgen. Nu kan je twisten over de prijs van de spellen Maar als je een bod krijgt tegen de ¤200, mag je best blij zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:24 schreef MeneerLogica het volgende:
Graag niet met onzin biedingen. Onder de 200 neem ik al niet serieus.
Aangezien ik dit hele zootje voor ruim 330 heb gekocht is 250 niet overdreven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:16 schreef raulbouli het volgende:
[..]
De 3DS XL is al nieuw voor ¤166 inc btw te verkrijgen. Nu kan je twisten over de prijs van de spellen Maar als je een bod krijgt tegen de ¤200, mag je best blij zijn.
Er zit al een bod van 160 op. Kijk hij is bijna niet gebruikt en heb hier nieuw 340 voor betaald. 200 is geen rare prijs ofzo. Er zit nog vol garantie op ook.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:34 schreef Unites het volgende:
Dan kan ik beter een nieuwe kopen met die spelletjes erbij dan tweedehands. Schilt bijna niets en dat weet ik zeker dat er sowieso niets aan mankeert. Ik vind dat je een beetje een onrealistische prijs hanteert. Een prijs van 100 tot 150 euro voor deze set is maar dan genoegd, daar boven mag je dus echt in je handjes klappen.
Ik zou wel graag willen bieden, maar niet voor deze achterlijke hoge prijs.
Genoteerd maar te laag.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:33 schreef D92V het volgende:
120 geboden voor
- 3DS XL black.
- Pokemon Y
- Oplader (moest apart gekocht worden)
- Mario Bros 1 + 3D mahjong en nog 6 euro shop tegoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |