Heel slechtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus Sof, hoe ben jij met cijfers![]()
[..]
Later, nu even weg.
Had ik moeten afsluiten met rawr?quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
AAAAAAH JAAAAAZoveel gelachen toen
nee hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had ik moeten afsluiten met rawr?
[..]Moest weer lachen toen ik eraan terugdacht. We hebben een avond zitten kloten zonder ook maar een centimeter progressie te boeken en vonden het nog daadwerkelijk leuk ook
Oh.quote:
Helpt ook niet mee dat de smileys niet meer werken natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
!
hoe ze hier typten
http://forums.marokko.nl/(...)he-rekenmachine.html
maar goed, wel het antwoord kunnen vinden
waarom doe je me naquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Helpt ook niet mee dat de smileys niet meer werken natuurlijk.
Ik begin goed te worden in UI's maken. Het draai effect lukt mij ook.
oh okequote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet. Ik keek enkel of ik het kon.
2 bans 'maar' toch?quote:
HBOquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 bans 'maar' toch?
Kennelijk ben ik de enige met vakantie in deze week, of gewoon de enige die vakantie deels op FOK! doorbrengt.
'HBO' schrijven als 'wo' student daar waar het overduidelijk 'hbo' isquote:
Bedankt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'HBO' schrijven als 'wo' student daar waar het overduidelijk 'hbo' is
Verder heb je wel gelijk
fokkie jc mutoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 bans 'maar' toch?
Kennelijk ben ik de enige met vakantie in deze week, of gewoon de enige die vakantie deels op FOK! doorbrengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |