Ik ga het maar een maand doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/longrea(...)den-hij-had-het-mis/
Wat krijg ik van je als het me lukt?quote:
Het enige wat me tegen houdt is dat inso bijna terug komt en ik er dan niet ben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Win je helemaal niks mee, maand zonder FOK! kan je allicht proberen.
DOE HET NIET, NEE SOF NEEEEE
Foto van mijn hoofdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat krijg ik van je als het me lukt?
ik wil meerquote:
Aww. Zo zwaar?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:28 schreef Crack_ het volgende:
Jaaa. Half hoor, zo druk
. Gisteren om half acht mn bedje uit (dat was nog uur vroeger dan normaal) en om half 11 's avonds pas thuis HALP
Hoop 't nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww. Zo zwaar?
Blijft het zo zwaar?
Wat bereik je om een maand geen internet te gebruiken? Voor mij valt het een beetje onder Spatie zijn Nofap onzin. Je overwint er wellicht iets geestelijk mee, maar wat dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Het enige wat me tegen houdt is dat inso bijna terug komt en ik er dan niet ben.
quote:
ja een maand niet fokken kan welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat bereik je om een maand geen internet te gebruiken? Voor mij valt het een beetje onder Spatie zijn Nofap onzin. Je overwint er wellicht iets geestelijk mee, maar wat dan?
Stoppen met FOK! kan daarentegen altijd. FOK! vreet tijd in zijn veelzijdigheid. Maar laten we eerlijk zijn, zelfs dan zoek je wel andere afleiding/dingen om je tijd mee te verdoen als je daar nu al last van hebt.
Mis je wel hier hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop 't niet. Gewoon hele omslag.. 8u per dag werken en 3u reizen is gewoon wennen
.
Weet nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mis je wel hier hoor
Alles goed gekomen met de laptop en alles?
Niet alleen whatsapp. Of je het nou wil of niet de huidige maatschappij/sociaal contact is grotendeels om internet heengebouwd. Maar als jij een maand wil stoppen met FOK! moet je het proberen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja een maand niet fokken kan wel
whatsapp is wel heel handig
Voor wie zijn we?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik. De toetertjes zijn al uit de kast gehaald.
Jeequote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet. Heb nog geen nieuwe en hij was toch niet verzekerd maar ik krijg zelf ook geen rekening
. Maargoed.. dat komt volgens mij dus wel goed
![]()
.
Ahw. Hoe gaat het met jou dan?
Geen voorkeur vanavond. Als ze beiden spelen zoals ze kunnen wordt het gewoon een mooie open wedstrijd. Ik verwacht wel een 3-1 voor City.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |