Ik wil letterlijk zijn ballen eraf hakken en in ogen eruit rukken en in een grasmaaier stoppen.quote:
De superioriteits gevoel kaart spelende op een totaal nutteloos subforum. Prima troll toch wel van wat ik zie in sherlock. Jou jaagt hij op de kast in ieder geval.quote:
Spelen zelf ook gelukt?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Handdoek om de onderkant, helemaal ingetapet, tas er omheen, sjaal om de bovenkant gebonden en gaan met die banaan. Kreeg wat rare blikken en ik zag er denk ik inderdaad uit als een zwerver maar heelhuids aangekomen.
Tof. Meteen even Seven Nation Army geleerd natuurlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
goed zo
wat vond je broertje er van?
linkje van het topic waardoor jij zo over hem denktquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil letterlijk zijn ballen eraf hakken en in ogen eruit rukken en in een grasmaaier stoppen.
Tering, wat een debiel is dat.
Wat is datquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tof. Meteen even Seven Nation Army geleerd natuurlijk
Ik zet toch niet voor niks geen punt in zijn username? En jij bent weer een of andere achterlijke, kinderachtige betweter die dat toch doet en nu kan hij dus sherlocken en dan komt hij hierquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zet toch niet voor niks geen punt in zijn username? En jij bent weer een of andere achterlijke, kinderachtige betweter die dat toch doet en nu kan hij dus sherlocken en dan komt hij hier
White stripes. Meest uitgekauwde nummer ooit zo langzamerhandquote:
ooh ja dat ken ik welquote:
Life2.0quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zet toch niet voor niks geen punt in zijn username? En jij bent weer een of andere achterlijke, kinderachtige betweter die dat toch doet en nu kan hij dus sherlocken en dan komt hij hier
Een van de meest herkenbare dingen die je kunt spelen op een bas en hartstikke makkelijk. Perfect voor de beginner. Ik ben op mijn gitaar ook ooit begonnen met Smells Like Teen Spirit en Boulevard of Broken Dreams, iedereen wel denk ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
White stripes. Meest uitgekauwde nummer ooit zo langzamerhand(En daarom ook direct geleerd door Tchock)
Tuurlijk Blauwetijger, tuurlijk. Nee echt ik geloof je. Sterker nog vanaf nu zie ik je als mijn profeet. Zoveel waarheden kunnen enkel door god ingegeven zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahaha ik dacht ik help even![]()
Nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:25 schreef supersof het volgende:
lr, zal ik een maand zonder internet gaan leven?
Lukt je niet mangggquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:25 schreef supersof het volgende:
Waarom niet?quote:
Nee. Win je helemaal niks mee, maand zonder FOK! kan je allicht proberen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:25 schreef supersof het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |