quote:
bedankttquote:
En zoiets? In 13 minuten krijg je zowat elke variatie. Jammer dat Opeth tegenwoordig homo muziek maakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ga niet in dat lege vlak staan dan, maar mee rennen doe ik welEn in zo'n klein zaaltje als de Melkweg kan het nooit een grote worden. Heb het in 013 bij caliban ook wel eens gedaan, ook een redelijke kleine zaal dus kan niet veel kwaad.
Op een groot plein op een festival zou ik het niet doen denk ik, of ik moet erg dronken zijn.
Maar black metal luister ik niet, ik hou meer van de bass breakdowns en shitBeetje de simpele metal zeg maar.
Het is tijd voor de geaccepteerde mannen panty. We laten het Zweedse boek achter ons, een nieuwe gat in de markt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:26 schreef supersof het volgende:
[..]
uh ja
ik doe dat elke week wel een keer
ook in de winter
neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En zoiets? In 13 minuten krijg je zowat elke variatie. Jammer dat Opeth tegenwoordig homo muziek maakt.
[..]
Het is tijd voor de geaccepteerde mannen panty. We laten het Zweedse boek achter ons, een nieuwe gat in de markt.
Opeth is goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En zoiets? In 13 minuten krijg je zowat elke variatie. Jammer dat Opeth tegenwoordig homo muziek maakt.
[..]
Het is tijd voor de geaccepteerde mannen panty. We laten het Zweedse boek achter ons, een nieuwe gat in de markt.
Zitten wel goede stukken in jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Hoi Murdera. Waren wij niet ooit een hoogstaand team in Diablo?quote:
Mwa... wel erg rustig en lief tegenwoordig.quote:
Oh spijtig. Ik dacht eindelijk een gat in de markt te hebben gevonden. Zo'n gevoel van vrijheid zou het opleveren.quote:
Soms is rustig en lief leukquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Murdera. Waren wij niet ooit een hoogstaand team in Diablo?
Samengevat, het slechtste gameteam ooit?
[..]
Mwa... wel erg rustig en lief tegenwoordig.
Maar niet een geheel album wetende wat ze ooit deden. Ze waren juist vooruitstrevend en uniek in hun bizarre afwisseling in hun nummers/albums. Nu is het allemaal meer van hetzelfde, 13 in een dozijn etc.quote:
Nee dat niet. Heb eigenlijk ook helemaal niet naar het nieuwe album geluisterd verder dus zou het niet weten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar niet een geheel album wetende wat ze ooit deden. Ze waren juist vooruitstrevend en uniek in hun bizarre afwisseling in hun nummers/albums. Nu is het allemaal meer van hetzelfde, 13 in een dozijn etc.
Al luistert het prima weg hoor, maar dat doet wel meer.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb de SC weer vermoord. Ik bood jullie nog de kans je eigen muziek te posten, nu is het te laat.
Tijd om wat te eten.
draaiende poezen UI bedoel jequote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof jij mijn enthousiasme niet op prijs stelt. Met je gedraaide poezen UI.
quote:
quote:
Je moet gewoon een vrouw zoeken die goed is met cijfers, dan kan zij de boekhouding doenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wel leuker dan een knipperende.
[..]Nu maar hopen dat je enthousiasme blijft hangen bij een wiskundeloze vervolgopleiding. Haalt toch al een hoop druk weg.
Een beetje wiskundigekennis bezitten kan nooit kwaad zelfs niet op het niveau van een 5.
Ik zie mijzelf als zitten in de verre toekomst mocht ik ooit kinderen krijgen"Ja uhm, ga maar naar je moeder met je brugklas huiswerk"
AAAAAAH JAAAAAquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Murdera. Waren wij niet ooit een hoogstaand team in Diablo?
Samengevat, het slechtste gameteam ooit?
Dus Sof, hoe ben jij met cijfersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Je moet gewoon een vrouw zoeken die goed is met cijfers, dan kan zij de boekhouding doen
Later, nu even weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |