abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136890918
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:12 schreef trolley het volgende:

[..]

Misschien kun je die vriend van je eens een keer lief aankijken? ~O> :')
Dat is best een idee, maar daar wacht ik even mee tot het weer wat beter gaat, denk ik. Anders voelt dat niet lekker. :N
Your opinion of me is none of my business.
pi_136890977
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:14 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat is best een idee, maar daar wacht ik even mee tot het weer wat beter gaat, denk ik. Anders voelt dat niet lekker. :N
Pijn is fijn :+ :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_136891021
Fysiek ja, mentaal not so much. :P Hij heeft de laatste paar maanden wat issues en dat begint bij mij ook een beetje te schaven, binnen de relatie.
pi_136891084
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:59 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Nee ;)
Je maakt me nieuwsgierig. :D

Net terug van een wisselritje naar een gat in Noord-Holland. Heen een (niet vooruit te branden) Astra en terug een VW Passat. (2.0 TDI) Wat een wereld van verschil...

Oh en even een vraagje aan de mensen chauffeurs/hikers. Als je weet dat er een flitser of controle is, houden jullie je dan aan de tellersnelheid of aan de gps-snelheid (zoals in Flitsmeister)?
pi_136891164
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:17 schreef Sarasi het volgende:
Fysiek ja, mentaal not so much. :P Hij heeft de laatste paar maanden wat issues en dat begint bij mij ook een beetje te schaven, binnen de relatie.
Hmm, dat is minder fijn inderdaad. Maar het kan ook een positief werkend effect hebben, 't is maar net hoe jouw vriend zich daarin opstelt ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:19 schreef ManScat het volgende:
Oh en even een vraagje aan de mensen chauffeurs/hikers. Als je weet dat er een flitser of controle is, houden jullie je dan aan de tellersnelheid of aan de gps-snelheid (zoals in Flitsmeister)?
GPS snelheid zoals aangegeven op navi of Flitsmeister. De popo werkt ook met deze snelheid. En dan ga ik er altijd 1 a 2 km/h onder zitten, zodat ik in ieder geval altijd safe zit. Aangezien er ook nog eens een correctie van ca. 3 km/h vanaf gaat. ^O^
pi_136891349
Dat verhaal :D _O-
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136891387
Nu heb ik spijt dat ik altijd een simpel hikertje ben gebleven en nooit pc geworden ben ;(
pi_136891555
Spitsuur in m'n postvak _O-
  woensdag 19 februari 2014 @ 14:38:52 #159
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136891716
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:19 schreef ManScat het volgende:

[..]

Je maakt me nieuwsgierig. :D

Net terug van een wisselritje naar een gat in Noord-Holland. Heen een (niet vooruit te branden) Astra en terug een VW Passat. (2.0 TDI) Wat een wereld van verschil...

Ik doe meestal tellersnelheid +4km/u als max. en anders gewoon GPS.
pi_136891730
Haha, leuk verhaal
pi_136891789
Nou dan wil ik hem ook wel lezen
pi_136891951
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:33 schreef RTS91 het volgende:
Spitsuur in m'n postvak _O-
Haha, held!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_136891955
Kan me wel voorstellen dat je dat niet zomaar op het forum zet inderdaad :')

Kwam net trouwens weer VogeltjeTwiet tegen bij de Feestlocatie :+
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136892071
Kan iemand mij vertellen wat de feestlocatie is haha
pi_136892118
Wel mooi verhaal , het zal als hiker zeker toch ook wel kunnen gebeuren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, toch niet
pi_136892254
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:50 schreef Solidberg het volgende:
Wel mooi verhaal , het zal als hiker zeker toch ook wel kunnen gebeuren!
SPOILER
In iets andere context, ik heb dit ooit eens meegemaakt. Een rit op 2 januari j.l.:

SPOILER
Ik moet er soms nog wel eens aan denken, als ik voor EW weer een auto op een privé-adres moet ophalen :')
pi_136892358
'Iets andere context' :')
Nee, toch niet
pi_136892432
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:57 schreef Solidberg het volgende:
'Iets andere context' :')
Niet dan? }:| :6
pi_136892719
Als het echt zo spannend is, ben ik als groentje in het PC-vak ook wel erg benieuwd geworden. RTS91 PM :P

Edit: haha, supervet! :7
  woensdag 19 februari 2014 @ 15:10:34 #170
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_136892839
In de verste verte niet :')

Nu we toch met mooie verhalen bezig zijn. Eens een auto opgehaald in Haren, uurtje of 8 's ochtends. Eenmaal voor de voordeur kreeg ik al wel niet te missen signalen dat er in de slaapkamer ochtendgymnastiek bedreven werd. Dat werd bevestigd toen na drie keer aanbellen de vrouw des huizes in haar ochtendjas, die ze krampachtig dicht hield, de deur open deed. De bevestiging werd definitief geleverd toen de man beneden kwam in zijn t-shirt, welke binnenste buiten gekeerd was, en krampachtig de map van de autopapieren voor zijn kruis hield :')
#26 || Luciano da Silva
pi_136893052
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:10 schreef joppie_saus het volgende:
In de verste verte niet :')

Nu we toch met mooie verhalen bezig zijn. Eens een auto opgehaald in Haren, uurtje of 8 's ochtends. Eenmaal voor de voordeur kreeg ik al wel niet te missen signalen dat er in de slaapkamer ochtendgymnastiek bedreven werd. Dat werd bevestigd toen na drie keer aanbellen de vrouw des huizes in haar ochtendjas, die ze krampachtig dicht hield, de deur open deed. De bevestiging werd definitief geleverd toen de man beneden kwam in zijn t-shirt, welke binnenste buiten gekeerd was, en krampachtig de map van de autopapieren voor zijn kruis hield :')
Dat lijkt me dan weer minder. :')
pi_136893142
Wel tof verhaal verder.
  woensdag 19 februari 2014 @ 15:32:21 #173
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136893713
Even weer OT dan, wie heeft er van EW al werk gekregen?
Ik zit sinds al eergisteren te wachten tot die telefoon een keer overgaat met 'Anoniem' in het display...
pi_136893791
Hahaha geniaal, ik zou zo hard gaan lachen dan @ joppiesaus

@Schaafkaas dank voor uitleg via DM

@Kiprollade ik wacht nog steeds op het eerste telefoontje in mn leven van EW, kan erger dus :P Hopen op vrijdag
pi_136894053
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:32 schreef Kiprollade het volgende:
Even weer OT dan, wie heeft er van EW al werk gekregen?
Ik zit sinds al eergisteren te wachten tot die telefoon een keer overgaat met 'Anoniem' in het display...
Belt EW anoniem? Dat zuigt. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')