Dat is best een idee, maar daar wacht ik even mee tot het weer wat beter gaat, denk ik. Anders voelt dat niet lekker.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:12 schreef trolley het volgende:
[..]
Misschien kun je die vriend van je eens een keer lief aankijken?![]()
Pijn is fijnquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:14 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat is best een idee, maar daar wacht ik even mee tot het weer wat beter gaat, denk ik. Anders voelt dat niet lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Je maakt me nieuwsgierig.quote:
Hmm, dat is minder fijn inderdaad. Maar het kan ook een positief werkend effect hebben, 't is maar net hoe jouw vriend zich daarin opsteltquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:17 schreef Sarasi het volgende:
Fysiek ja, mentaal not so much.Hij heeft de laatste paar maanden wat issues en dat begint bij mij ook een beetje te schaven, binnen de relatie.
GPS snelheid zoals aangegeven op navi of Flitsmeister. De popo werkt ook met deze snelheid. En dan ga ik er altijd 1 a 2 km/h onder zitten, zodat ik in ieder geval altijd safe zit. Aangezien er ook nog eens een correctie van ca. 3 km/h vanaf gaat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:19 schreef ManScat het volgende:
Oh en even een vraagje aan de mensen chauffeurs/hikers. Als je weet dat er een flitser of controle is, houden jullie je dan aan de tellersnelheid of aan de gps-snelheid (zoals in Flitsmeister)?
Ik doe meestal tellersnelheid +4km/u als max. en anders gewoon GPS.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:19 schreef ManScat het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig.![]()
Net terug van een wisselritje naar een gat in Noord-Holland. Heen een (niet vooruit te branden) Astra en terug een VW Passat. (2.0 TDI) Wat een wereld van verschil...
Oh en even een vraagje aan de mensen chauffeurs/hikers. Als je weet dat er een flitser of controle is, houden jullie je dan aan de tellersnelheid of aan de gps-snelheid (zoals in Flitsmeister)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, toch niet
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:50 schreef Solidberg het volgende:
Wel mooi verhaal , het zal als hiker zeker toch ook wel kunnen gebeuren!In iets andere context, ik heb dit ooit eens meegemaakt. Een rit op 2 januari j.l.:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet er soms nog wel eens aan denken, als ik voor EW weer een auto op een privé-adres moet ophalen
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Dat lijkt me dan weer minder.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:10 schreef joppie_saus het volgende:
In de verste verte niet
Nu we toch met mooie verhalen bezig zijn. Eens een auto opgehaald in Haren, uurtje of 8 's ochtends. Eenmaal voor de voordeur kreeg ik al wel niet te missen signalen dat er in de slaapkamer ochtendgymnastiek bedreven werd. Dat werd bevestigd toen na drie keer aanbellen de vrouw des huizes in haar ochtendjas, die ze krampachtig dicht hield, de deur open deed. De bevestiging werd definitief geleverd toen de man beneden kwam in zijn t-shirt, welke binnenste buiten gekeerd was, en krampachtig de map van de autopapieren voor zijn kruis hield
Belt EW anoniem? Dat zuigt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:32 schreef Kiprollade het volgende:
Even weer OT dan, wie heeft er van EW al werk gekregen?
Ik zit sinds al eergisteren te wachten tot die telefoon een keer overgaat met 'Anoniem' in het display...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |