quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:50 schreef trolley het volgende:
Jeeeuujjj salaris!!!
Mijn betaaldeadlinesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een huilers op die FB pagina
Nee, toch niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:03 schreef qua111 het volgende:
Jeeeuujjj ritjes!!!
Veel plezier ermee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mogen ze ook wel bellen, heb de hele week niks te doen, dus volop beschikbaar. Gisteren ook al geen werk gekregen voor vandaag, hopelijk zijn ze vandaag lief voor me![]()
Het hangt dus ergens in de lucht!quote:Het is nu overgemaakt, excuses voor de vertraging!
Ja maar iemand was wel te laat om nog een ticket voor Rock Werchter te kopen hoor! Serieuze klachten zijn dat!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:58 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Mijn betaaldeadlines
Wat een huilers op die FB pagina
Dat is het voordeel van reserves/spaargeld opbouwenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja maar iemand was wel te laat om nog een ticket voor Rock Werchter te kopen hoor! Serieuze klachten zijn dat!
EW heeft trouwens een kwartier oid geleden gepost dat het overgemaakt is, dus zal morgen wel komen
Ik heb er ook geen last van hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:07 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van reserves/spaargeld opbouwen
16u20 staat hij op de planningquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:00 schreef Sarasi het volgende:
Radio 1 aan, volgens mij kan ik net Kramer nog horen voor ik weg moet.
Ik nog niet, kut kut kut. En ik heb nog financiële deadlines te halen, grafzooi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat een wedstrijd rijdt hij zeg, onvoorstelbaar!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:16 schreef Fiorano het volgende:
Ik denk iets later, Bergsma moet nog 9 ronden.
Gast de tering, Swings stort in. Ik zeg Goud voor Bergsma. Wat een baas.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:17 schreef trolley het volgende:
[..]
En wat een wedstrijd rijdt hij zeg, onvoorstelbaar!
Wat een held, die Bergsma! 12:44:45! Wat een baas!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:19 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Gast de tering, Swings stort in. Ik zeg Goud voor Bergsma. Wat een baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |