Verveel me een beetje, dus ik zit naar m'n computerscherm te starenquote:
Je hebt 'um!quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:52 schreef Drilboor het volgende:
Kiprollade, kan je toevallig mij ook effe pmen met het verhaal
quote:
Gestuurdquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:05 schreef Viezze het volgende:
Verhaal, heb ik wat gemist?Het is niet meer te volgen dit topic tegenwoordig
Zie uw inboxquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:13 schreef Pizzabodem het volgende:
Kan iemand het pm-en? Ik wil het ook weten!
Dat had wel komisch geweest jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:13 schreef Wave103 het volgende:
Eigenlijk zou iemand die het doorstuurt het hele verhaal moeten omgooien en uitbreiden. Denkt iedereen dat we het over iets anders hebben..
Ik ook man.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:07 schreef Solidberg het volgende:
Echt hé, die klote RuG met hun planningenTentamens precies na elkaar, en deadline voor allerlei projectwerken de week ervoor
Bedankt hé
Basisvak.quote:
Ik had 3 vakken, 2 achten en TNW een 4. Volgens mij moet ik een 5,1 halen…quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:44 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb gewoon alles gehaald met een acht en daarom volgende week vrij (hertentamenweek).
Daar istie dan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:58 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Een goed verhaal is hier ook altijd welkom.
Ik hoopte dus dat ie niet uitgelegd hoefte te worden...quote:
Donequote:Op woensdag 19 februari 2014 23:52 schreef Kamikazie het volgende:
Pm mij het ook even! Ben nieuwsgierig haha
Kan, maar doe ik niet. Dat nu zoveel lurkers opeens ook hier posten vind ik wel frappantquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:16 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom het verhaal niet op het forum gepost kan worden.
Fingeer de plaatsnaam, verander enkele details.... wie doet je wat?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |