Hoezo "na de avondspits". Alsof die tegen zessen al is afgelopen... Ze hadden het fatsoen moeten hebben, indien mogelijk, om nog een uurtje te wachten. Impact is gigantisch. De hele driehoek Rotterdam - Den Haag - Gouda is een bende, aldus de reisplanner.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:01 schreef b2py het volgende:
Zoals gewenst, na de avondspits!twitter:NS_online twitterde op woensdag 19-02-2014 om 17:55:52Van en naar Den Haag en Rotterdam: houdt u rekening met vertraging en uitval van treinen door spoedreparaties aan het spoor. reageer retweet
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:23 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Dan ben je nu dus nog te heet om te smeden... Jammer.
Geen idee, ik houd me gedeisd tot de oorzaak bekend is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:27 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Maar effe zonder dollen. Dit kan toch niet. Nu geen treinen Rotterdam - Leiden, Den Haag - Gouda en amper treinen Rotterdam - Gouda. De hele regio kleur rood op de storingenaart van NS.
Uiteraard heb ik bij ProRail wat voicemails ingesproken. Inmiddels is een woedende NS'er aan het uitzoeken wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:30 schreef b2py het volgende:
[..]
Geen idee, ik houd me gedeisd tot de oorzaak bekend is.
Denkt de beste man om zijn bloeddruk? Zijn salaris zal met of zonder storing heus wel gestort worden hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik bij ProRail wat voicemails ingesproken. Inmiddels is een woedende NS'er aan het uitzoeken wat er aan de hand is.
Krijg aids en sterf. Falende niksnutten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:01 schreef b2py het volgende:
Zoals gewenst, na de avondspits!twitter:NS_online twitterde op woensdag 19-02-2014 om 17:55:52Van en naar Den Haag en Rotterdam: houdt u rekening met vertraging en uitval van treinen door spoedreparaties aan het spoor. reageer retweet
Niemand die het weet natuurlijk weerquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef DriekOplopers het volgende: Inmiddels is een woedende NS'er aan het uitzoeken wat er aan de hand is.
Ze hebben gewoon geen ProRailer bij VBOVquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand die het weet natuurlijk weer
ICT'ers worden nooit geconfronteerd met plotselinge reparaties en storingen. Bij automobielen en wegen gebeurt dit ook helemaal nooit. TOTAAL BREVET VAN ONVERMOGEN VOOR DEZE KANKERLIJERS DUS.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Serieus, ze zijn daar het zicht op de realiteit echt HE LE MAAL kwijt hoorDit is gewoon om te janken.
Foto van een jankende Flash, niet van een fles..quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Serieus, ze zijn daar het zicht op de realiteit echt HE LE MAAL kwijt hoorDit is gewoon om te janken.
Precies.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:51 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
ICT'ers worden nooit geconfronteerd met plotselinge reparaties en storingen. Bij automobielen en wegen gebeurt dit ook helemaal nooit. TOTAAL BREVET VAN ONVERMOGEN VOOR DEZE KANKERLIJERS DUS.
Alsjeblieft zeg
Ja, en ik kan je zo een sloot met redenen geven waardoor dat probleem niet aan de beheerder ligt want zoiets hebben we al een aantal keren aan de hand gehad.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies.
Als jij drie keer in de week je hele citrixfarm omver trapt word je er ook gewoon uit getrapt voor iemand die er WEL wat van kan. Simpel zat.
Oh okee. Het spijt me. De reiziger moet er maar gewoon aan wennen dat er random grote knooppunten midden in de spits uitgemikt worden vanwege zogenaamd spoed-nogwat. Mea culpa. Ik zal het nooit meer doen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja, en ik kan je zo een sloot met redenen geven waardoor dat probleem niet aan de beheerder ligt want zoiets hebben we al een aantal keren aan de hand gehad.
Huilie huilie.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Het spijt me. De reiziger moet er maar gewoon aan wennen dat er random grote knooppunten midden in de spits uitgemikt worden vanwege zogenaamd spoed-nogwat. Mea culpa. Ik zal het nooit meer doen.
Denk eens na man.
Ik ga er vanuit dat jij jezelf dan ook een brevet van onvermogen geeft omdat je in twee weken tijd het hebt gepresteerd om meerdere adwares en spywares op je gloednieuwe computer te krijgen. Was het niet beter geweest om te beginnen met een virusscanner ofzo? En dan gewoon ook de rest van de wereld de schuld geven en jezelf niet. Denk zelf eens na.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Het spijt me. De reiziger moet er maar gewoon aan wennen dat er random grote knooppunten midden in de spits uitgemikt worden vanwege zogenaamd spoed-nogwat. Mea culpa. Ik zal het nooit meer doen.
Denk eens na man.
Nee vast nietquote:
quote:
twitter:NS_online twitterde op woensdag 19-02-2014 om 19:02:40@fasol Er is geen sprake van een staking. ^JW reageer retweet
Liftenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Geniaal, Den Haag ligt plat, én Rotterdam ligt plat. Hoe de fuck kom ik dan nog in Delft?
Bus, tram?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Geniaal, Den Haag ligt plat, én Rotterdam ligt plat. Hoe de fuck kom ik dan nog in Delft?
Ja tuurlijk, ik ben ook maar een IT-er van de kouwe grond. En ik was wel degelijk begonnen met een virusscanner. Maar ja je weet hoe dat gaat, Panda komt voorgeïnstalleerd, dat is kut dus die moet er eerst af en dan een nieuwe erop, duurt te lang etc.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:04 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik ga er vanuit dat jij jezelf dan ook een brevet van onvermogen geeft omdat je in twee weken tijd het hebt gepresteerd om meerdere adwares en spywares op je gloednieuwe computer te krijgen. Was het niet beter geweest om te beginnen met een virusscanner ofzo? En dan gewoon ook de rest van de wereld de schuld geven en jezelf niet. Denk zelf eens na.
Ja dat is nog niet eens zo heel ver zag ik op de kaart trouwensquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:11 schreef JDude het volgende:
Randstadtram en dan lopen vanaf Pijnacker of zo.
Ik ben helemaal niet perfect, ik heb ooit eens 200 printers onklaar gemaakt en die moesten met de hand opnieuw aangemaakt worden en een paar maanden later flikkerde ik per ongeluk alle emailaccounts van alle directieleden weg. Boehoe. Dat soort dingen gebeuren gewoon. En nogmaals; iedereen mag zeiken over incompetentie bij het spoor wat ze willen, echt helemaal, maar wacht godverdorie eerst nou eens af wat er daadwerkelijk aan de hand was in plaats van dat gelijk op de barricades om moord en brand gaan staan schreeuwen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik ben ook maar een IT-er van de kouwe grond. En ik was wel degelijk begonnen met een virusscanner. Maar ja je weet hoe dat gaat, Panda komt voorgeïnstalleerd, dat is kut dus die moet er eerst af en dan een nieuwe erop, duurt te lang etc.
Ja ik ben ook een mislukkeling dat ik een PC met Panda voorgeïnstalleerd koop en zo en alles. Een mislukkeling met een brevet van onvermogen alles ditdat. Helemaal waar. En nu? Mag ik daarom niet zeiken over WEER eens incompetent gekut bij het spoor nee? Ben jij zo perfect, is dat het?
Reageer jij gewoon op je eigen weloverwogen, minutieus verwoorde, diplomatieke manier en laat mij mezelf zijn okee.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:12 schreef DeaDLocK2K het volgende:
wacht godverdorie eerst nou eens af wat er daadwerkelijk aan de hand was in plaats van dat gelijk op de barricades om moord en brand gaan staan schreeuwen.
Ach jochie tochquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Reageer jij gewoon op je eigen weloverwogen, minutieus verwoorde, diplomatieke manier en laat mij mezelf zijn okee.
Dat zegt hij toch nergens?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
"Met ingang van direct mogen er geen spoedreparaties meer uitgevoerd worden. Als een 1600 weer eens een stuk bovenleiding naar beneden trekt laten we een kudde BR218'ers uit Duitsland overkomen zonder ATB om onze reizigerstreinen van A naar B te vervoeren. Als er twee treinen op elkaar botsen vanwege het ontbreken van de ATB eis ik dat de staatssecretaris publiekelijk besneden wordt en bij herhaling volgt vierendeling!!!"
Waziger is natuuurlijk "Wij eisen dat u orde op zaken stelt bij ProRail."quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch nergens?
Het lijkt er meer op dat jij een houding hebt van "Elke week een autosnelweg afgesloten omdat een brug wegens constructiefouten op instorten staat? Kan gebeuren toch, elk mens maakt fouten."
Dat is absoluut niet wat ik zeg. Wat ik zeg is dat het nu veel te vroeg is om om rollende hoofden te gaan vragen omdat je niet het flauwste idee hebt wát er aan de hand is. Hij vraagt ook niet om het hoofd van Opstelten als het treinverkeer op last van de politie weer eens stilgelegd wordt. Nee, dán kan er wel gewacht worden tot er meer duidelijk is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch nergens?
Het lijkt er meer op dat jij een houding hebt van "Elke week een autosnelweg afgesloten omdat een brug wegens constructiefouten op instorten staat? Kan gebeuren toch, elk mens maakt fouten."
Bij sommige dingen maakt het niet uit wat er aan de hand is. Sommige dingen moeten gewoon correct werken, punt uit. Een huis mag nooit instorten, bij een bank mag het nooit gebeuren dat geld van de ene rekening wordt afgeboekt maar op de andere niet wordt bijgeboekt, etc. Daar is geen excuus voor mogelijk. Wat er ook aan de hand is, de verantwoordelijke is verantwoordelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:24 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet wat ik zeg. Wat ik zeg is dat het nu veel te vroeg is om om rollende hoofden te gaan vragen omdat je niet het flauwste idee hebt wát er aan de hand is. Hij vraagt ook niet om het hoofd van Opstelten als het treinverkeer op last van de politie weer eens stilgelegd wordt. Nee, dán kan er wel gewacht worden tot er meer duidelijk is.
Dan snap je dus echt niet wat een risico-analyse is. Als je er 100 miljard tegenaan gooit per jaar dan kan het vast veel robuuster, sterker nog, daarmee kan je het hele spoorwegnet wel zo'n beetje redundant uitvoeren maar het is gewoon echt niet zoals jij zegt. Je minimaliseert zoveel mogelijk de kans op problemen met de beschikbare middelen. En vergeet niet dat het onderhoud aan het spoor hopeloos achterloopt vanwege keuzes die door V&W zijn gemaakt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Bij sommige dingen maakt het niet uit wat er aan de hand is. Sommige dingen moeten gewoon correct werken, punt uit. Een huis mag nooit instorten, bij een bank mag het nooit gebeuren dat geld van de ene rekening wordt afgeboekt maar op de andere niet wordt bijgeboekt, etc. Daar is geen excuus voor mogelijk. Wat er ook aan de hand is, de verantwoordelijke is verantwoordelijk.
Ja, tenzij er een terroristische aanval plaatsvindt of een aardbeving op 8 van de schaal van Richter ofzo, maar daar is nou niet echt sprake van op dit moment hè.
Ja. Dan moet je niet op een forum mee willen doen in een discussie of daarin reageren op anderen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaatie weer hoor met z'n jochie.
Is het alleen een geldkwestie dan? Is het met de huidige financiële middelen onmogelijk om ervoor te zorgen dat niet regelmatig het halve spoorwegennet in de Randstad plat ligt?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dan snap je dus echt niet wat een risico-analyse is. Als je er 100 miljard tegenaan gooit per jaar dan kan het vast veel robuuster, sterker nog, daarmee kan je het hele spoorwegnet wel zo'n beetje redundant uitvoeren maar het is gewoon echt niet zoals jij zegt. Je minimaliseert zoveel mogelijk de kans op problemen met de beschikbare middelen.
Dan moet daar iemand verantwoordelijk voor worden gehouden. Wie nu op "het pluche" zit draagt alle verantwoordelijkheid voor alle foute keuzes uit het verleden die boven komen drijven, juist omdat "ja maar dat was ik niet, maar mijn voorganger" nooit een excuus kan en mag zijn om niemand voor foute keuzes te laten opdraaien.quote:En vergeet niet dat het onderhoud aan het spoor hopeloos achterloopt vanwege keuzes die door V&W zijn gemaakt.
Spoedreparatie zijn de bekende feiten vanuit het OCCR, wilde staking is een wild gerucht uit de journalistieke hoek.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed. Een wilde staking dus. En waarom dan? Kennelijk niet om die zogenaamde spoedreparaties? Of is het allebei?
Het is een kwestie van meerdere dingen maar geld is heel belangrijk. En ook tijd trouwens. Zwolle Spoort loopt niet voor niets uit tot 2017 resp 2021/22.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Is het alleen een geldkwestie dan? Is het met de huidige financiële middelen onmogelijk om ervoor te zorgen dat regelmatig het halve spoorwegennet in de Randstad plat ligt?
Maar heeft dat zin dan? Want de volgende bewindspersoon is dan van alle blaam gezuiverd en die kan rustig opnieuw de boel gaan verkloten. En dan zitten we ook nog met de kamer, die niet zomaar naar huis gestuurd kan worden, die grotendeels achter de gemaakte keuzes stond.quote:Dan moet daar iemand verantwoordelijk voor worden gehouden. Wie nu op "het pluche" zit draagt alle verantwoordelijkheid voor alle foute keuzes uit het verleden die boven komen drijven, juist omdat "ja maar dat was ik niet, maar mijn voorganger" nooit een excuus kan en mag zijn om niemand voor foute keuzes te laten opdraaien.
ProRail ontkent het niet!!!quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:38 schreef b2py het volgende:
[..]
Spoedreparatie zijn de bekende feiten vanuit het OCCR, wilde staking is een wild gerucht uit de journalistieke hoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |