abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136899575
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:01 schreef b2py het volgende:
NS_online twitterde op woensdag 19-02-2014 om 17:55:52 Van en naar Den Haag en Rotterdam: houdt u rekening met vertraging en uitval van treinen door spoedreparaties aan het spoor. reageer retweet
Zoals gewenst, na de avondspits!
Hoezo "na de avondspits". Alsof die tegen zessen al is afgelopen... Ze hadden het fatsoen moeten hebben, indien mogelijk, om nog een uurtje te wachten. Impact is gigantisch. De hele driehoek Rotterdam - Den Haag - Gouda is een bende, aldus de reisplanner.

Onaanvaardbaar.

http://www.voorbeterov.nl/page9.php

Ik ben witheet!
  woensdag 19 februari 2014 @ 18:23:18 #102
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_136899688
Dan ben je nu dus nog te heet om te smeden... Jammer.
pi_136899798
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:23 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Dan ben je nu dus nog te heet om te smeden... Jammer.
_O_

Maar effe zonder dollen. Dit kan toch niet. Nu geen treinen Rotterdam - Leiden, Den Haag - Gouda en amper treinen Rotterdam - Gouda. De hele regio kleurt rood op de storingeknaart van NS.

[ Bericht 0% gewijzigd door DriekOplopers op 19-02-2014 18:33:14 ]
pi_136899879
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:27 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

_O_

Maar effe zonder dollen. Dit kan toch niet. Nu geen treinen Rotterdam - Leiden, Den Haag - Gouda en amper treinen Rotterdam - Gouda. De hele regio kleur rood op de storingenaart van NS.
Geen idee, ik houd me gedeisd tot de oorzaak bekend is.
pi_136899945
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:30 schreef b2py het volgende:

[..]

Geen idee, ik houd me gedeisd tot de oorzaak bekend is.
Uiteraard heb ik bij ProRail wat voicemails ingesproken. Inmiddels is een woedende NS'er aan het uitzoeken wat er aan de hand is.
pi_136899963
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Uiteraard heb ik bij ProRail wat voicemails ingesproken. Inmiddels is een woedende NS'er aan het uitzoeken wat er aan de hand is.
Denkt de beste man om zijn bloeddruk? Zijn salaris zal met of zonder storing heus wel gestort worden hoor.

En voordat mensen direct conclusies trekken een uitleg op bovenstaande achteraf:
Witheet van woede iedereen proberen te bellen zal er niet voor zorgen dat de storing eerder is opgelost of ineens opgeschort wordt .
pi_136900308
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:01 schreef b2py het volgende:
NS_online twitterde op woensdag 19-02-2014 om 17:55:52 Van en naar Den Haag en Rotterdam: houdt u rekening met vertraging en uitval van treinen door spoedreparaties aan het spoor. reageer retweet
Zoals gewenst, na de avondspits!
Krijg aids en sterf. Falende niksnutten.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_136900333
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef DriekOplopers het volgende: Inmiddels is een woedende NS'er aan het uitzoeken wat er aan de hand is.
Niemand die het weet natuurlijk weer :')
pi_136900357
Geen treinverkeer van en naar Den Haag

Van en naar Den Haag is geen treinverkeer mogelijk door spoedreparaties aan wissels. Op de volgende trajecten rijden geen treinen:
Den Haag Centraal - Gouda
Den Haag Centraal - Rotterdam Centraal
Den Haag Centraal - Leiden Centraal

Het is onbekend hoe lang dit gaat duren. Wij hopen om 19.00 uur meer informatie te geven.

http://www.ns.nl/calamite(...)-spoedreparatie.html
pi_136900368
quote:
15s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Niemand die het weet natuurlijk weer :')
Ze hebben gewoon geen ProRailer bij VBOV :+
pi_136900458
Serieus, ze zijn daar het zicht op de realiteit echt HE LE MAAL kwijt hoor 8)7 Dit is gewoon om te janken.
pi_136900514
quote:
9s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Serieus, ze zijn daar het zicht op de realiteit echt HE LE MAAL kwijt hoor 8)7 Dit is gewoon om te janken.
ICT'ers worden nooit geconfronteerd met plotselinge reparaties en storingen. Bij automobielen en wegen gebeurt dit ook helemaal nooit. TOTAAL BREVET VAN ONVERMOGEN VOOR DEZE KANKERLIJERS DUS.

Alsjeblieft zeg :')
Bier.
pi_136900516
quote:
9s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Foto van een jankende Flash, niet van een fles..
pi_136900670
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:51 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

ICT'ers worden nooit geconfronteerd met plotselinge reparaties en storingen. Bij automobielen en wegen gebeurt dit ook helemaal nooit. TOTAAL BREVET VAN ONVERMOGEN VOOR DEZE KANKERLIJERS DUS.

Alsjeblieft zeg :')
Precies.

Als jij drie keer in de week je hele citrixfarm omver trapt word je er ook gewoon uit getrapt voor iemand die er WEL wat van kan. Simpel zat.
pi_136900724
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Precies.

Als jij drie keer in de week je hele citrixfarm omver trapt word je er ook gewoon uit getrapt voor iemand die er WEL wat van kan. Simpel zat.
Ja, en ik kan je zo een sloot met redenen geven waardoor dat probleem niet aan de beheerder ligt want zoiets hebben we al een aantal keren aan de hand gehad.
Bier.
pi_136900793
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ja, en ik kan je zo een sloot met redenen geven waardoor dat probleem niet aan de beheerder ligt want zoiets hebben we al een aantal keren aan de hand gehad.
Oh okee. Het spijt me. De reiziger moet er maar gewoon aan wennen dat er random grote knooppunten midden in de spits uitgemikt worden vanwege zogenaamd spoed-nogwat. Mea culpa. Ik zal het nooit meer doen.

Denk eens na man.
pi_136900848
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh okee. Het spijt me. De reiziger moet er maar gewoon aan wennen dat er random grote knooppunten midden in de spits uitgemikt worden vanwege zogenaamd spoed-nogwat. Mea culpa. Ik zal het nooit meer doen.

Denk eens na man.
Huilie huilie.
Ik reis al 4,5 jaar heen en weer naar Amsterdam en de keren dat ik moest omreizen zijn op twee handen te tellen. Huil niet zo man, je begon er laatst zelf nog over.

Nu het je toevallig een keertje raak is iedere coupé te klein. Doe even normaal.
pi_136900920
Het raakt mij helemaal niet, ik was gewoon op tijd thuis.
pi_136900935
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Denk eens na man.
Ik ga er vanuit dat jij jezelf dan ook een brevet van onvermogen geeft omdat je in twee weken tijd het hebt gepresteerd om meerdere adwares en spywares op je gloednieuwe computer te krijgen. Was het niet beter geweest om te beginnen met een virusscanner ofzo? En dan gewoon ook de rest van de wereld de schuld geven en jezelf niet. Denk zelf eens na.

Als er een grondroerder is geweest die een kabel los heeft getrokken waardoor er geen wissel meer om kon dan is er helemaal niemand behalve die grondroerder die je een brevet van onvermogen kan geven. Je weet niet waar je over praat. Eeuwige consument met je alles moet het doen zoals ik het wil en het kan me geen kanker schelen dat er terroristen zijn die ervoor zorgen dat ik niet naar New York kan vliegen, ik moet en zal gewoon naar New York vandaag. Jaa daaaaaaaaaaaaaag.
Bier.
pi_136900976
fasol twitterde op woensdag 19-02-2014 om 18:59:38 BREEK Zojuist aan mij bevestigd door #NS medewerker: VERKEERSLEIDING DEN HAAG STAAKT. Alles ligt voorlopig plat. @NS_online reageer retweet
pi_136901018
asjemenou

misschien omdat ze niet naar utrecht willen verkassen?
pi_136901022
Geniaal, Den Haag ligt plat, én Rotterdam ligt plat. Hoe de fuck kom ik dan nog in Delft?
pi_136901037
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:04 schreef b2py het volgende:
fasol twitterde op woensdag 19-02-2014 om 18:59:38 BREEK Zojuist aan mij bevestigd door #NS medewerker: VERKEERSLEIDING DEN HAAG STAAKT. Alles ligt voorlopig plat. @NS_online reageer retweet
Nee vast niet :D
pi_136901040
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:04 schreef b2py het volgende:
NS_online twitterde op woensdag 19-02-2014 om 19:02:40 @fasol Er is geen sprake van een staking. ^JW reageer retweet
pi_136901049
quote:
17s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Geniaal, Den Haag ligt plat, én Rotterdam ligt plat. Hoe de fuck kom ik dan nog in Delft?
Liften ^O^
pi_136901056
quote:
17s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Bus, tram?
pi_136901166
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:04 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik ga er vanuit dat jij jezelf dan ook een brevet van onvermogen geeft omdat je in twee weken tijd het hebt gepresteerd om meerdere adwares en spywares op je gloednieuwe computer te krijgen. Was het niet beter geweest om te beginnen met een virusscanner ofzo? En dan gewoon ook de rest van de wereld de schuld geven en jezelf niet. Denk zelf eens na.
Ja tuurlijk, ik ben ook maar een IT-er van de kouwe grond. En ik was wel degelijk begonnen met een virusscanner. Maar ja je weet hoe dat gaat, Panda komt voorgeïnstalleerd, dat is kut dus die moet er eerst af en dan een nieuwe erop, duurt te lang etc.

Ja ik ben ook een mislukkeling dat ik een PC met Panda voorgeïnstalleerd koop en zo en alles. Een mislukkeling met een brevet van onvermogen alles ditdat. Helemaal waar. En nu? Mag ik daarom niet zeiken over WEER eens incompetent gekut bij het spoor nee? Ben jij zo perfect, is dat het? :D
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:11:30 #129
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_136901235
Randstadtram en dan lopen vanaf Pijnacker of zo.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_136901268
quote:
6s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:11 schreef JDude het volgende:
Randstadtram en dan lopen vanaf Pijnacker of zo.
Ja dat is nog niet eens zo heel ver zag ik op de kaart trouwens :)

Maar goed, ik ga een hapje eten. Ajuus :W
pi_136901272
quote:
10s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, ik ben ook maar een IT-er van de kouwe grond. En ik was wel degelijk begonnen met een virusscanner. Maar ja je weet hoe dat gaat, Panda komt voorgeïnstalleerd, dat is kut dus die moet er eerst af en dan een nieuwe erop, duurt te lang etc.

Ja ik ben ook een mislukkeling dat ik een PC met Panda voorgeïnstalleerd koop en zo en alles. Een mislukkeling met een brevet van onvermogen alles ditdat. Helemaal waar. En nu? Mag ik daarom niet zeiken over WEER eens incompetent gekut bij het spoor nee? Ben jij zo perfect, is dat het? :D
Ik ben helemaal niet perfect, ik heb ooit eens 200 printers onklaar gemaakt en die moesten met de hand opnieuw aangemaakt worden en een paar maanden later flikkerde ik per ongeluk alle emailaccounts van alle directieleden weg. Boehoe. Dat soort dingen gebeuren gewoon. En nogmaals; iedereen mag zeiken over incompetentie bij het spoor wat ze willen, echt helemaal, maar wacht godverdorie eerst nou eens af wat er daadwerkelijk aan de hand was in plaats van dat gelijk op de barricades om moord en brand gaan staan schreeuwen.
Bier.
pi_136901391
Waarom weet ProRail zelf van niks overigens?

http://www.prorail.nl/werkzaamheden-en-storingen
pi_136901414
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:12 schreef DeaDLocK2K het volgende:
wacht godverdorie eerst nou eens af wat er daadwerkelijk aan de hand was in plaats van dat gelijk op de barricades om moord en brand gaan staan schreeuwen.
Reageer jij gewoon op je eigen weloverwogen, minutieus verwoorde, diplomatieke manier en laat mij mezelf zijn okee.
pi_136901436
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Reageer jij gewoon op je eigen weloverwogen, minutieus verwoorde, diplomatieke manier en laat mij mezelf zijn okee.
Ach jochie toch :D
Bier.
pi_136901465
Mansveld moet ogenblikkelijk orde op zaken stellen bij Prorail:

http://www.voorbeterov.nl/page9.php
pi_136901601
"Met ingang van direct mogen er geen spoedreparaties meer uitgevoerd worden. Als een 1600 weer eens een stuk bovenleiding naar beneden trekt laten we een kudde BR218'ers uit Duitsland overkomen zonder ATB om onze reizigerstreinen van A naar B te vervoeren. Als er twee treinen op elkaar botsen vanwege het ontbreken van de ATB eis ik dat de staatssecretaris publiekelijk besneden wordt en bij herhaling volgt vierendeling!!!"

:')
Bier.
pi_136901664
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
"Met ingang van direct mogen er geen spoedreparaties meer uitgevoerd worden. Als een 1600 weer eens een stuk bovenleiding naar beneden trekt laten we een kudde BR218'ers uit Duitsland overkomen zonder ATB om onze reizigerstreinen van A naar B te vervoeren. Als er twee treinen op elkaar botsen vanwege het ontbreken van de ATB eis ik dat de staatssecretaris publiekelijk besneden wordt en bij herhaling volgt vierendeling!!!"

:')
Dat zegt hij toch nergens?

Het lijkt er meer op dat jij een houding hebt van "Elke week een autosnelweg afgesloten omdat een brug wegens constructiefouten op instorten staat? Kan gebeuren toch, elk mens maakt fouten." :N
pi_136901703
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:22 schreef Igen het volgende:

[..]

Het lijkt er meer op dat jij een houding hebt van "Elke week een autosnelweg afgesloten omdat een brug wegens constructiefouten op instorten staat? Kan gebeuren toch, elk mens maakt fouten." :N
Waziger is natuuurlijk "Wij eisen dat u orde op zaken stelt bij ProRail."

Wat moet er op orde worden gesteld?
Hoe?
Achterliggende gedachtes?

Lukraak van dit soort vuurpijlen schieten kan ik ook wel.
pi_136901711
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:22 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat is absoluut niet wat ik zeg. Wat ik zeg is dat het nu veel te vroeg is om om rollende hoofden te gaan vragen omdat je niet het flauwste idee hebt wát er aan de hand is. Hij vraagt ook niet om het hoofd van Opstelten als het treinverkeer op last van de politie weer eens stilgelegd wordt. Nee, dán kan er wel gewacht worden tot er meer duidelijk is.
Bier.
pi_136901880
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:24 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Dat is absoluut niet wat ik zeg. Wat ik zeg is dat het nu veel te vroeg is om om rollende hoofden te gaan vragen omdat je niet het flauwste idee hebt wát er aan de hand is. Hij vraagt ook niet om het hoofd van Opstelten als het treinverkeer op last van de politie weer eens stilgelegd wordt. Nee, dán kan er wel gewacht worden tot er meer duidelijk is.
Bij sommige dingen maakt het niet uit wat er aan de hand is. Sommige dingen moeten gewoon correct werken, punt uit. Een huis mag nooit instorten, bij een bank mag het nooit gebeuren dat geld van de ene rekening wordt afgeboekt maar op de andere niet wordt bijgeboekt, etc. Daar is geen excuus voor mogelijk. Wat er ook aan de hand is, de verantwoordelijke is verantwoordelijk.

Ja, tenzij er een terroristische aanval plaatsvindt of een aardbeving op 8 van de schaal van Richter ofzo, maar daar is nou niet echt sprake van op dit moment hè.
pi_136901903
Wie ben jij om te oordelen of er voor het spoor niet zojuist een aardbeving met kracht 8 is geweest?
pi_136901948
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:16 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ach jochie toch :D
Gaatie weer hoor met z'n jochie.
pi_136902035
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:28 schreef Igen het volgende:

[..]

Bij sommige dingen maakt het niet uit wat er aan de hand is. Sommige dingen moeten gewoon correct werken, punt uit. Een huis mag nooit instorten, bij een bank mag het nooit gebeuren dat geld van de ene rekening wordt afgeboekt maar op de andere niet wordt bijgeboekt, etc. Daar is geen excuus voor mogelijk. Wat er ook aan de hand is, de verantwoordelijke is verantwoordelijk.

Ja, tenzij er een terroristische aanval plaatsvindt of een aardbeving op 8 van de schaal van Richter ofzo, maar daar is nou niet echt sprake van op dit moment hè.
Dan snap je dus echt niet wat een risico-analyse is. Als je er 100 miljard tegenaan gooit per jaar dan kan het vast veel robuuster, sterker nog, daarmee kan je het hele spoorwegnet wel zo'n beetje redundant uitvoeren maar het is gewoon echt niet zoals jij zegt. Je minimaliseert zoveel mogelijk de kans op problemen met de beschikbare middelen. En vergeet niet dat het onderhoud aan het spoor hopeloos achterloopt vanwege keuzes die door V&W zijn gemaakt.
Bier.
pi_136902117
quote:
10s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Gaatie weer hoor met z'n jochie.
Ja. Dan moet je niet op een forum mee willen doen in een discussie of daarin reageren op anderen.
Bier.
pi_136902196
Goed. Een wilde staking dus. En waarom dan? Kennelijk niet om die zogenaamde spoedreparaties? Of is het allebei? :?
pi_136902212
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Dan snap je dus echt niet wat een risico-analyse is. Als je er 100 miljard tegenaan gooit per jaar dan kan het vast veel robuuster, sterker nog, daarmee kan je het hele spoorwegnet wel zo'n beetje redundant uitvoeren maar het is gewoon echt niet zoals jij zegt. Je minimaliseert zoveel mogelijk de kans op problemen met de beschikbare middelen.
Is het alleen een geldkwestie dan? Is het met de huidige financiële middelen onmogelijk om ervoor te zorgen dat niet regelmatig het halve spoorwegennet in de Randstad plat ligt?
quote:
En vergeet niet dat het onderhoud aan het spoor hopeloos achterloopt vanwege keuzes die door V&W zijn gemaakt.
Dan moet daar iemand verantwoordelijk voor worden gehouden. Wie nu op "het pluche" zit draagt alle verantwoordelijkheid voor alle foute keuzes uit het verleden die boven komen drijven, juist omdat "ja maar dat was ik niet, maar mijn voorganger" nooit een excuus kan en mag zijn om niemand voor foute keuzes te laten opdraaien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2014 19:37:56 ]
pi_136902227
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed. Een wilde staking dus. En waarom dan? Kennelijk niet om die zogenaamde spoedreparaties? Of is het allebei? :?
Spoedreparatie zijn de bekende feiten vanuit het OCCR, wilde staking is een wild gerucht uit de journalistieke hoek.
pi_136902300
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:37 schreef Igen het volgende:

[..]

Is het alleen een geldkwestie dan? Is het met de huidige financiële middelen onmogelijk om ervoor te zorgen dat regelmatig het halve spoorwegennet in de Randstad plat ligt?
Het is een kwestie van meerdere dingen maar geld is heel belangrijk. En ook tijd trouwens. Zwolle Spoort loopt niet voor niets uit tot 2017 resp 2021/22.

quote:
Dan moet daar iemand verantwoordelijk voor worden gehouden. Wie nu op "het pluche" zit draagt alle verantwoordelijkheid voor alle foute keuzes uit het verleden die boven komen drijven, juist omdat "ja maar dat was ik niet, maar mijn voorganger" nooit een excuus kan en mag zijn om niemand voor foute keuzes te laten opdraaien.
Maar heeft dat zin dan? Want de volgende bewindspersoon is dan van alle blaam gezuiverd en die kan rustig opnieuw de boel gaan verkloten. En dan zitten we ook nog met de kamer, die niet zomaar naar huis gestuurd kan worden, die grotendeels achter de gemaakte keuzes stond.
Bier.
pi_136902376
Oh en dan zijn er nog de veiligheidseisen waarvan ik denk nou daar kan wel een hele sloot van in de papierbak trouwens. Die zorgen voor veel extra overlast.
Bier.
pi_136902381
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:38 schreef b2py het volgende:

[..]

Spoedreparatie zijn de bekende feiten vanuit het OCCR, wilde staking is een wild gerucht uit de journalistieke hoek.
ProRail ontkent het niet!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')