ja klopt, in 1962 zijn er nul verwijtbare storingen meer aan het spoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
Gelukkig is volgend jaar alle ellende voorbij
zoiets ja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja klopt, in 1962 zijn er nul verwijtbare storingen meer aan het spoor
Ja maar niet veel meer treinen dan 2 jaar geleden. En het vriest ook niet harder dan 2 jaar geleden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zoiets ja.
Het is gewoon verbazingwekkend dat dit soort verstoringen vaker op lijken te duiken dan vroeger. Al kun je de situatie niet helemaal vergelijken met vroeger omdat er veel meer treinen zijn gaan rijden over hetzelfde stuk spoor.
Dat wil niet zeggen dat de ellende van nu niet een oorzaak in het verleden heeft liggen. Juist dat zou eens onderzocht moeten worden, maar ik zeg er gelijk bij dat je dan waarschijnlijk niet veel zult kunnen vinden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar niet veel meer treinen dan 2 jaar geleden. En het vriest ook niet harder dan 2 jaar geleden.
Kijk op www.rijdendetreinen.nl eens in het archief naar "herstelwerkzaamheden", "defect aan het spoor" en "spoedreparatie aan het spoor". Verhoudingsgewijs komt de lijn Den Haag - Rotterdam - Dordrecht erg vaak naar voren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat de ellende van nu niet een oorzaak in het verleden heeft liggen. Juist dat zou eens onderzocht moeten worden, maar ik zeg er gelijk bij dat je dan waarschijnlijk niet veel zult kunnen vinden.
Beetje realisme zou geen kwaad kunnen. Back to basics.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat de ellende van nu niet een oorzaak in het verleden heeft liggen. Juist dat zou eens onderzocht moeten worden, maar ik zeg er gelijk bij dat je dan waarschijnlijk niet veel zult kunnen vinden.
Ik moet je corrigeren vriend, een neukfout is een persoon. Nou ja, een organisme met een BSNquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:36 schreef _serial_ het volgende:
Echt wat voor neukfout is dat nu weer, tot vrijdag fucking avond minder treinen op een van de drukste trajecten.
Goed idee. Er zijn al zoveel vrouwen actief in het spoor op hoge posities. Netelenbos, Peijs, Gout, Thijssen, Mansveld, Schultz, het gaat maar door.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:36 schreef James1988 het volgende:
Maar we hebben wel mooie stations. En zootels.
zij hebben mazzel. Zij landen op Eelde en gaan dan per bus naar Assenquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:31 schreef lezut het volgende:
Lekker voor Sven Kramer, komt ie straks thuis, heeft de media het waarschijnlijk alsnog de hele tijd over wissels
Oja, en wissels zijn techniek... dat kan kapot. Neemt niet weg dat ik ook benieuwd ben naar de oorzaak.
Uiteraard natuurlijk vanzelfsprekend wel verlengd tot 10 bakken dan hequote:Op woensdag 19 februari 2014 23:49 schreef James1988 het volgende:
- 2 i.p.v. 4 sprinters per uur tussen Rotterdam en Den Haag HS
twitter:ProRail twitterde op woensdag 19-02-2014 om 23:54:51Reparaties wissels R'dam/ Den Haag zullen tot zeker donderdagavond duren. Lees hier meer: http://t.co/wWbOTlPuNr reageer retweet
Zo te zien niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:49 schreef James1988 het volgende:
Zo te zien is NS bezig met het bijwerken van de reisplanner.
Nu vraag ik me echt af hoe een wissel van de een op de andere minuut zo'n catastrophic failure kan vertonen. Samen met drie broertjes op exact hetzelfde moment. En getuige de berichten die ik op Facebook zag hebben er rond Den Haag wel langer dan 10 minuten geen treinen gereden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:15 schreef James1988 het volgende:
Wat de vliegende neuk.twitter:ProRail twitterde op woensdag 19-02-2014 om 23:14:43Reparaties wissels R'dam/ Den Haag zullen tot zeker vrijdagavond duren. Lees hier meer: http://t.co/wWbOTlPuNr reageer retweet
"moet"quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
kan ook zijn door het nieuwe regime, waardoor er meer spoor buiten dienst moet worden genomen dan voorheen
Nog steeds te lang.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:55 schreef James1988 het volgende:
Ineens wordt het donderdagavond. Lekker bezig, ProRail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |