Nou goed, ik heb ook het volgende nog gehad:quote:
quote:
Nou inderdaad, kan iemand dat walgelijke kind uit de OP slopen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:28 schreef missbehavin het volgende:
Leuk zo'n naamtopic hoor barb. Maar die baby had niet gehoeven
Je bent net 16?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou goed, ik heb ook het volgende nog gehad:
Bier en Flügel dus
Rocketshot
Schröbbeler
Jägermeister
Fireman
Neen! Ik ben niet gediend van wat je impliceertquote:
Ik vind het wel geil eigenlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neen! Ik ben niet gediend van wat je impliceert
Ik nietquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neen! Ik ben niet gediend van wat je impliceert
Wat zou ik volgens MissB impliceren denk je?quote:
Pimpen met drank is als rijden met een Golf met spoiler, side skirts en de onvermijdelijke dikke subwoofer.quote:
En wat is pimpen met je 'echt nog steeds keigeile neuckseks'?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:40 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Pimpen met drank is als rijden met een Golf met spoiler, side skirts en de onvermijdelijke dikke subwoofer.
Ga eens dood.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:40 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Pimpen met drank is als rijden met een Golf met spoiler, side skirts en de onvermijdelijke dikke subwoofer.
Hmmm, en vergelijking met wie/wat/waar? Of ben jij zo iemand die standaard de Bob is, ook al ben en blijf je thuis?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik drink eigenlijk nooit te veel barb
Ik ben natuurlijk zo min mogelijk de bobquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm, en vergelijking met wie/wat/waar? Of ben jij zo iemand die standaard de Bob is, ook al ben en blijf je thuis?
Wat is deze?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En wat is pimpen met je 'echt nog steeds keigeile neuckseks'?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk zo min mogelijk de bob
quote:
Weet je bestquote:
Een aanval op mijn meest geliefde bezigheid?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |