Nou goed, ik heb ook het volgende nog gehad:quote:
quote:
Nou inderdaad, kan iemand dat walgelijke kind uit de OP slopen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:28 schreef missbehavin het volgende:
Leuk zo'n naamtopic hoor barb. Maar die baby had niet gehoeven
Je bent net 16?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou goed, ik heb ook het volgende nog gehad:
Bier en Flügel dus
Rocketshot
Schröbbeler
Jägermeister
Fireman
Neen! Ik ben niet gediend van wat je impliceertquote:
Ik vind het wel geil eigenlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neen! Ik ben niet gediend van wat je impliceert
Ik nietquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neen! Ik ben niet gediend van wat je impliceert
Wat zou ik volgens MissB impliceren denk je?quote:
Pimpen met drank is als rijden met een Golf met spoiler, side skirts en de onvermijdelijke dikke subwoofer.quote:
En wat is pimpen met je 'echt nog steeds keigeile neuckseks'?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:40 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Pimpen met drank is als rijden met een Golf met spoiler, side skirts en de onvermijdelijke dikke subwoofer.
Ga eens dood.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:40 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Pimpen met drank is als rijden met een Golf met spoiler, side skirts en de onvermijdelijke dikke subwoofer.
Hmmm, en vergelijking met wie/wat/waar? Of ben jij zo iemand die standaard de Bob is, ook al ben en blijf je thuis?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik drink eigenlijk nooit te veel barb
Ik ben natuurlijk zo min mogelijk de bobquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm, en vergelijking met wie/wat/waar? Of ben jij zo iemand die standaard de Bob is, ook al ben en blijf je thuis?
Wat is deze?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En wat is pimpen met je 'echt nog steeds keigeile neuckseks'?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk zo min mogelijk de bob
quote:
Weet je bestquote:
Een aanval op mijn meest geliefde bezigheid?quote:
Meer over je gepoch er over.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:59 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Een aanval op mijn meest geliefde bezigheid?
Maar praatjes vullen toch geen gaatjes?quote:
Nee precies!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:28 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Maar praatjes vullen toch geen gaatjes?
Nou soms kan t een aanleiding/inleiding zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:28 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Maar praatjes vullen toch geen gaatjes?
Aah the memoriesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Flugel(toen ik 16 was en je dat op die leeftijd nog mocht drinken)
Nu mag het niet meer als je 16 bentquote:
Al staat op de carnavalsposters voor bavaria nog steeds "geen 16 geen druppel"quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu mag het niet meer als je 16 bentEen soort puberale prohibition
Nou ja, geen druppel Bavaria is natuurlijk altijd goedquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al staat op de carnavalsposters voor bavaria nog steeds "geen 16 geen druppel"
Niet aangepast.
Ik ben niet zo'n kieskeurig figuur tijdens uitgaan. Thuis wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, geen druppel Bavaria is natuurlijk altijd goed
Of op wintersport bentquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Flugel(toen ik 16 was en je dat op die leeftijd nog mocht drinken)
10 kilometer 10 schmilometer!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, eerst de 10km! Dat is belangrijker!
Ja, omdat de muziek en de groep er dan ook naar is jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of op wintersport bent![]()
EchtDan mag het ook als je ouder dan 16 bent.
Schaatsen die ook dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
10 kilometer 10 schmilometer!![]()
Kindjes in Afrika, die zijn belangrijk!
Inderdaad. Thuis drink ik dat niet (daar drinken we Rocketshot en Firemanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, omdat de muziek en de groep er dan ook naar is ja
quote:
Die zeggen me niksquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Inderdaad. Thuis drink ik dat niet (daar drinken we Rocketshot en Fireman)
Dat is toch andersquote:
Fuck je 10 kmquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, eerst de 10km! Dat is belangrijker!
Schaatsers zijn lellekquote:
Gaat er toch ook niet om hoe ze eruit zien? Het gaat om de prestatie!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schaatsers zijn lellek![]()
sorry, heb een kutbui
Je hebt niet zo veel te bewijzen denk ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Minder opschepperig, meer ranzige details?
Nou...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaat er toch ook niet om hoe ze eruit zien? Het gaat om de prestatie!
Never!quote:
O. Pre-fab breezertjes voor mannen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Raketje met alcohol
[ afbeelding ]
Vloeibare Fischermen's Friend (met alcohol)
quote:
Ja jezus zeg, als babs dat al niet meer trektquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]Da's een lange fuck.
Overleeft ie dat?!
.imageshackquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[ http://img27.imageshack.us/img27/3217/s6a9.jpg (copy/paste deze link) ]
Guardians of the Galaxy
(Ja, Marvel)
Er is een boom uit Lord of the ring ontsnapt en de gelaarsde kat zit er in.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[ http://img27.imageshack.us/img27/3217/s6a9.jpg (copy/paste deze link) ]
Guardians of the Galaxy
(Ja, Marvel)
Gebruik ik nooit, dit is gewoon een copy/paste van de beestaande link. En ik ga niet saven en dan weer uploaden via tinypic of wat dan ook. Te veel moeite voo een fotootjequote:
Yupquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is een boom uit Lord of the ring ontsnapt en de gelaarsde kat zit er in.
Gekke film
Shotjes meuk. Prima voor tussen het bier drinken doorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O. Pre-fab breezertjes voor mannen.
Leuk
Vin Dieselquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
YupGroot (met de stem van Vin Diesel) en Rocket Raccoon.
En de enige negerin hebben ze ff groen geverfd
Mijn maag vindt te veel verschillende dingen door elkaar niet zo fijn. Mijn maag is een mietje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Shotjes meuk. Prima voor tussen het bier drinken door
We hoeven er niet naar te kijkenquote:
Hopelijk eentje die niet kan praten. Want Vin Dieselquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hoeven er niet naar te kijkenWe zien gewoon een boom
Normaal die van mij ook, maar hij heeft zich keurig gedragen vorige week.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn maag vindt te veel verschillende dingen door elkaar niet zo fijn. Mijn maag is een mietje.
Vin Dieselquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hopelijk eentje die niet kan praten. Want Vin Diesel![]()
![]()
Wees een bink, rook en drinkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n kieskeurig figuur tijdens uitgaan. Thuis wel.
Nou ja, als ik de keus heb (Effenaar = Juliper). Maar die is er vaak niet.
En dan is bier gewoon bier. Doordrinken. Ben toch geen mietje.
Die linker is dus Zoe Saldanaquote:
Roken is voor paupers.quote:
Ga er vooral even serieus op in zegquote:
De rechter is Bradley Cooper. lijkt sprekendquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die linker is dus Zoe SaldanaBijna onherkenbaar.
Zoe maakt toch dr meeste geld is ze onherkenbaar is. Als hulk of als smurfquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die linker is dus Zoe SaldanaBijna onherkenbaar.
Bradley Cooper speelde toch die Raccoon?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
De rechter is Bradley Cooper. lijkt sprekend
Dat noemde je serieus?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga er vooral even serieus op in zeg
Ja die had ik nog wel herkendquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
De rechter is Bradley Cooper. lijkt sprekend
Ja, dus laat m maar ffquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bradley Cooper speelde toch die Raccoon?
Die staat toch rechtsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bradley Cooper speelde toch die Raccoon?
Geheel niet mijn typequote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Bradley Cooper een knappe meneer, ondanks dat ie mijn type niet is en een beetje babyvet heeft.
Rrrrrrrquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Bradley Cooper een knappe meneer, ondanks dat ie mijn type niet is en een beetje babyvet heeft.
Nou dan mag jij er overheen, oke?quote:
Alsof dat gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dan mag jij er overheen, oke?
Ik zal voor je duimen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |