als chat vastloopt: refreshen!quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
En behalve het allereerste commando komt er niks meer hier in beeld te staan
[ afbeelding ]
Boeie. Als je met een hoop mensen speelt is die lag wel t laatst waar je je druk om moet makenquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
De lag is wel vrij irritant.
precies, bij twitch plays Pokemon merk je t ook nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Boeie. Als je met een hoop mensen speelt is die lag wel t laatst waar je je druk om moet maken
Komt door de lag.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:35 schreef Pokkelmans het volgende:
Godverdomme. Pickachu heeft Thundershock niet meer
Bij twitch hebben ze volgens mij dat je maar 1 signaal per 30 seconden door kan geven om dat te voorkomen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Excuses. Ik met mijn enthousiaste A-gespam om dat gevecht door te komen
Ja maar dan schiet het met die 4 spelers die er nu in zitten ook neit opquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij twitch hebben ze volgens mij dat je maar 1 signaal per 30 seconden door kan geven om dat te voorkomen.
Zonder je sterkste aanval ook niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja maar dan schiet het met die 4 spelers die er nu in zitten ook neit op
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonder je sterkste aanval ook niet.
geluid hoort het te doenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:17 schreef chucky1987 het volgende:
Goedenavond hier
Ik heb hier in geen geluid waneer ik met jullie mee spiek. Ligt dat aan mij ? of hebben jullie dat zelf uit gezet ?
Hhmm dan ligt het probleem hier wel vreemd zowel me imac als me ipad 2 als me ipad mini geven geen geluid...quote:
klopt, doet-ie ook niet. Hij pakt elke 1/10e seconde het laatste commando, om spamaanvallen te voorkomen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:18 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Sorry ging net ff fout.![]()
Soms heb ik het idee dat hij niet alle commands pakt.
horen anderen ook geen geluid?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:19 schreef chucky1987 het volgende:
[..]
Hhmm dan ligt het probleem hier wel vreemd zowel me imac als me ipad 2 als me ipad mini geven geen geluid...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |