Ja, 't is een vrij complex systeem en om een goede stream te krijgen moet je uptime kunnen garanderen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:10 schreef chucky1987 het volgende:
Druk bezig met bugs er uit halen ?
Heel veel succes er meequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:30 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja, 't is een vrij complex systeem en om een goede stream te krijgen moet je uptime kunnen garanderen.
@rest: vanaf morgen gaan we 'echt' van start! Team tot nu toe:
[ afbeelding ]
Spieken en terugkijken mag altijd:quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:32 schreef chucky1987 het volgende:
[..]
Heel veel succes er meeIk ga trouwens niet mee doen maar vind het wel leuk om mee te spieken als dat kan natuurlijk ??
Goed bezigquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Spieken en terugkijken mag altijd:
http://twitch.tv/fauxvanfok
Nadeel van chatten op Twitch is dat mijn inputprogramma daar niet voor gemaakt is. Bovendien heb je er een Twitch-account voor nodig. Ik zal 's kijken of die chat niet vast kan lopen, maar weet dat een refresh het altijd oplostquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:59 schreef sirdanilot het volgende:
- zorgen dat de chat niet vast loopt. waarom niet gewoon chatten op Twitch? Ja er is een risico op trolls, maar die kun je bannen (of gewoon laten doen ,zo veel zullen er niet komen)?
quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:46 schreef sirdanilot het volgende:
Er wordt gebugfixt nu. Weet niet wanneer hij weer online komt, vanavond misschien?
Om zes uur gaan we weer live, om deze keer live te blijvenquote:
met een irc bot, maar ik vind het al baas dat het je lukt!quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Om zes uur gaan we weer live, om deze keer live te blijvenWeet eigenlijk iemand hoe de andere Twitch plays...-streams het doen? Mijn systeem is geloof ik gigantisch omslachtig
quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:41 schreef blow... het volgende:
ohja ik kan je nog niet in mn sig zetten want heb nog steeds geen wachtwoord.
zie OPquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |