Geeft toch niks?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:58 schreef Roces18 het volgende:
Niet dat ik mee doe maar die film is redelijk oud voor de gemiddelde leeftijd hier.
En daar is ook alles mee gezegd. Als je hem destijds in de bioscoop gezien hebt, dan ben je nu een jaar of vijftig/zestig... (moeilijk te raden dus, tenzij je een oude film fetish hebt.)quote:
Dit topic zit vol met filmliefhebbers, dat we te jong zijn om ze in de bios te hebben gezien wil niet zeggen dat we de films niet kennen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En daar is ook alles mee gezegd. Als je hem destijds in de bioscoop gezien hebt, dan ben je nu een jaar of vijftig/zestig... (moeilijk te raden dus, tenzij je een oude film fetish hebt.)
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:58 schreef Roces18 het volgende:
Niet dat ik mee doe maar die film is redelijk oud voor de gemiddelde leeftijd hier.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:07 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En daar is ook alles mee gezegd. Als je hem destijds in de bioscoop gezien hebt, dan ben je nu een jaar of vijftig/zestig... (moeilijk te raden dus, tenzij je een oude film fetish hebt.)
Ik kijk hier af en toe even mee...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Waar kom jij opeens weer vandaan?
Ik geef het opquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:57 schreef drakin het volgende:
Ik geef nog 2 namen cadeau
James Stewart
John Carradine
SoK + 1quote:
Forrest Gumpquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
Omdat ik helemaal wild ben van House of Cards momenteel 4 films met Robin Wright (Penn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |