abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137174526
Ik heb ze gemaild en ze willen wél een oplossing aanbieden, alleen de UE900's zijn niet meer beschikbaar.

Ze kunnen wel een tegoedbon geven van 329 pond voor de Logitech shop. Zal ik daarmee akkoord gaan? Ik zie nergens waar je dan vervangende oortjes kan kopen...
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_137174945
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:50 schreef Roadtrip het volgende:
Ik heb ze gemaild en ze willen wél een oplossing aanbieden, alleen de UE900's zijn niet meer beschikbaar.

Ze kunnen wel een tegoedbon geven van 329 pond voor de Logitech shop. Zal ik daarmee akkoord gaan? Ik zie nergens waar je dan vervangende oortjes kan kopen...
Alsof je niet akkoord kunt gaan. Dit is toch de coulance van hun, zijn verder niet verplicht om nieuwe of iets te geven omdat je gekochte artikel al 2+ jaar oud zou zijn? Ik zou dat bod meteen aannemen. Je krijgt na 2 jaar gebruik praktisch je geld terug. Moet het dan wel weer bij hun besteden, maar als je hem niet hoeft stuur je hem maar op :Y
pi_137175320
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:57 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Alsof je niet akkoord kunt gaan. Dit is toch de coulance van hun, zijn verder niet verplicht om nieuwe of iets te geven omdat je gekochte artikel al 2+ jaar oud zou zijn? Ik zou dat bod meteen aannemen. Je krijgt na 2 jaar gebruik praktisch je geld terug. Moet het dan wel weer bij hun besteden, maar als je hem niet hoeft stuur je hem maar op :Y
Ja daar heb je misschien ook wel weer gelijk in. Ik hoop gewoon heel erg dat ik binnenkort weer naar die UE's kan luisteren... Los van kwaliteitsproblemen is het een geweldig product.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_137183702
Je hebt het toch al opgelost met ductape? ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_137184293
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:41 schreef Messina het volgende:
Je hebt het toch al opgelost met ductape? ;)
Haha. Ik vond het een perfecte oplossing.

Totdat ik erachter kwam dat ducttape in je gehoorkanaal echt ondragelijk kriebelt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')