abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136911259
Misschien moet je ze niet meer uit china halen.
pi_136911457
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:23 schreef Roadtrip het volgende:
Het is een bekend defect. Dat betekend niet dat de verwachte levensduur daardoor korter moet zijn.
Als algemeen bekend is op moment van kopen dat ze maar zes maanden heel blijven bij normaal gebruik lijkt mij dat wel een redelijke verwachte levensduur eerlijk gezegd.

Maar ik denk dat je garantie hebt als jij kunt bewijzen dat het product ondeugdelijk is want je zit na de zes maanden.
pi_136911967
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:29 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als algemeen bekend is op moment van kopen dat ze maar zes maanden heel blijven bij normaal gebruik lijkt mij dat wel een redelijke verwachte levensduur eerlijk gezegd.

Maar ik denk dat je garantie hebt als jij kunt bewijzen dat het product ondeugdelijk is want je zit na de zes maanden.
Het product wat ik gekocht had, die TripleFi, leek duurzaam te zijn. Op het internet waren geen bekende problemen te vinden. Natuurlijk kon een kabelbreuk optreden, en Logitech heeft netjes gehandeld hem om te wisselen.

Toen ik een claim tot garantie deed verwachtte ik een nieuwe kabel. Aangezien die niet meer op voorraad waren bij de garantie afdeling, kreeg ik nieuwe oortjes. Ik vond dat een zeer nette oplossing.

Het vervangend product dat ik kreeg was een vlaggenschip van ¤400 euro. Op basis van de prijs kon ik verwachten dat het een deugdelijk product was. Ook hebben ze, wanneer je ze nieuw koopt, een fabrieksgarantie bij Logitech van 2 jaar.

Overigens betekend een "bekend probleem" niet dat het bij iedereen voorkomt. Het is bekend dat mensen soms iemand aanrijden. Daarom hebben we bijvoorbeeld verzekeringen die letselschade dekken. Toch rijdt niet iedereen dagelijks iemand aan. Hetzelfde geld bijvoorbeeld voor een wintersport. Er is een kleine kans dat je je been breekt. Dat betekend niet dat het hoeft te gebeuren.

Ik had overduidelijk pech hiermee. Het is wel interessant om te weten of een vervangend product bijvoorbeeld nog steeds een jaar hoort mee te gaan, en of daar rechten voor de consument aan vast zitten.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_136912096
quote:
12s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:20 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Klopt volgens TS gaan deze dingen gebruikelijk geen twee jaar mee:
"Dit is op het internet een bekend probleem."

Dus de garantie is korter.
Wat een kul :')

'(bekend) probleem' impliceert immers non-conformiteit.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_136912859
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:39 schreef r_one het volgende:

[..]

Wat een kul :')

'(bekend) probleem' impliceert immers non-conformiteit.
Ach en ik had nog wel een knipoog gebruikt voor die reactie.
pi_137174526
Ik heb ze gemaild en ze willen wél een oplossing aanbieden, alleen de UE900's zijn niet meer beschikbaar.

Ze kunnen wel een tegoedbon geven van 329 pond voor de Logitech shop. Zal ik daarmee akkoord gaan? Ik zie nergens waar je dan vervangende oortjes kan kopen...
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_137174945
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:50 schreef Roadtrip het volgende:
Ik heb ze gemaild en ze willen wél een oplossing aanbieden, alleen de UE900's zijn niet meer beschikbaar.

Ze kunnen wel een tegoedbon geven van 329 pond voor de Logitech shop. Zal ik daarmee akkoord gaan? Ik zie nergens waar je dan vervangende oortjes kan kopen...
Alsof je niet akkoord kunt gaan. Dit is toch de coulance van hun, zijn verder niet verplicht om nieuwe of iets te geven omdat je gekochte artikel al 2+ jaar oud zou zijn? Ik zou dat bod meteen aannemen. Je krijgt na 2 jaar gebruik praktisch je geld terug. Moet het dan wel weer bij hun besteden, maar als je hem niet hoeft stuur je hem maar op :Y
pi_137175320
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:57 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Alsof je niet akkoord kunt gaan. Dit is toch de coulance van hun, zijn verder niet verplicht om nieuwe of iets te geven omdat je gekochte artikel al 2+ jaar oud zou zijn? Ik zou dat bod meteen aannemen. Je krijgt na 2 jaar gebruik praktisch je geld terug. Moet het dan wel weer bij hun besteden, maar als je hem niet hoeft stuur je hem maar op :Y
Ja daar heb je misschien ook wel weer gelijk in. Ik hoop gewoon heel erg dat ik binnenkort weer naar die UE's kan luisteren... Los van kwaliteitsproblemen is het een geweldig product.
pi_137183702
Je hebt het toch al opgelost met ductape? ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_137184293
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:41 schreef Messina het volgende:
Je hebt het toch al opgelost met ductape? ;)
Haha. Ik vond het een perfecte oplossing.

Totdat ik erachter kwam dat ducttape in je gehoorkanaal echt ondragelijk kriebelt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')