SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verderoh ah toma toma vem vem vem vem
Wij van jouquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:24 schreef Divje het volgende:
Ik hou van jullie. Nu slapen. Tot morgen!![]()
en geeft nietsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:24 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen![]()
Excuses voor het jatten van een nieuw topic
quote:
Haha, thanks Scrumquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:18 schreef Scrummie het volgende:
Div! DATE! Alvast veel plezier en neukze!
Oeh, date!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:08 schreef Divje het volgende:
Amper geslapen vannacht, en als ik sliep droomde ik zo onrustig dat ik doodop wakker werd. Zou dat te maken hebben met m'n date vanavond?![]()
Goodmorning Guyvie! Altijd die gifjes![]()
gelukkig mag dat hier nog wél
Hoe vond je het gisteren Scrum? Topshow?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:18 schreef Scrummie het volgende:
Div! DATE! Alvast veel plezier en neukze!
Je moet maar zo denken: zij is net zo nerveus als jij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, thanks Scrum
Hopelijk ben ik vanavond niet het verlegen pubertje wat ik gister was toen ik haar zag![]()
Vind 't idd spannend..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oeh, date!!
Spannend Div.
Wat doe je aan? vrouwenvraag, weg.
Jaa, via de app zij ze ook al dat ze vet verlegen wasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken: zij is net zo nerveus als jij.
Ik vond van wel! Niet zo geweldig als anders, maar wat mij betreft topshowtjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe vond je het gisteren Scrum? Topshow?
Precies zoals jijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond van wel! Niet zo geweldig als anders, maar wat mij betreft topshowtje.
Wat vond jij?
Succes Div. Wordt vast topquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:24 schreef Divje het volgende:
Hihi, zenuwenlijer gaat op paddoei! hihihi
Fijne avond allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |