SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
http://www.easports.com/u(...)2014/video/185038608
Ik denk mijn best-getimede skillmove ooit(die share-shit werkt niet helemaal goed volgens mij, is die goal met PSG)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Eens. Het filmpje naast die van PSG is zo'n typisch voorbeeld.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat is de enige skillmove die ik bewust uitvoer, werkt echt vaak vooral met 5* skillersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:10 schreef DuTank het volgende:
http://www.easports.com/u(...)2014/video/185038608
Ik denk mijn best-getimede skillmove ooit(die share-shit werkt niet helemaal goed volgens mij, is die goal met PSG)
![]()
![]()
Ajax toont interesse in Zivkovic. Dan is het wel exit Hoesen denk ik.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
95k. Zit te twijfelen om degene die ik nu nog heb te dumpen, of ze nog even aan te houden, hopend op een upgradequote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
1 bewaren rest dumpenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
95k. Zit te twijfelen om degene die ik nu nog heb te dumpen, of ze nog even aan te houden, hopend op een upgrade
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee, ik vind zijn downgrade dit jaar best wel jammerlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand IF Higuain al geprobeerd? De NIF speelde al best lekker
Milito heeft imo iets betere stats:
http://www.futhead.com/14(...)to/compare/14-13517/
Al heeft Higuain wel een betere weak foot.
Maar wie weet krijgt hij wel een UP ? Milito sowieso niet.![]()
IF Milito heb ik al in een ander team, speelt prima inderdaad. Higuain is alleen nog iets sterker aan de bal (zie nu trouwens dat dat qua stats weinig scheelt, maar gevoelsmatig scheelde het wel wat meer)quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, ik vind zijn downgrade dit jaar best wel jammerlijk.
Milito heeft imo iets betere stats:
http://www.futhead.com/14(...)to/compare/14-13517/
Al heeft Higuain wel een betere weak foot.
Maar wie weet krijgt hij wel een UP ? Milito sowieso niet.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
180 chem kaartjes verkopengeen zin in
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Goedemorgen, waarde helden van de werkvloerDonderstraal een eind op johquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:54 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
![]()
gewoon voor 150 listen johquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:54 schreef poker4lifee het volgende:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb zo'n 900 contracten en fitness kaarten verkocht de afgelopen weken en ben nog niet eens op de helft![]()
En dan al die club items en manager league en positie dingen nog, bwaaaah.
Dan besef ik me dat ik idioot veel pakjes heb geopend![]()
![]()
tja als iets voor 150 discard zou jij het volgens mij eerst nog 3 keer voor 200 proberen te verkopenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:06 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb zo'n 900 contracten en fitness kaarten verkocht de afgelopen weken en ben nog niet eens op de helft![]()
En dan al die club items en manager league en positie dingen nog, bwaaaah.
Ik list iets voor een bepaalde prijs en dan kijk ik er nooit meer naar om tot het verkocht is, of tot ik incidenteel meer ruimte nodig heb op mijn TP of bij dure items doe ik soms de prijs aanpassen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
tja als iets voor 150 discard zou jij het volgens mij eerst nog 3 keer voor 200 proberen te verkopen
Maar het kan zomaar dat er items op de TP staan die ik nu al duizenden keren heb gerelist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |