helaas heb ik die nietquote:

lmao, deze dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:25 schreef Sapstengel het volgende:
Bianca Narbona
Volgens Google Images.
Zieke manface op die pics.
nvm brah

nee is gwn waar yuriquote:Op maandag 17 februari 2014 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Altijd zo triest wanneer mensen zulke shit op fb plaatsen:
[ afbeelding ]

Die middelste pic is wel hot, zou echt niet denken dat het een man was.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:28 schreef dreamerbulk het volgende:
sap zij/hij is wel tier 1 he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

zij is heel bekend in de adult scenequote:Op maandag 17 februari 2014 23:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die middelste pic is wel hot, zou echt niet denken dat het een man was.

Bicurieus geworden, man man man. Wie is dit beest? Meer pics? Veel beter wordt het niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:05 schreef dreamerbulk het volgende:
nog ff eentje voor Panzer
[ afbeelding ]
ook een miscer

Gelukkig is er Google search by imagequote:Op maandag 17 februari 2014 23:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zij is heel bekend in de adult scene
kan ff niet op dr naam komen

alleen deze, most muscular posequote:Op maandag 17 februari 2014 23:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bicurieus geworden, man man man. Wie is dit beest? Meer pics? Veel beter wordt het niet.
brb alles perfect insertions
brb paper skin
brb package of peace

Jankend klaargekomen en pubes in brand gezet. Manlet?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
alleen deze, most muscular pose
[ afbeelding ]

188cm ong, kon zyzz puntje aan zuigenquote:Op maandag 17 februari 2014 23:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jankend klaargekomen en pubes in brand gezet. Manlet?
Fucking tuinslangen, arginine rush alles.

Yuri aesthetics fuaaarkquote:Op maandag 17 februari 2014 23:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
188cm ong, kon zyzz puntje aan zuigen

quote:Op maandag 17 februari 2014 23:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gelukkig is er Google search by image
Patrícia Araújo
Heb ik idd wel eens een filmpje van gezien.

Ik dacht exact dit en toen scrollde ik naar beneden. Fucking tuinslangen op z'n biceps.quote:

https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1920&bih=954quote:Op maandag 17 februari 2014 23:47 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
holy shit mooie nikes wie weet welke dit zijn

packing heatquote:Op maandag 17 februari 2014 23:47 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
holy shit mooie nikes wie weet welke dit zijn

van jou?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
packing heat
[ afbeelding ]
ligt echt bijna 10k op die tafel ofzo

haha nee was t maar waar, had ik alles verkochtquote:

oh ik lees nu pas 10k lol sick hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 23:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha nee was t maar waar, had ik alles verkocht
die oranje zijn er maar 22 van gemaakt als ik het goed herinner

klopt was ook grove schattingquote:Op maandag 17 februari 2014 23:55 schreef seto het volgende:
denk wel meer waard, die amsterdams en albert heijns hebben allebei de parra signature = ¤¤¤¤¤¤¤¤¤

http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item461202252dquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:01 schreef seto het volgende:
paris dunks waren duurder dan pigeons toen ik er nog in zat
nu zou ik het niet meer weten, die schoenen van kanye worden ook flink gehyped maar ik vind ze kenker lelijk

ja dat zijn mooi dingen ja..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:07 schreef seto het volgende:
paar jaar terug had je in amsterdam ook zo'n speciale release (ben-g blazer), werd verder alleen in een paar shops in europa gereleased
vriend van me kon gewoon 's middags naar binnen lopen en nog een random maat uitzoeken (niet zoveel hype blijkbaar), bam verkocht aan een amerikaan voor $1200

haha ja ik heb toen ook die DeLaSoul sb low kapot geskate lmao, met die hologrammen in de schoenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:10 schreef Sapstengel het volgende:
Heb ook nog een aantal paar staan, alleen zijn allemaal wel een paar keer gedragenKrijg je er toch een stuk minder voor
Houd ze maar gewoon, als ik ooit nog een keer schoenen nodig heb
Zijn ook geen schoenen die voor 2k ofzo weggaan, gewoon paartjes die nu voor rond de $150-200 op Ebay zijn verkocht.

Haha die gebruik ik in de gymquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha ja ik heb toen ook die DeLaSoul sb low kapot geskate lmao

nice die jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha die gebruik ik in de gymDie wit met gele hologrammen idd.
Heb ook nog een paar Hawaii's, nauwelijks gedragen wel die. En van die Guns 'n Roses Appetite for Destruction, half verragd op Sziget.
Deze, vond ik zelf wel goede colorway:
[ afbeelding ]

nice paartje is datquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:13 schreef seto het volgende:
http://www.ebay.com/itm/N(...)e-10-5-/201036857362
deze liggen nog bij mijn ouders, helaas niet DS meer
doos en shit ben ik ook kwijt volgens mij

Die zijn idd sick. Die Tiffany ook met dat mintgroene toch?quote:

helaas pindakaasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:15 schreef seto het volgende:
als je maat 45 hebt mag je mijn oude tiffs overnemen

ik heb alles of kapot geskate of weggegooid volgens mij lolquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die zijn idd sick. Die Tiffany ook met dat mintgroene toch?
Heb nog een paar Gibson die nu voor rond de 300 dollar weggaan. Zijn nog vrijwel mint in box, vond ze uiteindelijk gay as fuk en heb ze echt 2x gedragen.

Ik draag ze ook niet meer nee, behalve in de gym of als ik lui ben en ff snel iets aan moet doen als ik naar het tankstation ga ofzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik heb alles of kapot geskate of weggegooid volgens mij lol
ben overgestapt op italiaanse leren schoenen hahaha(tis de leeftijd denk ik)

zal wel adidas zijn ofzo lol ?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:18 schreef Sapstengel het volgende:
Zag laatst iemand lopen met dik grote vleugels aan zn schoenen. Wat is dat voor iets gaars dan?

Mooie kleuren idd. Sowieso Miami Vicequote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:19 schreef dreamerbulk het volgende:
ik had toen ook reebok ventilators ..deze waren mijn favoriete .. Ventilator Miami Vice
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |