Haha, ik ben dus niet de enigequote:Op maandag 17 februari 2014 22:37 schreef LMLucky het volgende:
RTL nieuws met Jan de Hoop
Pas bij de 3e herhaling dringt alles tot me door
Wild.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:41 schreef BlueJeans het volgende:
15 minuten. Dat is eten, drinken en omkleden. M'n make-up, haar kammen etc doe ik in de les wel.
Ook nooit begrepen dit... Ontbijten kan nog wel maar van die vrouwen die in het openbaar de hele make-updoos tevoorschijn toveren..quote:[img]
Kan heel slecht tegen mensen die onderweg(vooral in de trein) gaan ontbijten of dames die zich opmaken. Mannen gaan toch ook onderweg geen gel in hun haar doen of scheren???
Waarom maken die dames zich nog op als ze toch ook in het openbaar(te zien) zijn???? Bah
Bij mij geldt vooral: als ik mij verslapen heb en nog kans heb om nèt op tijd te komen dan hol ik gewoon asap de deur uit, ga toch niet te laat komen omdat ik me wil opmaken. Dat doe ik dan wel in de bus. Het kost me overigens maar vijf minuutjes, maar wakker worden 5 min voor of óp het moment dat ik de deur uit moet is mij helaas niet vreemdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Lekker boeiend allemaal zeg. Ik zou mooi hetzelfde doen als vrouw zijnde als ik daardoor 20 minuten langer in m'n nest zou kunnen blijven liggen. Stelletje autisten
Inderdaad, wattefack, waar je je wel niet druk om kunt maken zegquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Lekker boeiend allemaal zeg. Ik zou mooi hetzelfde doen als vrouw zijnde als ik daardoor 20 minuten langer in m'n nest zou kunnen blijven liggen. Stelletje autisten
Haha, herkenbaar!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
1,5 a 2 uurtjes. Ik ben gewoon niet vooruit te branden als ik net wakker ben. Geen ochtendhumeur en ik doe zogenaamd snel, maar het lijkt allemaal wel in slow motion te gaan als ik net wakker ben. Ik knipper met mijn ogen en er zijn "opeens" weer 10 a 15 minuten voorbij. Waar die dan zijn gebleven? Al sla je me dood.
Ik heb me er maar bij neergelegd en sta dus gewoon een stuk eerder opquote:
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:43 schreef fathank het volgende:
Kwartiertje. 5:45 de wekker 6:00 de deuruit.
Ja lekker is datquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb me er maar bij neergelegd en sta dus gewoon een stuk eerder opde wekker gaat nog een uur eerder. Want ik moet wel snoozen enzo
Moet je dan zelf ook weg? Lijkt me verschrikkelijk om eerst de kinderen overal mee te moeten helpenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:15 schreef fluffy2 het volgende:
Half acht op. Aankleden, kids uit bed, hun aankleden en wassen eten geven. Als hun eten in de tussentijd zelf wassen/haar/make-uppen. Half 9 staan we tip top buiten (school is hier tegenover)
Dat heet 'een man' zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar
's avonds spullen inpakken die 'k nodig heb voor 't werk. Brood/lunch al in de tas. Als de wekker gaat 5 minuten douchen, 2 minuten afdrogen, aankleden haren beetje fatsoenlijk spullen pakken en de deur uit. FF wat te drinken nog tussendoor. Eten doe ik wel onderweg of op de zaak. Ik ga toch niet dagelijks om 05:00 de wekker zetten zodat ik 's ochtends lekker kan treuzelenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet. Mijn brood ligt ook al klaar in de koelkast, mijn spullen liggen al klaar etc. Vanmorgen ging de wekker om 06:10, gesnoozed tot 06:20, opgestaan, kleren aan, brood in tas, snel gezicht gewassen, deo op, tanden poetsen, haren doen, kat snel water en brokken gegeven en om 06:30 de deur uit. Wakker worden doe ik in de trein wel en douchen doe ik dagelijks na het sporten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Herkenbaar. Toen ik nog een baan had: 5:00 op, koffie zetten, peuk roken, tandenpoetsen, 2 koppen koffie drinken, hond uitlaten, kinderen 1e keer wekken, douchen, aankleden, kinderen 2e keer wekken, spullen bij elkaar pakken, kinderen uit bed trekken en om 6:00 weg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
1,5 a 2 uurtjes. Ik ben gewoon niet vooruit te branden als ik net wakker ben. Geen ochtendhumeur en ik doe zogenaamd snel, maar het lijkt allemaal wel in slow motion te gaan als ik net wakker ben. Ik knipper met mijn ogen en er zijn "opeens" weer 10 a 15 minuten voorbij. Waar die dan zijn gebleven? Al sla je me dood.
5 minuten douchen en tegelijk je tanden poetsen? Dat lijkt meer op even warm worden van het water dan jezelf schoonmaken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:03 schreef fathank het volgende:
[..]
's avonds spullen inpakken die 'k nodig heb voor 't werk. Brood/lunch al in de tas. Als de wekker gaat 5 minuten douchen, 2 minuten afdrogen, aankleden haren beetje fatsoenlijk spullen pakken en de deur uit. FF wat te drinken nog tussendoor. Eten doe ik wel onderweg of op de zaak. Ik ga toch niet dagelijks om 05:00 de wekker zetten zodat ik 's ochtends lekker kan treuzelen
ohja: tandenpoetsen doe ik onder de douche. Scheren doe ik neit aan. 1 keer per week de baard een beetje fatsoeneren, meestal op donderdag zodat ik in 't weekend er weer fresh uitzie.
Lol wut?quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:19 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
5 minuten douchen en tegelijk je tanden poetsen? Dat lijkt meer op even warm worden van het water dan jezelf schoonmaken.
Ja nouja ik treuzel niet expres hequote:Op woensdag 19 februari 2014 09:03 schreef fathank het volgende:
[..]
's avonds spullen inpakken die 'k nodig heb voor 't werk. Brood/lunch al in de tas. Als de wekker gaat 5 minuten douchen, 2 minuten afdrogen, aankleden haren beetje fatsoenlijk spullen pakken en de deur uit. FF wat te drinken nog tussendoor. Eten doe ik wel onderweg of op de zaak. Ik ga toch niet dagelijks om 05:00 de wekker zetten zodat ik 's ochtends lekker kan treuzelen
ohja: tandenpoetsen doe ik onder de douche. Scheren doe ik neit aan. 1 keer per week de baard een beetje fatsoeneren, meestal op donderdag zodat ik in 't weekend er weer fresh uitzie.
Vooral dat laatste herken ik jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb een uur nodig. Opstaan, wc, tanden poetsen, lenzen in en dan ben ik al een kwartier verder. Dan aankleden, haar doen en opmaken kost me nog 20 - 25 min. En dan nog ontbijten, lunch maken, katten verzorgen en daadwerkelijk de deur uit gaan ook weer 20 min. Ik ben 's ochtends vroeg gewoon echt niet vooruit te branden. Als ik ditzelfde later op de dag kan doen, dan kost het me bijna de helft minder tijd
Nouja dat doe ik dus niet, kleren aan gezicht wassen. Gewoon elke dag douchen hier, dan maar wat eerder opstaanquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet. Mijn brood ligt ook al klaar in de koelkast, mijn spullen liggen al klaar etc. Vanmorgen ging de wekker om 06:10, gesnoozed tot 06:20, opgestaan, kleren aan, brood in tas, snel gezicht gewassen, deo op, tanden poetsen, haren doen, kat snel water en brokken gegeven en om 06:30 de deur uit. Wakker worden doe ik in de trein wel en douchen doe ik dagelijks na het sporten.
Ik snap niet wat hier herkenbaar aan is vergeleken met mijn postquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Toen ik nog een baan had: 5:00 op, koffie zetten, peuk roken, tandenpoetsen, 2 koppen koffie drinken, hond uitlaten, kinderen 1e keer wekken, douchen, aankleden, kinderen 2e keer wekken, spullen bij elkaar pakken, kinderen uit bed trekken en om 6:00 weg.
Toen ze nog klein waren bracht ik ze dan in pyama naar Oma die zorgde dat ze gedouched en aangekleed werden en hun ontbijt kregen.
Ik heb het een periode geprobeerd om ze te laten liggen maar dat was vooral met oudste drama en die kwam dan altijd te laat op school. Als ik weer werk krijg ga ik het met jongste wel weer een keer proberen; die staat gemakkelijker op.
Nou, ik vind 1,5 uur erg lang eigenlijk.. En als ik dan hier lees dat anderen het in een half uur kunnen.. Ik moet gewoon rustig opgang komen 's morgens. Als ik uit mijn bed kom sta ik ook te draaien op mijn benen. Daarom ook eerst een huispak aanschieten i.p.v. het apenpakje voor het werk. Dat krijg ik als ik opsta gewoon niet voor elkaar.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hier herkenbaar aan is vergeleken met mijn post![]()
![]()
Of bedoel je dat de tijd tussen 5:00 en 6:00 zo snel om is? Ik heb geen tijd voor rustig koffiedrinken/hond uitlaten/roken(ook al rook ik niet) enzo hoor, ik ben dan echt "druk" bezig met opschieten ook al schiet het voor geen meter op
Lol, herkenbaar. Ik heb geen enkel idee waar de tijd blijft. Ik ga zsm en toch lijkt t allemaal lang te duren. Ik heb geen hond en ik rook ook niet. Ik douche altijd savonds na t sporten en toch heb ik een ruim uur nodigquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hier herkenbaar aan is vergeleken met mijn post![]()
![]()
Of bedoel je dat de tijd tussen 5:00 en 6:00 zo snel om is? Ik heb geen tijd voor rustig koffiedrinken/hond uitlaten/roken(ook al rook ik niet) enzo hoor, ik ben dan echt "druk" bezig met opschieten ook al schiet het voor geen meter op
Welk apenpakje? je werkt toch niet? daarbij, je kunt wel een huispak aan doen maar werkkleding dat 'krijg je niet voor elkaar'?quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:43 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nou, ik vind 1,5 uur erg lang eigenlijk.. En als ik dan hier lees dat anderen het in een half uur kunnen.. Ik moet gewoon rustig opgang komen 's morgens. Als ik uit mijn bed kom sta ik ook te draaien op mijn benen. Daarom ook eerst een huispak aanschieten i.p.v. het apenpakje voor het werk. Dat krijg ik als ik opsta gewoon niet voor elkaar.
Als je mijn eerste post had gelezen dan wist je dat ik het had over de tijd dat ik werk had. Dat ik nu werkeloos ben wil niet zeggen dat dat voor mij normaal is.. Ik heb vanaf mijn 15e gewerkt. Thuis zitten is voor mij dus een uitzonderlijke situatie.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Welk apenpakje? je werkt toch niet? daarbij, je kunt wel een huispak aan doen maar werkkleding dat 'krijg je niet voor elkaar'?
Ik douche ook gewoon iedere dag na het sporten. Twee keer per dag douchen vind ik onnodig en ik krijg er, helemaal bij koud weer, ook nog eens een enorme droge huid vanquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nouja dat doe ik dus niet, kleren aan gezicht wassen. Gewoon elke dag douchen hier, dan maar wat eerder opstaan. In de avond mijn tas inpakken en brood maken is wel een goed idee. Kleding alvast klaar leggen is ook wel een goeie.
Ja nee, want mijn overhemden hebben geen knoopjes inderdaad.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:54 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als je mijn eerste post had gelezen dan wist je dat ik het had over de tijd dat ik werk had. Dat ik nu werkeloos ben wil niet zeggen dat dat voor mij normaal is.. Ik heb vanaf mijn 15e gewerkt. Thuis zitten is voor mij dus een uitzonderlijke situatie.
Jij bent een man.. zo ingewikkeld is werkkleding voor jou dus niet. Hooguit het strikken van een das.
Voor mij; Panty.. die trek je niet zo gemakkelijk aan; moet met beleid en is best een gedoe. Een BH heeft ook van die klote kleine haakjes, de blouse van die rot kleine knoopjes, een schakel van een ketting enz.. Een huispak is niet meer dan een joggingbroek die je alleen op hoeft te hijsen en een sweater die je alleen aan hoeft te schieten. Prima om in de vroege uurtjes even de hond mee uit te laten. Ik loop op mijn werk dus idd in zo'n mantelpak; rok, blouse en colbert. Soms nog een gilet er bij.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lol, herkenbaar. Ik heb geen enkel idee waar de tijd blijft. Ik ga zsm en toch lijkt t allemaal lang te duren. Ik heb geen hond en ik rook ook niet. Ik douche altijd savonds na t sporten en toch heb ik een ruim uur nodig
Precies, ik heb ook geen hond, geen kinderen, rook niet, drink niet eens koffie en thuis ontbijten doe ik ook maar zelden. Douchen doe ik wel gewoon dagelijks in de ochtend omdat ik me anders niet fris of wakker voel. Tijdens het slapen zweet iedereen, niet in dezelfde mate maar toch. Ik weet dat de meningen erover verschillen maarja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik douche ook gewoon iedere dag na het sporten. Twee keer per dag douchen vind ik onnodig en ik krijg er, helemaal bij koud weer, ook nog eens een enorme droge huid van
Pantys in de ochtend moet ik echt niet aan denkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:54 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als je mijn eerste post had gelezen dan wist je dat ik het had over de tijd dat ik werk had. Dat ik nu werkeloos ben wil niet zeggen dat dat voor mij normaal is.. Ik heb vanaf mijn 15e gewerkt. Thuis zitten is voor mij dus een uitzonderlijke situatie.
Jij bent een man.. zo ingewikkeld is werkkleding voor jou dus niet. Hooguit het strikken van een das.
Voor mij; Panty.. die trek je niet zo gemakkelijk aan; moet met beleid en is best een gedoe. Een BH heeft ook van die klote kleine haakjes, de blouse van die rot kleine knoopjes, een schakel van een ketting enz.. Een huispak is niet meer dan een joggingbroek die je alleen op hoeft te hijsen en een sweater die je alleen aan hoeft te schieten. Prima om in de vroege uurtjes even de hond mee uit te laten. Ik loop op mijn werk dus idd in zo'n mantelpak; rok, blouse en colbert. Soms nog een gilet er bij.
Ja, dat duurt hetquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:07 schreef Scorpie het volgende:
Een panty duurt zo 15 minuten om aan te trekken natuurlijk.
Tijd is relatief hequote:Op woensdag 19 februari 2014 10:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Precies, ik heb ook geen hond, geen kinderen, rook niet, drink niet eens koffie en thuis ontbijten doe ik ook maar zelden. Douchen doe ik wel gewoon dagelijks in de ochtend omdat ik me anders niet fris of wakker voel. Tijdens het slapen zweet iedereen, niet in dezelfde mate maar toch. Ik weet dat de meningen erover verschillen maarja.Maakt allemaal niks uit, schiet gewoon niet op. Aankleden moet gewoon in 2 a 3 minuten kunnen en bij mij zijn er dan toch ineens 10 minuten of meer om. Moet ik later op de dag even thuis omkleden voor een uitje ofzo dan ben ik wel in 2 minuten omgekleed
. Zo mysterieus
.
Een bh vastmaken stelt toch niks voor joh. Een bh losmaken gaat nog sneller. En dat is trouwens ook veel leuker.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Pantys in de ochtend moet ik echt niet aan denkenik vind eyeliner in de ochtend al een halve mission impossible
. BH moet je wel kunnen dromen vind ik hoor. Dat zit echt in 2 seconde
Dat stelt inderdaad niets voor, gaat gewoon op de automatische piloot. Los maken is ook niks aan. Los laten maken wel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een bh vastmaken stelt toch niks voor joh. Een bh losmaken gaat nog sneller. En dat is trouwens ook veel leuker.
Jongen over bh's gesproken heb nog een filmpje van Kate Upton die je moet kijkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een bh vastmaken stelt toch niks voor joh. Een bh losmaken gaat nog sneller. En dat is trouwens ook veel leuker.
Vooruit, ik hap; oh nou, kom maar eens dan, maak ik die wel eens even los, en dat is dan pas stap 2quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat stelt inderdaad niets voor, gaat gewoon op de automatische piloot. Los maken is ook niks aan. Los laten maken wel.
Die in maat 56 moet je eerst even uitrollen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:07 schreef Scorpie het volgende:
Een panty duurt zo 15 minuten om aan te trekken natuurlijk.
Deze zeker:quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen over bh's gesproken heb nog een filmpje van Kate Upton die je moet kijken
Is dat net zo`n operatie als bij tennis, dat ze de baan afdekken met zo`n enorm zeil?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die in maat 56 moet je eerst even uitrollen.
Klopt. Mijn ex droeg ook een overhemd voor zijn werk maar hoefde maar 3 knoopjes dicht te doen omdat zijn hoofd er dan ook door paste (hingen dus zo ver mogelijk dicht geknoopt in de kast). ik heb helaas een grote boezem dus moet ik er meer loslaten zitten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja nee, want mijn overhemden hebben geen knoopjes inderdaad.Ik heb wel een kettinkje om, maar onder mijn kleding en die ketting gaat nooit af dus die hele moeilijke situatie heb ik niet inderdaad, godzijdank, ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten aanvliegen hoor.
Ja, als ik net wakker ben wel. Dat gefriemel en gekloot. Coördinatie van nul als ik net uit mijn bed gerold ben.quote:Serieus, je ziet t vastmaken van haakjes en zo als een hele opgave?
Niet alleen voorzichtig, het zit ook heel strak om je benen. Best een kunst om dat snel te moeten doen. Zeker als je half daas bent en daardoor een coördinatie van nul hebt.quote:For fucking sake, denken dat je t moeilijker hebt met aankleden omdat je een vrouw bent en dus te maken hebt met knoopjes en zulks. Je kunt ook problemen maken van dingen die geen probleem zijn inderdaad.Dat van die panty geef ik je, want ik kan me voorstellen dat dat wat voorzichtiger moet.
Meid, wat heb je t toch zwaar. Als je al issues hebt met knoopjes in de ochtend dan bestaat de hele dag voor jou alleen maar uit bijna onmogelijke uitdagingen, dat kan niet anders.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:24 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Klopt. Mijn ex droeg ook een overhemd voor zijn werk maar hoefde maar 3 knoopjes dicht te doen omdat zijn hoofd er dan ook door paste (hingen dus zo ver mogelijk dicht geknoopt in de kast). ik heb helaas een grote boezem dus moet ik er meer loslaten zitten.
[..]
Ja, als ik net wakker ben wel. Dat gefriemel en gekloot. Coördinatie van nul als ik net uit mijn bed gerold ben.
[..]
Niet alleen voorzichtig, het zit ook heel strak om je benen. Best een kunst om dat snel te moeten doen. Zeker als je half daas bent en daardoor een coördinatie van nul hebt.
hihihiquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vooruit, ik hap; oh nou, kom maar eens dan, maak ik die wel eens even los, en dat is dan pas stap 2
Vind ik frisser/hygiënisch en ik word er wakker van.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:28 schreef HenkBinkerbui het volgende:
Waarom doucht iedereen in de morgen? Ik moet minimaal 30 mins douchen. Doe het liever 's avonds.
Hoezo? Voor problemen zijn oplossingen toch? Gewoon eerst lekker een gemakkelijk huispak aan.. beetje keutelen in huis, ronde lopen met de hond en dan pas douchen en aankleden. Je kan van elk klein probleempje natuurlijk een gigantische drempel maken maar dat hoeft niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Meid, wat heb je t toch zwaar. Als je al issues hebt met knoopjes in de ochtend dan bestaat de hele dag voor jou alleen maar uit bijna onmogelijke uitdagingen, dat kan niet anders.
Met je muffe slaapkop naar de zaak zeker. Nah, ff douchen, lekker fris.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:28 schreef HenkBinkerbui het volgende:
Waarom doucht iedereen in de morgen? Ik moet minimaal 30 mins douchen. Doe het liever 's avonds.
Nou ik mag hopen dat je niet op dat moment zo giechelt. Dan hrb ik liever dat je me verleidelijk/uitdagend/geamuseerd aan kijkt. Ofzo.quote:
Ik schiet ook altijd eerst ff een huispak aan als ik wakker word, ik wil me eerst even wassen voordat ik me aankleed maar ik vind het 's ochtends te koud om alleen in slaapshirt door het huis te wandelen. En omdat onze badkamer zo ieniemienie is, kleed ik me altijd in een andere kamer om, dan is eerst een huispak aan voor wassen/tandenpoetsen/lenzen in doen toch wel makkelijkquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:34 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hoezo? Voor problemen zijn oplossingen toch? Gewoon eerst lekker een gemakkelijk huispak aan.. beetje keutelen in huis, ronde lopen met de hond en dan pas douchen en aankleden. Je kan van elk klein probleempje natuurlijk een gigantische drempel maken maar dat hoeft niet.
Jij bent degene die er een groot probleem van maakt, niet ik.
Zo herkenbaar dit. Ik heb eigenlijk een dik uur nodig, sta het liefst 1,5 uur van tevoren op. Maar meestal verslaap ik me en heb ik nog maar 20 min. Dan douche ik wel nog, dat altijd, maar geen ontbijt of koffie ofzo. Ik doe alles rennend maar ben alsnog minstens 40 min bezig (ik kom dan ook standaard te laatquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:04 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Precies, ik heb ook geen hond, geen kinderen, rook niet, drink niet eens koffie en thuis ontbijten doe ik ook maar zelden. Douchen doe ik wel gewoon dagelijks in de ochtend omdat ik me anders niet fris of wakker voel. Tijdens het slapen zweet iedereen, niet in dezelfde mate maar toch. Ik weet dat de meningen erover verschillen maarja.Maakt allemaal niks uit, schiet gewoon niet op. Aankleden moet gewoon in 2 a 3 minuten kunnen en bij mij zijn er dan toch ineens 10 minuten of meer om. Moet ik later op de dag even thuis omkleden voor een uitje ofzo dan ben ik wel in 2 minuten omgekleed
. Zo mysterieus
.
Hoe laat ga je dan op bed?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:20 schreef Evenveel het volgende:
Ik sta elke dag om 04:00 op. Meestal vertrek ik pas om 8:30. Effectief sta ik dus 4,5 uur eerder op dan dat ik weg moet. Ik vind het heerlijk en kom nooit te laat als ik eens wat vroeger moet vertrekken dan normaalHet heerlijke is dat ik vroeg genoeg opsta om mij nooit druk te maken om vroege afspraken en altijd genoeg tijd heb voor een lekkere douche en ontbijt.
In die tijd douche ik uiteraard, ontbijt ik uitgebreid, voer ik al wat werk uit en kijk ik TV (altijd het nieuws of soms zelfs een film).
Ik moet er wel bij zeggen dat ik merendeel van die tijd met werk bezig ben. Ik ben dan vooral bezig met mailafhandeling, vergaderingen voorbereiden en zaken van de vorige dag verwerken (ik ben nogal een workaholic). Als het niets spannends is staat er dan op de achtergrond soms een film aan bijvoorbeeld. Als mijn dochter wakker wordt stop ik wel weer met werken.
Mijn haar blijft in een hanenkam staan als ik het in de ochtend niet was.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:28 schreef HenkBinkerbui het volgende:
Lekker zweten en ruften in bed, en dan met zo'n muffe slaapgeur om je heen naar je werkquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:35 schreef Metalfreak het volgende:
In een 25 minuten zit ik in de auto en dan heb ik al een editie van het ontbijtnieuws meegekregen. Maar inderdaad 's avonds douchen. Word ik juist rustig en warm van, met koude poten kan ik niet slapen. 's morgens heb ik geen zin en tijd om te douchen, die tijd lig ik liever langer in bed.
Ach stel je niet zo aan manquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:36 schreef Farenji het volgende:
[..]
Lekker zweten en ruften in bed, en dan met zo'n muffe slaapgeur om je heen naar je werk
Nooit last van, ik ga altijd schoon slapen, dus geen muffe slaapgeur. Vroeg opstaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:36 schreef Farenji het volgende:
[..]
Lekker zweten en ruften in bed, en dan met zo'n muffe slaapgeur om je heen naar je werk
Bij mij is dat op advies van de tandarts. Zuren uit voedsel maken je tandglazuur zacht en dus kwetsbaar tijdens het poetsen. Als je dan al heel zacht glazuur hebt dan doet poetsen na het eten meer kwaad dan goed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:51 schreef Cracka-ass het volgende:
Bij mensen die eerst tanden poetsen en daarna ontbijten vraag ik me altijd af of ze ook hun tanden poetsen voor het dineren.
Een uurtje, en dat is dan inclusief douchen, en jij bent een vrouw. Ik heb een dik uur nodig zónder douchen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:03 schreef Stephanti het volgende:
Ik heb ongeveer een uurtje nodig. Bed uit rollen - douchen - kleding - make-up - ontbijten - eten klaarmaken - haar doen - tanden poetsen - tas inpakken.
Tas inpakken en eten klaarmaken voor de dag kost me nog best veel tijd; ga meestal van studie gelijk door naar werk of andersom en dan erna nog sporten en/of naar andere bijbaan, dus dan moet ik de juiste werkkleding en sleutels en douchespullen etc. bij elkaar zoeken en genoeg eten maken en zo. Kan dit beter de avond van tevoren doen maar daar kan ik me écht niet toe zetten
Haha, waar ben jij zo lang mee bezig danquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een uurtje, en dat is dan inclusief douchen, en jij bent een vrouw. Ik heb een dik uur nodig zónder douchen.
There's something wrong with me. Really.
Nou, hiermee:quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:07 schreef Stephanti het volgende:
[..]
Haha, waar ben jij zo lang mee bezig dan
quote:Oh nou, ik snooze eerst eens een paar keer. Dan sta ik op, eten maken om mee te nemen, wassen, tanden poetsen, eens op mn gemak kijken wat ik aan ga doen, aankleden, scheren, haar doen, checken of ik ook echt FTD ben (oh god why), kijken wat voor klok ik die dag zin heb om te dragen, m'n shit bij elkaar pakken, en vertrekken. Ik heb wel een dik uur nodig.
Als ik uitga douche ik altijd 2x.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Zo, ik ga eens wat dingen uit dit topic proberen. Behalve dat in de avond douchen in plaats van in de ochtend want dat vind ik gewoon smerig. Douchen doe ik lekker morgenochtend.
Maar:
• Brood om mee te nemen is gesmeerd
• Brood om in de ochtend te eten is gesmeerd
• Tas is ingepakt
• Kleding ligt klaar
![]()
Ik laat morgen wel weten hoeveel tijd ik er mee heb gewonnen. Ik heb wel nog steeds m'n wekker 2 uur voor vertrek gezet want ik vertrouw mezelf echt voor geen meter in de ochtend.
Ik ga er even vanuit dat je nergens heen hoeft? Studie?Werk?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als ik uitga douche ik altijd 2x.
In de ochtend 10 minuutjes, en in de avond 30 minuten, heerlijk.
Als ik in de ochtend geen zin heb om te douchen normaliter douche ik meestal in de middag rond een uur of 3 4..
Mja kan, ik heb geen zin om om 6 uur op te staan omdat ik zo nodig moet douchen als ik om 9 uur les heb.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit dat je nergens heen hoeft? Studie?Werk?![]()
Veel mensen douchen in de avond om in de ochtend tijd te besparen als ze gaan werken o.i.d. maar daar doe ik dus niet aan. Gewoon netjes lekker fris douchen voordat ik ga werken of voordat ik naar de campus ga of voordat ik waar dan ook naar toe ga.
Ik heb inprincipe geen studie of werk nee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit dat je nergens heen hoeft? Studie?Werk?![]()
Veel mensen douchen in de avond om in de ochtend tijd te besparen als ze gaan werken o.i.d. maar daar doe ik dus niet aan. Gewoon netjes lekker fris douchen voordat ik ga werken of voordat ik naar de campus ga of voordat ik waar dan ook naar toe ga.
Dude, als ik om 9 uur rijles had, ging ik in m'n pyjama lessen en ging ik daarna weer terug naar bedquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb inprincipe geen studie of werk nee.
Maar bij m`n rijles heb ik soms geen tijd, omdat die dan om een uur of 11 geplanned is, als ik dan pas om 10 uur uit bed kom moet ik zo stressen
Ja, maar dat doe ik nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dude, als ik om 9 uur rijles had, ging ik in m'n pyjama lessen en ging ik daarna weer terug naar bed
Oh, het getuigt niet van fatsoen? Waarom zou ik, op zaterdagochtend. Het is niet dat ik stink ofzo, ik deed wel gewoon deo op.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe ik niet
Heb nog wel het fatsoen om mezelf gewoon aan te kleden en te douchen en dergelijk.
Daar is het verschil dus.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, het getuigt niet van fatsoen? Waarom zou ik, op zaterdagochtend. Het is niet dat ik stink ofzo, ik deed wel gewoon deo op.
Mja, ik ging naar school dus ik had doordeweeks niet echt veel tijdquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daar is het verschil dus.
Op zaterdag kan ik het wel begrijpen ja (Want weekend)
Maar doordeweeks ben ik wel gewoon altijd fris.
(Al loop ik tegenwoordig wel doordeweeks met een joggingbroek over straat en alleen in de weekenden echt net met een spijkerbroek / shirt / colbert)
Ik ga al 5 jaar niet meer naar schoolquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mja, ik ging naar school dus ik had doordeweeks niet echt veel tijd
Geen douchen, haren doen, make up?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:07 schreef bloempjuh het volgende:
Een uur. Snel uit bed, ontbijt maken, rustig opeten, kleren uitzoeken, FaceBook checken, schoenen zoeken..
Inplaats van 2 uur heb ik er 53 minuten over gedaan. Toch iets meer dan de helft sneller. Waarschijnlijk omdat ik niet heb staan treuzelen wat ik op brood wil meenemen, welke kleren ik aan doe enz. Ik doe ongemerkt ook veel andere dingen die niet in een ochtendritueel thuis horen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Zo, ik ga eens wat dingen uit dit topic proberen. Behalve dat in de avond douchen in plaats van in de ochtend want dat vind ik gewoon smerig. Douchen doe ik lekker morgenochtend.
Maar:
• Brood om mee te nemen is gesmeerd
• Brood om in de ochtend te eten is gesmeerd
• Tas is ingepakt
• Kleding ligt klaar
![]()
Ik laat morgen wel weten hoeveel tijd ik er mee heb gewonnen. Ik heb wel nog steeds m'n wekker 2 uur voor vertrek gezet want ik vertrouw mezelf echt voor geen meter in de ochtend.
Wat is de zin van meerdere keren inzepen? Daar krijg je alleen een droge huid en dus dit van:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 06:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
8. Badkamer, douchen --> 1 keer inzepen inplaats van 2 of 3 keer zoals ik normaal doe
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 06:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
11. Shirt aan, shit bodylotion vergeten, shirt uit,bodylotion smeren
Mijn ochtendritueel!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:51 schreef MissionPhailed het volgende:
Globaal de volgende indeling:
6:40 uur: 1e maal wekker - snooze
6:45 uur: 2e maal wekker & opstaan
6:45 - 7:00 uur: aankleden, ontbijt + nieuws
7:00 - 7:15 uur: eten voor werk fabriceren, tanden poetsen
7:15 uur: deur uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |