Haha, ik ben dus niet de enigequote:Op maandag 17 februari 2014 22:37 schreef LMLucky het volgende:
RTL nieuws met Jan de Hoop
Pas bij de 3e herhaling dringt alles tot me door
Wild.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:41 schreef BlueJeans het volgende:
15 minuten. Dat is eten, drinken en omkleden. M'n make-up, haar kammen etc doe ik in de les wel.
Ook nooit begrepen dit... Ontbijten kan nog wel maar van die vrouwen die in het openbaar de hele make-updoos tevoorschijn toveren..quote:[img]
Kan heel slecht tegen mensen die onderweg(vooral in de trein) gaan ontbijten of dames die zich opmaken. Mannen gaan toch ook onderweg geen gel in hun haar doen of scheren???
Waarom maken die dames zich nog op als ze toch ook in het openbaar(te zien) zijn???? Bah
Bij mij geldt vooral: als ik mij verslapen heb en nog kans heb om nèt op tijd te komen dan hol ik gewoon asap de deur uit, ga toch niet te laat komen omdat ik me wil opmaken. Dat doe ik dan wel in de bus. Het kost me overigens maar vijf minuutjes, maar wakker worden 5 min voor of óp het moment dat ik de deur uit moet is mij helaas niet vreemdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Lekker boeiend allemaal zeg. Ik zou mooi hetzelfde doen als vrouw zijnde als ik daardoor 20 minuten langer in m'n nest zou kunnen blijven liggen. Stelletje autisten
Inderdaad, wattefack, waar je je wel niet druk om kunt maken zegquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Lekker boeiend allemaal zeg. Ik zou mooi hetzelfde doen als vrouw zijnde als ik daardoor 20 minuten langer in m'n nest zou kunnen blijven liggen. Stelletje autisten
Haha, herkenbaar!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
1,5 a 2 uurtjes. Ik ben gewoon niet vooruit te branden als ik net wakker ben. Geen ochtendhumeur en ik doe zogenaamd snel, maar het lijkt allemaal wel in slow motion te gaan als ik net wakker ben. Ik knipper met mijn ogen en er zijn "opeens" weer 10 a 15 minuten voorbij. Waar die dan zijn gebleven? Al sla je me dood.
Ik heb me er maar bij neergelegd en sta dus gewoon een stuk eerder opquote:
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:43 schreef fathank het volgende:
Kwartiertje. 5:45 de wekker 6:00 de deuruit.
Ja lekker is datquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:06 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb me er maar bij neergelegd en sta dus gewoon een stuk eerder opde wekker gaat nog een uur eerder. Want ik moet wel snoozen enzo
Moet je dan zelf ook weg? Lijkt me verschrikkelijk om eerst de kinderen overal mee te moeten helpenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:15 schreef fluffy2 het volgende:
Half acht op. Aankleden, kids uit bed, hun aankleden en wassen eten geven. Als hun eten in de tussentijd zelf wassen/haar/make-uppen. Half 9 staan we tip top buiten (school is hier tegenover)
Dat heet 'een man' zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |