Meid toch.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:19 schreef Tyron het volgende:
Wtf, klik een youtube filmpje weg en hij blijft gewoon doorspelen.
Prima. Hier een 7 voor in je plakboek.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zullen we nummers uitwisselen onlogisch?
Dat weet ik. Ik heb wel geld gezet op Dr. Mikeyquote:Op maandag 17 februari 2014 22:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Niet met mij trouwens ik ga al vechten in Zwolle
Hoezo wil je geen vrienden met mij zijn onlogisch?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima. Hier een 7 voor in je plakboek.
5 euro op Knutquote:Op maandag 17 februari 2014 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik heb wel geld gezet op Dr. Mikey
Omdat ik niks met joden van doen wil hebben.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoezo wil je geen vrienden met mij zijn onlogisch?
Maar onze vriendschap gaat veel verder dan dat. Begrijp dat dan!quote:Op maandag 17 februari 2014 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ik niks met joden van doen wil hebben.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Maar onze vriendschap gaat veel verder dan dat. Begrijp dat dan!
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik heb wel geld gezet op Dr. Mikey
Piloten zijn sowieso pro maar dat mag ook wel na tering veel jaren voordat je zo'n ding echt mag besturen.quote:
Kijk even rtl 7, en aanschouw de beste middenvelder ter wereld.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Piloten zijn sowieso pro maar dat mag ook wel na tering veel jaren voordat je zo'n ding echt mag besturen.
Immers zijn levensverhaal eindelijk verfilmd?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk even rtl 7, en aanschouw de beste middenvelder ter wereld.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Immers zijn levensverhaal eindelijk verfilmd?
Strootman the movie?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk even rtl 7, en aanschouw de beste middenvelder ter wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |