abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136824942
Hey allemaal..

Toen ik hier 2 jaar geleden kwam wonen liep hier altijd een mooie siamees naar binnen, goed uitziend, halsbandje om (met kokertje waar adres in zat).
Mankeerde niets aan en was een lief beest..

Nu 2jaar later, zie ik hem constant buiten rondlopen.. elke keer weer als ik hem zag zag ze er slechter uit.. en ze droeg ook geen halsbandje meer.

Nu is ze vandaag bij ons door het raam naar binnen gesprongen..

Ze loopt met 2 pootjes mank, is erg mager en heeft verschillende kale plekken..

Ik wil morgen met haar naar de dierenarts gaan om te kijken of ze gechipt is en of ze een of andere ziekte heeft.. maar stel ze is niet gechipt dan zou ik haar graag willen houden.

alleen nu is mijn vraag... hoe duur gaat zo'n grapje bij de dierenarts ongeveer kosten?

Alvast bedankt! ;)
pi_136825081
Kan aardig in de kosten lopen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  Moderator maandag 17 februari 2014 @ 20:36:13 #3
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_136825292
Ik denk dat dat erg lastig vooraf te zeggen is, zal afhangen van wat er allemaal gedaan moet worden.
Lief dat je dit voor haar wil doen ^O^

Chip kun je vaak ook door de dierenambulance laten uitlezen overigens.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_136825320
Bel anders eerst even met de DA om het dilemma voor te leggen.
  † In Memoriam † maandag 17 februari 2014 @ 20:38:17 #5
37843 lady-wrb
kortaf
  maandag 17 februari 2014 @ 20:41:48 #6
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_136825540
Voor het consult zelf ben je als absolute minimum EUR 30 kwijt hij een gewone dierenarts, maar ik denk dat je met de nodige onderzoekje voor dit geval snel op het dubbele zit.

In sommige steden/regio's kun je terecht bij speciale klinieken, of hebben dierenartsen speciale spreekuren, voor mensen met een (aantoonbaar) zeer laag inkomen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_136825559
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:28 schreef MrBadass het volgende:
Hey allemaal..

Toen ik hier 2 jaar geleden kwam wonen liep hier altijd een mooie siamees naar binnen, goed uitziend, halsbandje om (met kokertje waar adres in zat).
Mankeerde niets aan en was een lief beest..

Nu 2jaar later, zie ik hem constant buiten rondlopen.. elke keer weer als ik hem zag zag ze er slechter uit.. en ze droeg ook geen halsbandje meer.

Nu is ze vandaag bij ons door het raam naar binnen gesprongen..

Ze loopt met 2 pootjes mank, is erg mager en heeft verschillende kale plekken..

Ik wil morgen met haar naar de dierenarts gaan om te kijken of ze gechipt is en of ze een of andere ziekte heeft.. maar stel ze is niet gechipt dan zou ik haar graag willen houden.

alleen nu is mijn vraag... hoe duur gaat zo'n grapje bij de dierenarts ongeveer kosten?

Alvast bedankt! ;)
Mensen verhuisd, beestje terug gelopen?
En ze lopen ver kan ik je vertellen.
pi_136826557
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:36 schreef Nemephis het volgende:
Bel anders eerst even met de DA om het dilemma voor te leggen.
Dieren ambulance deed er nog al luchtig over, en zei sprak steeds over de kat van onze buren ( een erg oude kat, die doof, blind en erg ondervoed is) want hij bleef maar zeggen, dat het om een oude kat ging.. en dat ik hem buiten moest neerzetten en geen eten geven. Maar heb meerdere keren gezegd dat dit beestje 2jaar geleden nog een kitten was. Dus zal morgen nog een keer met de DA bellen, en ze dan gewoon verplichten hier heen te komen, moet weten of ie gechipt is.
pi_136826668
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:41 schreef mvdejong het volgende:
Voor het consult zelf ben je als absolute minimum EUR 30 kwijt hij een gewone dierenarts, maar ik denk dat je met de nodige onderzoekje voor dit geval snel op het dubbele zit.

In sommige steden/regio's kun je terecht bij speciale klinieken, of hebben dierenartsen speciale spreekuren, voor mensen met een (aantoonbaar) zeer laag inkomen.
Had mijn tante al even gebeld, dat is de grootste dierenliefhebber die ik ken.
En die zei ook al dat je wel kon rekenen dat je zo'n 200,- kwijt was.
ze zei je bent al zo'n 100.- voor bloed onderzoek, en dan ook nog kijken voor röntgenfoto's, en waarschijnlijk iets van een zalfje op de kale plekken.
pi_136826725
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:36 schreef senesta het volgende:
Ik denk dat dat erg lastig vooraf te zeggen is, zal afhangen van wat er allemaal gedaan moet worden.
Lief dat je dit voor haar wil doen ^O^

Chip kun je vaak ook door de dierenambulance laten uitlezen overigens.
Ben gewoon een erg grote kattenliefhebber :@
  maandag 17 februari 2014 @ 23:23:13 #11
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_136833066
Als je dierenarts een beetje cool is wil ie misschien wel wat met de prijs doen omdat je m van straat hebt geplukt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')