5 keer per dag 180 ml met 6 schepjes Nutrilon.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:31 schreef SnakesM het volgende:
Dank voor de reaties. Wat is 5x 180/6? Wat kost de Nutrilon bij Jumbo?
180 water 6 schepjes poeder.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:31 schreef SnakesM het volgende:
Dank voor de reaties. Wat is 5x 180/6? Wat kost de Nutrilon bij Jumbo?
Waar staat dat? Nog nooit een kind gezien dat niet groeide door huismerk flesvoedingquote:Op maandag 17 februari 2014 21:47 schreef SnakesM het volgende:
Maar is een a merk altijd beter...
Zijn de aanbiedingen ook online te vinden? En hebben alle supermarken probeerverpakkingen?
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:55 schreef Hilzillah het volgende:
Hier gewoon kruidvat huismerk. Alleen mijn ventje blijft wel wat achter in de groei
Hier gewoon Nutrilon 2. Alleen mijn ventje blijft wel wat achter in de groeiquote:Op maandag 17 februari 2014 22:55 schreef Hilzillah het volgende:
Hier gewoon kruidvat huismerk. Alleen mijn ventje blijft wel wat achter in de groei
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:55 schreef Hilzillah het volgende:
Mijn 'mini' is 6mnd 77cm en 9.3 kilo. Was een grapjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:49 schreef refro het volgende:
[..]
Hier gewoon Nutrilon 2. Alleen mijn ventje blijft wel wat achter in de groeiMaar ja zeer actief en een erg kleine en magere moeder helpt hier ook niet.
Ik heb gewoon een bus van Nutrilon bewaard en toen we overgingen op Kruidvat merk die zakken daarin gekieperd. Wel tussendoor steeds even goed afwassen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:09 schreef Zwansen het volgende:
Qua samenstelling maken de merken onderling niet uit. Althans dat zei onze kinderarts. Wel is de verpakking van Nutrilon vele malen gebruiksvriendelijker...
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:30 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Mijn 'mini' is 6mnd 77cm en 9.3 kilo. Was een grapje
Nutrilon 1 is niet altijd beter. Een van de kinderen van mijn zusje deed het niet zo goed op nutrilon of Friso(spugen, knoeien). Maar wel op huismerk jumbo..quote:Op maandag 17 februari 2014 21:47 schreef SnakesM het volgende:
Maar is een a merk altijd beter...
Zijn de aanbiedingen ook online te vinden? En hebben alle supermarken probeerverpakkingen?
Zit echt wel iets verschil in kijk maar hier http://www.babyvoedingchecker.nl/standaard/zuigelingenmelk.htmlquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:54 schreef Tha_Duck het volgende:
nr 1 voeding is altijd gelijk, althans, ik heb nooit een serieus verschil kunnen ontdekken tussen de verschillende merken. Het is namelijk wettelijk vastgelegd wat er in moet en mag zitten.
Meer info:
http://www.babyvoedingchecker.nl/
Wij hebben de eerste keer Friso gekocht voor de bewaarbus en toen overgegaan op Jumbo huismerk. Maar we hebben ook diverse andere merken gehad, bijvoorbeeld als Jumbo huismerk op was of niet verkrijgbaar op de plek waar we het nodig hadden (op vakantie pak uit je handen laten vallen).
Zoals hierboven al gezegd; babyvoeding 1 is nooit in de aanbieding. Ik zou kijken bij de winkels waar je het meest komt en dan waar het het goedkoopst is. Ik kan jou wel vertellen dat het bij de Deka het goedkoopst is maar als je daar nooit komt en voor om moet rijden heeft dat kleine prijsverschil ook geen zinquote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef SnakesM het volgende:
Graag wil ik Nutrilon standaard 1 gaan aanschaffen. Nu heb ik begrepen dat er nogal wat prijsverschil is. Bijvoorbeeld tussen Plus +- 10.50,- en Kruidvat 11,50 euro.
Zijn er nog andere winkels waar ik een kijkje moet nemen?
Hoeveel flessen zijn overigens uit een pak van 850 gram te halen?
Bestaan er ook kleinere verpakkingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |