Kut gemistquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:48 schreef Voszje het volgende:
Nou, daar komt de hoop van Rusland; Yulia Lipnitskaya.
Ze is ook veel te jong om zoveel media aandacht en druk te krijgen, OS voor eigen publiek etc etc.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:54 schreef Voszje het volgende:
Ik vind het wel sneu dat ze viel. Maar goed, ze is nog maar 15, het is hoe dan ook een goede prestatie.
Eens.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze is ook veel te jong om zoveel media aandacht en druk te krijgen, OS voor eigen publiek etc etc.
Ze heeft al een gouden plak. Daarnaast gewoon teveel druk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:54 schreef Voszje het volgende:
Ik vind het wel sneu dat ze viel. Maar goed, ze is nog maar 15, het is hoe dan ook een goede prestatie.
Ik weet het. Neemt niet weg dat ze nog erg jong is en dat ze het toch heel goed doet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:58 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze heeft al een gouden plak. Daarnaast gewoon teveel druk.
Dat is een hele Nederlandse gedachte. Zo denken ze niet in een land als Rusland.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze is ook veel te jong om zoveel media aandacht en druk te krijgen, OS voor eigen publiek etc etc.
Lekkere moderne kürquote:
Nou ja, ze is niet voor niets naar Moskou gegaan, ik denk dat heel veel media-aandacht je toc h wel uit je ritme haalt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:10 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat is een hele Nederlandse gedachte. Zo denken ze niet in een land als Rusland.
Dat is waar. Maar in Nederland zeggen we al gauw dat een jonge sporter niet gelijk voor de leeuwen geworpen moet worden. In voormalig Oost-Europa en Rusland denkt men niet zo. Je moet ervoor gaan als het kan. Voorzichtig zijn is onzin. Voor hetzelfde geld mist ze de volgende spelen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja, ze is niet voor niets naar Moskou gegaan, ik denk dat heel veel media-aandacht je toc h wel uit je ritme haalt.
Dat is waar, zoveel voorbeelden die haar voor gaan. Oksana Baiul, Alexei Yagudin, die hebben na het winnen van goud dusdanige blessures opgelopen dat ze moesten stoppen. Maar de wedstrijd op zich zal ook het probleem niet zijn, ik denk eerder het circus er omheen. Schaatsen kan ze wel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:13 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar in Nederland zeggen we al gauw dat een jonge sporter niet gelijk voor de leeuwen geworpen moet worden. In voormalig Oost-Europa en Rusland denkt men niet zo. Je moet ervoor gaan als het kan. Voorzichtig zijn is onzin. Voor hetzelfde geld mist ze de volgende spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |